[02-06]Lancer CS0 - Przebieg
Balon - 26-03-2019, 20:19
właśnie wybiło mi 290 tys z tego 190 tyś. na LPG w 4 lata ... najlepsze auto jakie miałem ... mam nadzieję że jeszcze zrobie nim do 500 tyś. i więcej! :] Po gwarancji LPG serwis co 50 tyś (raz ma rok) i zero problemów Nawet jak się coś teraz zjebie to i tak zaoszczędziłem na LPG ok 30 do 40 tyś zł w 4 lata (15 do 20 gr / 1km)
sebapol - 11-07-2019, 15:57
ja mam aktualnie 261 tys, kupilem jak mial 160 i od razu wstawiłem gaz. Jeden raz tylko odmówił mi posłuszenstwa tzn gwint swiecy sie uszkodzil, trzeba bylo wstawiac spręzynkę. Sprzegła ja nie wymieniałem. Oleju bierze w zaleznosci od stylu jazdy
MitsuGo - 12-07-2019, 08:01
sebapol napisał/a: | ja mam aktualnie 261 tys, kupilem jak mial 160 |
Przez te 100 tys przebiegu na LPG zmieniałeś może cewki, świece, jakiś wtrysk lpg ?
sebapol - 12-07-2019, 08:18
zmieniałem świece- oczywiscie irydowe i wtryski gazu- ale to akurat nie ze względu na zuzycie a moje widzi mi sie:) były valteki czerwone a zmieniłem na AC. O dziwo cewek nie zmieniałem przez caly okres uzytkowania. A i jeszcze 2 przewody WN
mani3kmzks - 12-07-2019, 19:19
mój ma przebiegu 244 tysiące- kupiony przy 146 tysiącach. jeżdzony na lpg od 154 tyś.
jak się świece irydowe sprawują w porównaniu do zwykłych? jest duża różnica prócz możliwości przebiegowych?
co ile wymiana gdzie kupowane?
zbychu74 - 02-07-2023, 10:34 Temat postu: 384 tyś km U mnie 384tyś. przebiegu, silnik pracuje dobrze tylko ruda podżera.
MitsuGo - 06-08-2023, 16:57
Witam Was po dłuższej przerwie. Zbliżam się powoli do 100 tys na LPG, tylko okresowa wymiana filtrów w instalacji gazowej. Przebieg mojego 4G63 Wagon 272 tys.
Sprzęgło nadal pracuje, cewki i świece jeszcze dają radę. Padł nagle akumulator po 4 latach użytkowania. Ostatnio wymieniałem tłumik końcowy i kostkę stacyjki.
|
|
|