To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A 2.0] Hamulce!!

Owczar - 31-05-2011, 11:08

Nie, ale będę miał. ;)
polaff - 31-05-2011, 11:36

Owczar napisał/a:
Nie, ale będę miał. ;)


popieram, tylko ciekawe jak diesel da radę....

Owczar - 31-05-2011, 11:45

Zapomniałem dodać, że razem ze skrzynią wrzucam V6 :) Zobaczę jak hamulce wtedy dadzą sobie radę.
polaff - 31-05-2011, 11:50

Owczar napisał/a:
Zapomniałem dodać, że razem ze skrzynią wrzucam V6 :) Zobaczę jak hamulce wtedy dadzą sobie radę.

a to zmienia postać rzeczy :)

SPIDER-ek - 31-05-2011, 12:22

Owczar, Dobrze że robisz taką samą konfigurację jaką ja mam V6 i tiptronica. Jak coś się będzie psuło, będę wiedział gdzie najpierw zadzwonić:)

A z hamulcami to nie będzie napewno źle:) Ja np. na nastepną wymianę to pewnie założę tarcze Zimmermanna. Chodź moje obecne są jeszcze w bardzo dobrym stanie.

komarsnk - 31-05-2011, 22:12

Hugo napisał/a:
komarsnk napisał/a:
może i 6000tys to niedużo
Wow, dla mnie przepaść.


Oj tam oj tam :roll: lekko mi się przejęzyczyło ;)
6 tys.km lub 6000 km - jak kto woli czytać ;)

Sorry za błąd...

polaff - 01-06-2011, 23:54

ja jak narazie 1000km w dobę i jest ok.
zbir - 02-06-2011, 10:59

Panowie czy ktoś sie orientuje do czego służy ta gumka umieszczona na czubku górnej śruby zacisku hamulcowego?(tej na której przesuwa sie zacisk) Bo u mnie przy wymianie tylnych tarcz sie zerwała (było sucho jak pieprz) i zmontowałem wszystko bez niej na nowym smarze ... teraz sie zastanawiam czy moge tak jeździć...

??

polaff - 02-06-2011, 11:04

zbir napisał/a:
Panowie czy ktoś sie orientuje do czego służy ta gumka umieszczona na czubku górnej śruby zacisku hamulcowego?(tej na której przesuwa sie zacisk) Bo u mnie przy wymianie tylnych tarcz sie zerwała i zmontowałem wszystko bez niej ... teraz sie zastanawiam czy moge tak jeździć...

??

zestaw naprawczy (gunki komplet) zacisku kosztuje w granicach 40zł więc uważam, że nie ma sensu się nad tym zastanawiać.

Ja z przodu nie miałem gumek i skończyło się pęknięciem tarczy mimo iż była to rekomendowana tu mikoda. Podejrzewam, że ma ta gumka wpływ na prowadzenie zacisku i w związku z tym jej brak może powodować grzanie się hamulców.

Hugo - 02-06-2011, 11:08

A moim zdaniem ta gumka zapobiega stukom, tzn. powinna zapobiegać, ale jest schrzaniona, bo posiada taką samą srednice jak cała prowadnica i w efekcie tego nic nie daje.
Swoją drogą dobre pytanie, bo pojutrze mam mieć dorabiane nowe prowadnice o wiekszej średnicy dopasowanej do otworu jarzma i nie wiem czy kombinować jakąś inną gumkę (wiekszą) czy zrobić bez gumki :wink: Jakie ona tam faktycznie ma zadanie...

zbir - 02-06-2011, 11:14

polaff napisał/a:

zestaw naprawczy (gunki komplet) zacisku kosztuje w granicach 40zł więc uważam, że nie ma sensu się nad tym zastanawiać.



ale w zestawie naprawczym akurat tej gumki nie ma .

fj_mike - 02-06-2011, 11:19

zbir napisał/a:
ale w zestawie naprawczym akurat tej gumki nie ma .

Jest.
http://www.seinsa.es/en/p...3.asp?Id=142701

zbir - 02-06-2011, 11:34

Ja tam tej gumki nie widze , te małe to zatyczki do odpowietrzników.

Mi chodzi o 52005 na tym obrazku:



z tego co widze jest w oryginalnym zestawie naprawczym 52010, cena w ASO - UWAGA: 120 zł (niedostepne w Polsce, tylko na zamówienie) :shock:

polaff - 02-06-2011, 12:10

zbir napisał/a:
polaff napisał/a:

zestaw naprawczy (gunki komplet) zacisku kosztuje w granicach 40zł więc uważam, że nie ma sensu się nad tym zastanawiać.



ale w zestawie naprawczym akurat tej gumki nie ma .

a jest:)
jak wymieniałem we wtorek tarcze to widziałem jak mechanicy wyjmowali z pudełka nowe gumeczki i zakładali na kolki u mnie

[ Dodano: 02-06-2011, 12:12 ]
zbir napisał/a:
Mi chodzi o 52005
dokładnie ta o która pytasz :) co prawda troche skąpo bo po jednej / pudełko czyli zestaw, ale są

[ Dodano: 02-06-2011, 12:14 ]
Hugo napisał/a:
Jakie ona tam faktycznie ma zadanie...
pewnie mnie znów ktoś zjedzie, że się mądrze, ale wydaje mi się, że połączenie jarzmo, kołek, gumka SMAR działa podobnie do amortyzatora, a w zasadzie jak amortyzator. Ponieważ gumka uszczelniona smarem spowalnia ruch kolka - sworznia w jarzmie i tłumi drgania i stabilizuje pracę.
Hugo - 02-06-2011, 14:18

polaff napisał/a:
sworznia w jarzmie i tłumi drgania i stabilizuje pracę
Też tak kiedyś myslałem, bo bardziej stukało jak zastosowałem smar miedziowy, a mniej jak zasosowałem specjalny smar do prowadnic zacisków hamulcowych. Prowadnice na tym specjalnym smarze po ich częściowym wyciagnięciu z jarzma same wciagały się z powrotem (zasysały), takze coś w tym jest.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group