[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A 2.0] Hamulce!!
Owczar - 31-05-2011, 11:08
Nie, ale będę miał.
polaff - 31-05-2011, 11:36
Owczar napisał/a: | Nie, ale będę miał. |
popieram, tylko ciekawe jak diesel da radę....
Owczar - 31-05-2011, 11:45
Zapomniałem dodać, że razem ze skrzynią wrzucam V6 Zobaczę jak hamulce wtedy dadzą sobie radę.
polaff - 31-05-2011, 11:50
Owczar napisał/a: | Zapomniałem dodać, że razem ze skrzynią wrzucam V6 Zobaczę jak hamulce wtedy dadzą sobie radę. |
a to zmienia postać rzeczy
SPIDER-ek - 31-05-2011, 12:22
Owczar, Dobrze że robisz taką samą konfigurację jaką ja mam V6 i tiptronica. Jak coś się będzie psuło, będę wiedział gdzie najpierw zadzwonić:)
A z hamulcami to nie będzie napewno źle:) Ja np. na nastepną wymianę to pewnie założę tarcze Zimmermanna. Chodź moje obecne są jeszcze w bardzo dobrym stanie.
komarsnk - 31-05-2011, 22:12
Hugo napisał/a: | komarsnk napisał/a: | może i 6000tys to niedużo | Wow, dla mnie przepaść. |
Oj tam oj tam lekko mi się przejęzyczyło
6 tys.km lub 6000 km - jak kto woli czytać
Sorry za błąd...
polaff - 01-06-2011, 23:54
ja jak narazie 1000km w dobę i jest ok.
zbir - 02-06-2011, 10:59
Panowie czy ktoś sie orientuje do czego służy ta gumka umieszczona na czubku górnej śruby zacisku hamulcowego?(tej na której przesuwa sie zacisk) Bo u mnie przy wymianie tylnych tarcz sie zerwała (było sucho jak pieprz) i zmontowałem wszystko bez niej na nowym smarze ... teraz sie zastanawiam czy moge tak jeździć...
??
polaff - 02-06-2011, 11:04
zbir napisał/a: | Panowie czy ktoś sie orientuje do czego służy ta gumka umieszczona na czubku górnej śruby zacisku hamulcowego?(tej na której przesuwa sie zacisk) Bo u mnie przy wymianie tylnych tarcz sie zerwała i zmontowałem wszystko bez niej ... teraz sie zastanawiam czy moge tak jeździć...
?? |
zestaw naprawczy (gunki komplet) zacisku kosztuje w granicach 40zł więc uważam, że nie ma sensu się nad tym zastanawiać.
Ja z przodu nie miałem gumek i skończyło się pęknięciem tarczy mimo iż była to rekomendowana tu mikoda. Podejrzewam, że ma ta gumka wpływ na prowadzenie zacisku i w związku z tym jej brak może powodować grzanie się hamulców.
Hugo - 02-06-2011, 11:08
A moim zdaniem ta gumka zapobiega stukom, tzn. powinna zapobiegać, ale jest schrzaniona, bo posiada taką samą srednice jak cała prowadnica i w efekcie tego nic nie daje.
Swoją drogą dobre pytanie, bo pojutrze mam mieć dorabiane nowe prowadnice o wiekszej średnicy dopasowanej do otworu jarzma i nie wiem czy kombinować jakąś inną gumkę (wiekszą) czy zrobić bez gumki Jakie ona tam faktycznie ma zadanie...
zbir - 02-06-2011, 11:14
polaff napisał/a: |
zestaw naprawczy (gunki komplet) zacisku kosztuje w granicach 40zł więc uważam, że nie ma sensu się nad tym zastanawiać.
|
ale w zestawie naprawczym akurat tej gumki nie ma .
fj_mike - 02-06-2011, 11:19
zbir napisał/a: | ale w zestawie naprawczym akurat tej gumki nie ma . |
Jest.
http://www.seinsa.es/en/p...3.asp?Id=142701
zbir - 02-06-2011, 11:34
Ja tam tej gumki nie widze , te małe to zatyczki do odpowietrzników.
Mi chodzi o 52005 na tym obrazku:
z tego co widze jest w oryginalnym zestawie naprawczym 52010, cena w ASO - UWAGA: 120 zł (niedostepne w Polsce, tylko na zamówienie)
polaff - 02-06-2011, 12:10
zbir napisał/a: | polaff napisał/a: |
zestaw naprawczy (gunki komplet) zacisku kosztuje w granicach 40zł więc uważam, że nie ma sensu się nad tym zastanawiać.
|
ale w zestawie naprawczym akurat tej gumki nie ma . |
a jest:)
jak wymieniałem we wtorek tarcze to widziałem jak mechanicy wyjmowali z pudełka nowe gumeczki i zakładali na kolki u mnie
[ Dodano: 02-06-2011, 12:12 ]
zbir napisał/a: | Mi chodzi o 52005 | dokładnie ta o która pytasz co prawda troche skąpo bo po jednej / pudełko czyli zestaw, ale są
[ Dodano: 02-06-2011, 12:14 ]
Hugo napisał/a: | Jakie ona tam faktycznie ma zadanie... | pewnie mnie znów ktoś zjedzie, że się mądrze, ale wydaje mi się, że połączenie jarzmo, kołek, gumka SMAR działa podobnie do amortyzatora, a w zasadzie jak amortyzator. Ponieważ gumka uszczelniona smarem spowalnia ruch kolka - sworznia w jarzmie i tłumi drgania i stabilizuje pracę.
Hugo - 02-06-2011, 14:18
polaff napisał/a: | sworznia w jarzmie i tłumi drgania i stabilizuje pracę | Też tak kiedyś myslałem, bo bardziej stukało jak zastosowałem smar miedziowy, a mniej jak zasosowałem specjalny smar do prowadnic zacisków hamulcowych. Prowadnice na tym specjalnym smarze po ich częściowym wyciagnięciu z jarzma same wciagały się z powrotem (zasysały), takze coś w tym jest.
|
|
|