To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - całkiem niezły kąt przechyłu...

mitsu00 - 02-02-2014, 14:18

motif napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
prosze cie...... to nie jest autio do OFF Road:u a w lzejszy teren i jesli juz to z naciskiem na lzejszy z powodu znikomych katow natarcia i zejscia, braku reduktora etc.


zdefiniuj off road...
bo to co widze na filmikach co pokazal oulander jest wystarczajace do celow praktycznych poza terenem utwardzonym czyli OFF-ROAD. Nic wiecej od auta nie wymagam jak piach, bloto, woda i gorki. Pionowe skaly i kamienne urwiska z kolami jak balony zostawiam dla wariatow bo ja osobicie celu ani sensu takiej jazdy nie wiedze. 8)

dla Ciebie pewnie to jest tylko off road...

Obrazek

dla mnie jest to prawde mowiac glupota...
Dobra, widze ze tak jak z filmikiem z Range:m jak i z twoich wakacji z Australii nie zalapales metafory co do terenowosci Outlandera.....? Zostawmy to zatem. Jak napisal regon: kup auto, pojezdzij a potem decyduj na ile sie przyda w OFF Road:zie. Pora wyjsc z psem. Ciekawe jak daleko Pojarka PIV dzisiaj w sniegach dojedzie? :lol:
motif - 02-02-2014, 14:18

regon napisał/a:
motif napisał/a:
no wlasnie, przeciez mowimy o autach klasy miejskiego SUVa

o i od tego powinieneś "wyjść", outlander nie nadaje się do terenu bo zostawisz plastiki na pierwszym wzniesieniu (jak to ktoś kiedyś określił).


oh gush...znowu glupoty opowiadacie i jeszcze raz prosze o zdefiniowanie pojecia off road.
Poza droga w roznych dziurach i piachu itp jezdzilem nawet zwykla fabia i nic nie zgubilem
a tu mi opowiadasz ze auto z 215mm przeswitu cos zgubi...czlowieku oczym my mowimy.

To jednak racja, podforum bedzie ptrzebne dla zapalonych "off roadowcow" ktorzy kazde auto krytykuja jezeli tylko nie ma wyciagarki w standarcie...


PiotrKw - 02-02-2014, 14:34

motif napisał/a:
To jednak racja, podforum bedzie ptrzebne dla zapalonych "off roadowcow" ktorzy kazde auto krytykuja jezeli tylko nie ma wyciagarki w standarcie...


I znów za daleko , użytkownicy tych pojazdów próbują przekazać Tobie rady , abyś nie był rozczarowany tudzież nie został nadszarpnięty Twój budżet uszkodzeniami samochodu .
Porównanie do Twojego filmu w którym brałeś udział było ..... daleko idącym porównaniem a za bardzo nie było słychać Twojej ironii :wink:
Nikt nie chce wychwalać tego co ma tylko trzeźwo patrzymy na możliwosci pojazdów .

Ok idę zaprzęgać sanie z moja Husky , ta przynajmniej "jedzie" wszędzie :wink: :wink:

motif - 02-02-2014, 14:44

widze ze i Wasz Pajero stanelo jak wryte w blocie...




p.s.
panowie powtarzam ten filmik to byl zart i nie bralem w nim udzialu.
Po gorach i skalach wole chodzic na piechote albo konno a nie wydurniac sie
samochodem ktory nie byl to tego stworzony nigdy jaki by nie byl "offroadowy".

regon - 02-02-2014, 14:54

motif napisał/a:
Poza droga w roznych dziurach i piachu itp jezdzilem nawet zwykla fabia i nic nie zgubilem

... i niech tak zostanie, miałem outka przez 4 lata ale stał cały czas w garażu - zadowolony?
idę poćwiczyć podjazdy pod krawężniki i przejazdy przez progi zwalniające.

lexus - 02-02-2014, 16:02

Ten ruski test nie jest zły ,normalnym autem tego nie zrobi ,z 4/4to może jeszcze suzuki vitara da radę reszta tanich suv to chyba przez piaskownice by przejechała.nie wiem czy to off road czy nie ale dla budzetowego auta typu suv to bardzo dobre osiągi .Bo chyba nikt kto sportowo jezdzi off road nie kupi jakiegokolwiek suva tym bardziej w cenie niewiele powyżej 100tyś
rezon - 02-02-2014, 16:16

lexus napisał/a:
,z 4/4to może jeszcze suzuki vitara da radę reszta tanich suv to chyba przez piaskownice by przejechała.
stare SX4 też bez problemy objechałoby te wszystkie "przeszkody" . Tryb Lock ma zadziwiająco sprawny.
krzychu napisał/a:
A większość miała OII w OIII nawet nie siedziała a odradza na podstawie poprzedniego modelu...
ale w OII spędziła więcej czasu niż co niektórzy na forum o jeździe Outkiem nawet nie wspominając.
Outek to w miarę wygodne i bardzo funkcjonalne autko, ale z jego dzielnością terenową czy komfortem w dalekich trasach to nie przesadzajmy. Zakopałem raz Outka w śniegu - brak blokady dyfra dał o sobie znać, Stary Partol dał radę wyciągnąć.. A komfort - cóż, 140km/h to huczy przecież wszystko - koła, buda, a w 2.0DiD to jeszcze i silnik zdrowo było słychać. Jak to ma być komfort na długie trasy to ja mam inne standardy - no chyba, że w godzinach mierzymy odległość ;) 90km/h i jest całkiem cicho ;) Lodówkę przewieźć, kosiarkę czy 0,5m drewna to owszem. Obecnie mogę co najwyżej wspominać taką funkcjonalność. Ale teren? Komfort? to nie ten typ...

regon - 02-02-2014, 16:19

rezon napisał/a:
A komfort - cóż, 140km/h to huczy przecież wszystko - koła, buda, a w 2.0DiD to jeszcze i silnik zdrowo było słychać. Jak to ma być komfort na długie trasy

mój benzyniak, zwłaszcza po dodatkowym wyciszeniu był ok, fotele wygodne.

rezon napisał/a:
Zakopałem raz Outka w śniegu - brak blokady dyfra dał o sobie znać

to po co tam wjeżdżałeś znając outka? :D

rezon - 02-02-2014, 16:30

regon napisał/a:
mój benzyniak, zwłaszcza po dodatkowym wyciszeniu był ok
i to powinien być standard, a nie styropian pod nogami.
regon napisał/a:
o po co tam wjeżdżałeś znając outka?
wiesz, czasami nie widać co dokładnie jest pod śniegiem ;) Po za tym byłem tak przekonany o jego dzielności terenowej jak co niektórzy obecni fanatycy marki. Ponad kilometrowy spacer przez śnieg ostudził nieco moją moją wiarę ;)
Pomijając prześwit, to na śniegu moje S2 radzi sobie nie gorzej niż Outek. Przedwczoraj wróciłem z Alp. Mimo, że tam zima nie zaskoczyła drogowców jak w lubelskiem, to jednak warunki do jazdy były miejscami trudne.

mkm - 02-02-2014, 16:32

rezon, a co byś dał zamiast styropianu? Któryś raz z rzędu czytam te bzdety, więc pytam. Co w ramach wypełnienia zastąpi styropian?
mitsu00 - 02-02-2014, 16:33

rezon napisał/a:
Ponad kilometrowy spacer przez śnieg ostudził nieco moją moją wiarę
A widzisz. Bylo miec tel do traktorzysty..... :twisted:
motif - 02-02-2014, 16:55

dziecinada...

[ Dodano: 02-02-2014, 16:57 ]
lexus napisał/a:
Ten ruski test nie jest zły ,normalnym autem tego nie zrobi ,z 4/4to może jeszcze suzuki vitara da radę reszta tanich suv to chyba przez piaskownice by przejechała.nie wiem czy to off road czy nie ale dla budzetowego auta typu suv to bardzo dobre osiągi .Bo chyba nikt kto sportowo jezdzi off road nie kupi jakiegokolwiek suva tym bardziej w cenie niewiele powyżej 100tyś


dokladnie, Ruscy maja bardzo dobre testy aut w terenie i potrafia wyciagnac ze zwyklego miejskiego suva bardzo wiele. Jak sie okazuje e najwazniejsze sa umiejetnosci kierowcy a nie samochod jak nie ktorzy tu mysla... :finga:

mitsu00 - 02-02-2014, 17:01

Niektorzy tez lubia taki OFF Road Outlanderem :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=qshBwtHeu8Q

regon - 02-02-2014, 17:22

motif napisał/a:
najwazniejsze sa umiejetnosci

ok czy jak ci przyznam rację to będziesz szczęśliwy? Najważniejsze, że zdobyłeś doświadczenie octavią na trasie do babci w Nowej Hucie.

rezon - 02-02-2014, 17:26

mkm napisał/a:
rezon, a co byś dał zamiast styropianu? Któryś raz z rzędu czytam te bzdety, więc pytam. Co w ramach wypełnienia zastąpi styropian?
Matę tłumiącą - chociażby taką jaka była montowana w Outkach do 2007r. włącznie. Styropian to "udoskonalenie" od 2008r.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group