Outlander III GEN Techniczne - Silnik 4j11 2.0 150 KM Benzyna.
boom-er - 22-12-2014, 15:57
Myślę ze troszkę za wczesnie na wymianę kabinówki.Bibuła przebarwiona ale chyba może pozostać na swoim miejscu-na wiosnę pomysl o wymianie
rezon - 23-12-2014, 08:00
Kabinówkę wymienia się na zimę - wtedy bardziej parują szyby. Chyba, że była wymieniana niedawno
OUT GREG - 10-01-2015, 13:00
Mam problem w oucie 2.0 150 km benz. w niskich temperaturach pali mi się niebieska kontrolka płynu chłodzącego. Nie gaśnie po przejechaniu nawet 60 km. Ja stoję 5 min to gaśnie ruszam i po 1 km znów się zapala. W serwisie twierdza że wszystko ok! Czy to znaczy że w niskich temp. poniżej -4 st. cel. muszę jeździć z kocykiem na silniku.
Czy macie podobne problemy?
rezon - 10-01-2015, 19:41
A jaką masz temperaturę płynu?
_tm_ - 10-01-2015, 21:13
OUT GREG napisał/a: | Mam problem w oucie 2.0 150 km benz. w niskich temperaturach pali mi się niebieska kontrolka płynu chłodzącego. Nie gaśnie po przejechaniu nawet 60 km. Ja stoję 5 min to gaśnie ruszam i po 1 km znów się zapala. W serwisie twierdza że wszystko ok! Czy to znaczy że w niskich temp. poniżej -4 st. cel. muszę jeździć z kocykiem na silniku.
Czy macie podobne problemy? |
U mnie tego nie ma, a spędziłem ostatnio urlop w okolicach Zakopanego gdzie panowały temperatury w okolicach -17 stopni.
Grimm - 10-01-2015, 21:51
_tm_ napisał/a: | U mnie tego nie ma, a spędziłem ostatnio urlop w okolicach Zakopanego gdzie panowały temperatury w okolicach -17 stopni. |
No tak, trzeba było przetestować padake w terenie
Fun - 11-01-2015, 15:41
OUT GREG napisał/a: | Mam problem w oucie 2.0 150 km benz. w niskich temperaturach pali mi się niebieska kontrolka płynu chłodzącego. Nie gaśnie po przejechaniu nawet 60 km. Ja stoję 5 min to gaśnie ruszam i po 1 km znów się zapala. W serwisie twierdza że wszystko ok! Czy to znaczy że w niskich temp. poniżej -4 st. cel. muszę jeździć z kocykiem na silniku.
Czy macie podobne problemy? |
Też mam wersję z "niebieskim termometrem" ...i u mnie znika ta kontrolka po 2-3 km na mieście i wtedy włączam ogrzewania jak silnik uzyska optymalną temperaturę pracy...
Mam pytanie...sprawdzałaś zbiorniczek wyrównawczy z płynem chłodzącym?....u mnie przy odbiorze auta w sierpniu 2014 było płynu na max podziałce a teraz jest dokładnie pomiędzy min i max...to tłumaczy że auto się ułożyło silnikowo i płynu nie ubywa od jakiegoś czasu....aktualny mój przebieg 6200 km...w cytrunie mi ubywało płynu po lecie i dolewałem ok szklanki i było ok....nigdy nie doprowadzałem do spadku poniżej min na zbiorniczku.
OUT GREG - 17-01-2015, 14:05
Dziękuję za pomoc. Auto sprawdziłem w autoryzowanym serwisie ale przy temperaturze 0 st.
Wszystko było ok. Temperatura płynu ok (tzn. 90 st.). Czekam na niższe temperatury poniżej -3 st. Zobaczymy. Napiszę jak się coś wyjaśni. POZDRAWIAM!
congito - 20-06-2015, 23:14
Witam.
Ma ktoś dostęp lub zna linka do schematu budowy jednostki 4j11 ???
O3t - 17-01-2017, 10:07 Temat postu: 4j11 Regulacja zaworów, jakie warunki muszą być spełnione ??
dziambel04 - 13-08-2019, 08:07
Witam ,
Czy już ktoś regulował zawory w tym silniku bo mój głosniej zaczoł chodzić w pewnie juz zawory stukają przebieg 90 tyś ??
[ Dodano: 17-08-2019, 11:21 ]
figi napisał/a: | Valve clearance (at cold) mm
Intake valve 0.15 +/- 0.03 (-0.11 +/- 0.03*)
Exhaust valve 0.20 +/- 0.03
note *: The dial gauge reading is shown. |
Czy to są dobre dane od benzyniaka 4J11 do zaworów czy ktoś ma inne namiary gdzie sprawdzić jakie są odpowiednie wartości
[ Dodano: 17-08-2019, 16:43 ]
znalazłem zdjecie silnik 4J11
https://apollo-ireland.akamaized.net/v1/files/9c27cgtoslz11-PL/image;s=1000x700;r=90
Czy w takim przypadku reulacja zaworów odbywa sie na tych srubkach z użyciem szczelinomierza , klucza i srubokęta ??
Oraz jak jest kolejność pacząc od rozrządu : zawór 1 - 3- 4- 2 ??
[/list]
kubi2410 - 30-01-2021, 21:42
Czy ktoś już regulował zawory w silniku 4J11 i czy na pewno jest tam regulacja na śrubkach.
(a nie szklanki).
Jak tak to jaki jest koszt orientacyjny takiej regulacji.
I czy ktoś może polecić miejsce w okolicy Lublina nie tylko do tej regulacji ale do ciągłego serwisowania.
O3 2.0B CVT 4WD rok 2016r.
johan666666 - 01-02-2025, 18:02
Witam.
Pytanko do tych, którzy ustawiali luzy w 4J11.
Czy silniczek wariatora faz można zdjąć przed ustawieniem silnika w TDC na cylindrze nr1 czy dopiero po? Czy też niema to znaczenia?
Dzięki i pozdrawiam.
|
|
|