To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4/Dynamic E39A 88-92 - [E39A 2.0 4WD]Problem z GTi (nie jezdzi)

swees - 04-03-2007, 20:10

piękne auto! też kiedyś miałem białe E3 (nie takie mocne.. :D ) i wspominam je z sentymentem...

OT: od jakiegoś czasu widzę na tym forum określanie silnika bez turbo jako N/A. moje pytanie: jak skrót not available albo not applicable odnosi się bezpośrednio do braku wiatraka? pisząc "4G63 N/A" równie dobrze można powiedzieć, że to 4G63 bez paska, tłoków, zaworu. chyba, że N/A ma jeszcze jakieś ukryte znaczenie - jeżeli tak to proszę mnie oświecić ;)

pozdr

TommiCrazy - 04-03-2007, 20:17

chcesz mi powiedziec ze silniki sa dwa? ......
Hubeeert - 04-03-2007, 20:18

swees napisał/a:
N/A
Naturaly Aspirated
TommiCrazy - 04-03-2007, 20:28

sebi napisał/a:
coraz bardziej mi sie to autko podoba


i nic dziwnego.... dla oslody sobie zobacz to ..
bokiem na wprost

pozatym wystarczy poczytac jakie kolwiek artykuly magazynow gdzie opisuja stare auta i sie przeczyta o tym aucie w samych superlatywach, o tym jak auto ogolnie byly niedocenione i na calym swiecie ma mase wiernych sympatykow.


w usa jest sajt poswiecony takim galancikom
www.galantvr4.org

Anonymous - 04-03-2007, 20:48

TommiCrazy napisał/a:
chcesz mi powiedziec ze silniki sa dwa? ......


miał na pewno ten jeden który kupiłem. czy jakieś jeszcze ma, nie wiem...bo jak pisałem do każdego auta które upalał, kupował dużo zapasowych podzespołów. a że często zmienia auta (min. audi, subaru, mitsubishi, mazda) to strych jest pełny. niestety ciężko cokolwiek znaleźć, bo ma straszny bałagan i sam się pogubił co ma.

dzięki za linki, przejrzałem już większość serwerów z filmami :)

TommiCrazy - 04-03-2007, 22:07

lepiej jakiegos pieknego dnia wez sie przejdz do kolegi i zrob liste rzeczy z miska ktore ten twoj kolega jest gotow sprzedac :> ciekawe ilu w polsce jest takich kolekcjonerow co w szafie maja vr4 i nawet o tym se sprawy niezdaja ze sa tacy co nigdzie tego znalesc niemogą :]

[ Dodano: 04-03-2007, 22:13 ]
inny filmik ktory mnie urzekl :>
test galanta 4x4 w warunkach bojowych

Serek - 04-03-2007, 22:39

Widzę Tommi, że filujesz na VR4 jak pies na gnata. Fajnie. Mnie również prześladuje od wielu lat. Mam nadzieję, że w tym roku zarobię trochę złociszków i zacznę szukać. Z tego co czytam wiem, że import z USA jest mało opłacalny no chyba, że na mienie. Zdarzyło mi się kiedyś znaleźć ofertę z Włoch za 3000 euro od firmy, niestety email przepadł. Będzie trudno ale pocieszam się, że u naszych zamorskich sąsiadów (Szwecja, Finlandia) jest ich tam trochę. W ostateczności Dynamic-4 taki, jaki kolega sebi ma. Powodzenia życzę i mam nadzieję, że spotkamy się na zlocie 2xVR4.
Anonymous - 04-03-2007, 22:46

TommiCrazy napisał/a:
[ Dodano: 04-03-2007, 22:13 ]
inny filmik ktory mnie urzekl :>
test galanta 4x4 w warunkach bojowych


ten filmik też widziałem. lubię tiff'a, i cieszę się że jemu się vr4 też podobało :)

TommiCrazy - 04-03-2007, 23:01

skandynawia wyglada tak ze tamtejsze vr4 sa drogie jak diabli. po przeliczeniu na nasze zlotowki kolesie chca zanie po 30-40 tys zlotych. w niemczech widzialem jednego vr4 po arminie szwarcu , aktualny wlasciciel mial wnim wypas na sportowo od karbonow po nie wiadomo co jeszcze i chcial za niego minimum 10 tys euro
ja gluuuupi kiedys widzialem za 12tys zl w krakowie, byl kiedys za 8 tys w okolicach bielska bialy podobno po leszku kuzaju, w austrii byl za 5 tys euro, w angli jak tylko przyjechalem znalazlem trzy na sprzedaz gdy jeszcze kasy niemailem....potem kasa byla a auta znikły..... w polsce obdzwanialem kazde ogloszenie 4x4 z niedokonczownym opisem by spytac czy to przypadkiem nie jest vr4.... jesli nie import z usa z jakimis przeklamanymi obliczeniami to niewidze innego wyjscia jak tworzyc pseudo vr4 z dynamica4.

ja juz jestem przez to chory bo taniej w angli evo moge kupic


SEK w tym zeby znalesc prawdziwie niebite....... wiem co sie dzieje z autem po latach przy ukrytych naprawach

do tego sobie przypominam ze zalogowalem sie na forum w paru innych krajach jak norwegia,szwecja,estonia..ukraina, niemcy, holandia.. w kazdym znich pytalem czy niema ktos gdzies tego auta bo bym z chcecia odkupil :>

Serek - 04-03-2007, 23:13

Fakt, evo jak psów na podwórku. Niestety coraz częściej okazuje się, że ludzie wiedzą co dobre i kupują natychmiast bądź cenią wyżej niż złoto. Pozostaje cierpliwość. W ostateczności turbo made in Poland. Na razie jestem dobrej myśli chociaż to dlatego, że nie mam pieniędzy i nie czuję presji. Gorzej jak uzbieram a autka nie będzie. Wtedy jazda w podróz po Europie i poszukam czegoś dla siebie. Najgorzej to siedzieć i czekać.
P.S. Niech się wali i pali - ja i tak nie kupię wersji z kierownicą dla leworęcznych. :p

TommiCrazy - 05-03-2007, 14:58

co ciekawe wczoraj znalazlem szukajac po necie w calej europie kilka sztuk galantow turbo, co ciekawe w opisach ogolnych wszystkie widnialy jako gti a w opisie szczegolowym pisalo ze 4wd turbo, ...... jesli isc tym sladem poprostu wersje turbo w europie tez mialy oznaczenia gti i stad moze tak ciezko je znalesc bo kazdy szuka opisu "vr4"..... ale co mnie zdziwilo to przebiegi, te europejskie mialy po 200 do 260 tys i ceny byly niemniejsze niz 5500tys euro... w angli sprzedawane byl z przebiegami 60-80 tys mil......... komu tu wierzyc? w angli tak malo jezdza? czy tak klamia na przebiegach?
Serek - 05-03-2007, 15:57

gdzie ty te galanty turbo znalazłeś ?
A może poprostu każdy z nich to przeróbka z GTI na VR4, skoro tak trudno je zdobyć.
Mnie osobiście się wydaje, że Anglicy nie robią wielotysięcznych przebiegów. U nas wakacje, praca w trasie, bida i nie stać czasem na drugie auto w rodzinie. U nich z pracy do pracy a czasem nawet i nie. Autko nieraz stoi pod domem kilka dni w tygodniu. Gorzej jednak, że są to przebiegi typowo miejskie. Częściej można trafić na przegrzany silnik niż zajeżdżony do bólu. Poza tym na wyspach mechanicy są drodzy. Nieraz słyszałem i widziałem na drogach ich "nowe" samochody. Brzęczą, stukają, warczą, mają kapcie zamiast opon... tragedia. Ogólnie nie dbają o auta. Ogólnie :wink:

Anonymous - 05-03-2007, 22:21

jak bym miał szukać VR-4 to bym zaczął np. tutaj:

http://www.galantvr4.org/...php?Board=UBB12

myślę że np. ten nie jest zły:

http://cgi.ebay.com/ebaym...1QQcmdZViewItem

ma w swojej ofercie także silnik i całą resztę gratów.

najlepiej poprosić kogoś w stanach (na florydzie) żeby podjechał i obejrzał samochód. bo w europie chyba już dużo VR-4 nie zostalo niestety....

TommiCrazy - 05-03-2007, 22:26

Do SEBI
czy mozesz przepisac oznaczenia vin z twojego gti 4x4
jesli dasz rade...czy ten kolega ktory mial tego ex vr4 ma mozliwosc ci podac jaki Vin nadwozia byl w jego galancie?

musze sobie sprawdzic czy czasem w europie te wersje turbo niemialy innego Vinu niz maja te amerykanskie.... bo jesli dobrze kumam to wlasnie na ameryke szly serie vr4 z numerami od 1 do 2000 ...... a w europie one numerow takowych niemialy
pytam sie gdyz spotkalem pare miesiecy temu w polsce dobitego galanta turbo z oznaczeniem gti i go olalem .....i moze zle zrobilem


do SEREK :> podami ci linki do tych galantwo jak mi obiecasz ze mi ich przedemna niewykupisz :P
hehe
a tak na serio mam zapisane je na kompie mojej lubej... wiec przesle ci je potem.... albo na gg ci je podam



Seba :> ebay.com i galant.org to ameryka.... francowate koszta

Anonymous - 05-03-2007, 22:37

kurde ty sie w czepku urodziles z tym kolegą:)
zazdroszcze jak ci to wszystko wyjdzie, to auto na lata, też coś kminie ze swoim gti ale niemam tyle farta:P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group