To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Hamulce O1 T UPGRADE

W@sio - 19-04-2016, 08:03

Z tego co wiem mają gotowce :)
valdaz - 08-05-2016, 03:28

Podziele sie moimi subiektywnymi wrazeniami po wymianie na zestaw wspomniany powyzej wraz z plynem hamulcowym motula. Coz hamuje zdecydowanie lepiej, hamulce nie przegrzewaja sie choc tarcze grzeja sie naprawde konkretnie. W dwoch slowach roznica odczuwalna efektow ubocznych brak wiec polecam. Co do trwalosci nie wypowiadam sie bo przejechane niecale 2 tys km. Uwazam ze sensowny kompromis miedzy osiagami a cena tzn zmiana na wieksza srednice ktora wiaze sie ze znaczacym wzrostem kosztow.
Fragu - 11-12-2016, 12:57

Panowie!

Czy ktoś z Was montował do outka tarcze 294x26mm ?
Jestem na etapie dobierania sobie zestawu i wynalazłem, że są w ofercie tarcze o większej grubości.
Pytanie czy wejdą one w zacisk?

Sxizo - 11-12-2016, 14:08

Fragu napisał/a:
Panowie!

Czy ktoś z Was montował do outka tarcze 294x26mm ?
Jestem na etapie dobierania sobie zestawu i wynalazłem, że są w ofercie tarcze o większej grubości.
Pytanie czy wejdą one w zacisk?


Niby to tylko 2mm, ale kto wie. Z ciekawości, gdzie takie znalazłeś, jakiej firmy?

Fragu - 11-12-2016, 15:04

Brakes.pl po wybraniu Mitsubishi usa - outlander 2007+
Niby tylko dwa mm, ale i aż dwa mm...Zawsze wieksza pojemność cieplna. :wink:

elektryk - 11-12-2016, 22:35

Fragu napisał/a:
Brakes.pl po wybraniu Mitsubishi usa - outlander 2007+
Niby tylko dwa mm, ale i aż dwa mm...Zawsze wieksza pojemność cieplna. :wink:
Na większą pojemność cieplną ja bym nie liczył, jedynie większy zapas przy przetaczaniu jak się zwichrują.
Fragu - 12-12-2016, 07:02

:mrgreen: :mrgreen:

To inaczej - skoro takie są (i może się zmieszczą) to dlaczego nie założyć :wink:

desti - 12-12-2016, 17:59

Można też pójść na całego i takie coś założyć http://www.tomson.com.pl/...4-6-przod-.html
W@sio - 12-12-2016, 20:36

Tylko do takiego zestawu trzeba jeszcze albo zwrotnice i półosie z EVO albo adaptery ;-)
Sxizo - 13-12-2016, 01:21

Fragu napisał/a:
:mrgreen: :mrgreen:

To inaczej - skoro takie są (i może się zmieszczą) to dlaczego nie założyć :wink:


Spróbuj, będzie dla potomnych :)

Bzyk_R1 - 17-12-2016, 15:22

Fragu, jak tam temat hebli? Czeka mnie wymiana na przodzie i tez się zastanawiam co tam wrzucić. Pełne, wiercone, nacinane... jest ich od groma. Zwierzu mówił że ATE śmietnik od razu a w Gulfie radziły sobie super. Nie wiem czy wg na nie patrzeć?
W@sio - 17-12-2016, 15:45

Ja mam u siebie z przodu zestaw texar i są ok, jeżdżą już drugi rok i nawet się nie zwichrowały, ale ja nie hamuję 150-0 ba, często hamuję silnikiem ;-)
Fragu - 17-12-2016, 16:04

Ja będę zakladal zestaw SP Performance 294x24mm i klocki Galfer + płyn Motula o podwyzszonej temp.
Swap na heble z evo jest dla mnie zbyt kosztowny.

Bzyk_R1 - 17-12-2016, 18:35

W@sio, będzie na Ciebie jak coś :P . Zamawiam Textary...
Hugo - 17-12-2016, 20:51

Fragu, poruszyłeś temat, który mnie nurtuje od jakiegoś czasu :D Tarcze 294/26 mm miały Outlandery III generacji i ASX-y. Mam w swoim Galancie przednie zaciski i tarcze 294/24 mm z Legnum VR-4 (identyczne jak w Outlanderze I i II generacji). Tarcza 294/26 mm jest tylko o 0,3 mm wyższa od tarczy 294/24 mm (45,5 mm-45,8 mm), więc raczej nie ma opcji żeby nie weszły w zaciski i jarzma Outlandera I i II generacji... Najpóźniej na wiosnę będę montował te tarcze 26 mm grubości do Galanta, najprawdopodobniej ten zestaw, bo cena jest śmiesznie niska: http://allegro.pl/zimmerm...6120352209.html choć zastanawiam się też nad używanymi oryginalnymi tarczami, bo znalazłem komplet takich tarcz przednich z Outlandera III w świetnym stanie i jak nie wejdą to tak nie zaboli po kieszeni :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group