To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - [CY8A 2.0DID] Lancer 2.0 DID - szarpanie, dławienie silnika

hudy85 - 26-03-2017, 22:21

w sensie wymieniłeś dwumase? Czy się przymierzasz?
Biegi wchodzą normalnie?
Ps dlaczego 2.5 tys? Razem ze sprzęgłem zmieniasz?

Vega83 - 28-03-2017, 14:07

Przymierzam się serwis nie jest pewien na 100 % mówią ze to może być półoś... Mieli się określić czekam na info;/ co do dwumasy zakładam najczarniej z tarcza dlatego taka cena biegi wchodzą leciutko bez problemu

[ Dodano: 07-04-2017, 19:45 ]
[edit] kolo dwumasowe nic nie dalo przepraszam xa emocje

[ Dodano: 07-04-2017, 19:47 ]
Powiem tak serwis mitsubishi koszalin [edit] jest warty... Tak samo jak mechanicy w okolicy..... Pomocy...;/

8.3 Na forum nie piszemy wulgaryzmów. Wykropkowany wulgaryzm - nadal jest wulgaryzmem.

enea - 07-04-2017, 19:54

wybacz niechce mi sie czytac tematu od poczatku, mozesz mi wyslac wszelkie info na prv ? pomyslimy
hudy85 - 07-04-2017, 20:26

nie wiem czy było, ale za szarpanie w czasie przyspieszania mogą być odpowiedzialne przeguby wewnętrzne.
A jak serwis wymienił a nie pomogło, to bym walił z reklamacją

Vega83 - 08-04-2017, 07:30

Przepraszam że się unioslem wczoraj;/ 2 miechy bez samochodu robi swoje:/ przeguby odpadają jak by wpadały w wibracje to by szarpalo jednostajnie a tu wciskasz gaz i samochód powyżej 2 tyś obrotów zaczyna niejednostajnie przyspieszać tak jak by na ulamek s wtryski nie dostawaly paliwa
hudy85 - 08-04-2017, 09:32

no to może nieprawidłowa regeneracja dmuchawy, z tego co widzę TT nie ma rewelacyjnych opinii ;)
cytuję:
Cytat:
Negatywny

Chciałbym Was przestrzec przed tym ***treść usunięta przez moderatora*** firma to : TURBO-TECH REGENERACJA SPRĘŻAREK POWIETRZA I TURBOSPRĘŻAREK. ul. Giewont 18 , Stoki, 92-002 Łódź. Wydałem 1300zł na regeneracje turbosprężarki która nadaje się do kosza , po regeneracji turbiny auto przejeżdżało 2-3 tyś km i padała sprężarka , gość za wszelką cenę próbował mi udowanić ze mam coś ze smarowaniem silnika a po 6 regeneracji reklamacyjnej aż mu uwierzyłem i odłożyłem turbo na półkę i zrobiłem kapitalny remont , założyłem ją na nowy silnik i ..... po 900km wirnik w turbinie lata jakby wałek był z gumy. Dowiedziałem się również że facet składa turbiny na najtańszych chińskich częściach w dodatku nie ma o tym pojęcia, po każdej reklamacji zakładał łożyska na krzywy wirnik aby było sztywno przez chwilę i na wykresach pokazywał , że wszystko jest ok . Wkurzyłem się i kupiłem turbo w używce i mój problem odnośnie sprężarki się zakończył. Firma turbo-tech odmówiła zwrotu pieniędzy oraz nie przedłużyła gwarancji ( dlatego żałuje , że w okresie gwarancji turbo spoczywało na półce czekając na remont silnika ) dodatkowo narazili mnie na dodatkowe koszta w warsztacie za usługę ciągłego do montażu sprężarki !

Zalety:
Brak


Wady:
Całe mnóstwo


Cytat:
Negatywny

Moja turbina kopciła, więc postanowiłem oddać do regeneracji.Do TurboTech w Łodzi.
Usługa bez montażu/demontażu turbiny, bo pół auta trzeba rozebrać.
Silnik po remoncie, odma w atmosferę, nie w dolot.
Czekałem 2 tygodnie, w końcu jest.
Zamontowałem, gwiżdże, silnik popracował do rozgrzania, cały czas gwiżdże, oddałem na reklamację.
Znów dość długo czekałem, jest.
Montaż, kopci, szybka konsultacje, pierwsze pytanie o odmę, wyjaśniłem, decyzja pojeździć, się zobaczy.
zrobione 1000km i żadnej poprawy, znów reklamacja.
Znów czekanie, jest.
Zamontowałem, odpalenie i z tyłu parowóz, raczej dymowóz.
Telefon, ok, oddadzą kasę.
Jadę, okazuje się, że 10 minut pracy silnika rozwaliło turbinę w opinii właściciela i rzeczoznawca.
Sugestie, że silnik złom, że zły montaż, pewnie skończy się w sądzie.
Widać, jak zarabiają na leszczach - nas, nigdy winy zakładu nie ma - złoty interes.
[wymoderowano]


Marka/model samochodu:
opel corsa B 2,0 T

Vega83 - 08-04-2017, 09:37

To by serwis widział odrazu.... Raczej... Nie wiem chyba sa w stanie podejrzeć parametry pracy turbiny....
hudy85 - 08-04-2017, 09:39

nie wiem, sam mówiłeś, że serwis też nie najlepszy :)
Vega83 - 08-04-2017, 09:48

To raczej nie wina samego turbo turbo bylo ok( pewnie nawet go nie robili) sterownik zdechl.... No serwis... Nie mam pojecia komu juz wierzyć... Jeszcze bym wtryski podmienil gdyby jakis mój kolega mial taki silnik ale nie mam tu takiego znajomego niestety;/
hudy85 - 08-04-2017, 09:57

może odłączyć sterowanie turbo i sprawdzić ? Nie wiem jak to tam wygląda, bo mam od niedawna, z tego co mi się wydaje jest sterowana elektronicznie
Vega83 - 08-04-2017, 10:01

Tak sterowanie jest elektroniczne

[ Dodano: 09-04-2017, 10:37 ]
Odpowiedz mechanika wszystko jest dobre samochód nie jeździ..... Ręce opadają:(

scotch99 - 20-12-2017, 15:01
Temat postu: [CY8A 2.0DID] Szarpanie silnika przy przyspieszaniu
Witajcie.
Od kilku miesięcy próbuję znaleźć przyczynę szarpania silnikiem przy przyspieszaniu (połączonego z dławieniem się silnika) i niestety bezskutecznie. Mój samochód był już u kilku mechaników i nikt nie potrafi znaleźć przyczyny, więc może ktoś z Was pomoże lub nakieruje...
A więc. Podczas przyspieszania w okolicy 2-3 tys. obrotów silnik zaczyna szarpać i dławić się tak jakby tracił moc. Kiedy to występuje (bo o dziwo są takie dni, ze potrafi całkowicie ustać!) nie da się nawet rozpędzić go do prędkości większych niż 140km/h.
Odczuwalnie objaw ten można porównać do buksowania kół na śniegu podczas gwałtownego przyspieszania (tak to określił znajomy kiedy jechał ze mną i nie wiedział, że mam niesprawne auto).
Dodatkowo dziwne jest, że do około 2 tys obrotów wszystko jest OK i do tego momentu autko bardzo dobrze się zbiera.
Komp nie sypie żadnymi błędami (sprawdzane wielokrotnie).
Ma ktoś jakieś pomysły co sprawdzać, jak próbować diagnozować?

Golotheman - 21-12-2017, 13:27

Sprzęgło albo mapa wtrysków ?
Vega83 - 21-12-2017, 18:33

Usterka bardziej złożona... W skrócie szarpaly klapy kolektora a przyczyna było turbo.... Stał w 2 serwisach Mitsubishi.... I gdyby nie kolega z forum nie doszli bysmy do tego....

[ Dodano: 21-12-2017, 18:34 ]
Odlacz elektrozawor od klap i sprawdz czy pomorze

Magnus - 22-12-2017, 23:14

Mam prawie że identycidentyczy problem, samochód szarpie przy przyspieszaniu od 2 tys do 2,5 dodatkowo mogę dodać że gdy na 5/6 biegu zdusze silnik do ok 1,2 tys obr po czym wcisnę gaz do końca to szarpie i dlawi się do ok 1,5 tys potem ok i od 2 do 2,5 znowu , jakieś sugestie? Przebieg 200k dwumasa wymieniana przy 150


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group