Nasze Miśki - PowerWagon II
londolut - 24-10-2011, 15:10
Ta instrukcja do M902F jest trochę po rusku. Poszła do tłumaczenia i będzie gotowa dziś, max jutro
robertdg - 24-10-2011, 19:33
londolut, a na co Ci instrukcja od alarma, jak wiadomo które kable od czego, prędzej zainteresuj sie instrukcją drzwi kierowcy oraz key less entry
Jogurt - 25-10-2011, 22:03
189 000km
wymiana:
kpl rozrząd z pompą wody - (sun,aisin,mitsubishi,koyo,nok) ciekł uszczelniacz z tylnej głowicy,
świece (denso irydium power)
uszczelki pod deklami + uszczelniacze świec (ajusa) - wyciek spod obu pokryw
filtr powietrza (K&N), paliwa,przeciwpyłkowy,
pióra wycieraczek p/t (bosch)
klocki p/t (TRW)
olej (Valvoline Maxlife 5W40 + filtr Knecht)
olej w skrzyni 2x (Texaco MTF94) - po wymianie na Valvo 75w90 Durablend GL-4 biegi zaczęły chodzić jak w Jelczu ''Ogórku''- haczenie,zgrzytanie, opór a przed wymianą wchodziły idealnie na zimnym/ciepłym. po wymianie na texaco skrzynia chodzi podobnie jak na początku - muszę jeszcze pojeździć bo dziś zmieniłem dopiero,
płyn w sprzęgle + płyn chłodzący
czyszczenie przepustnicy,kolektora i egr-u
czyszczenie i smarowanie mechanizmu wycieraczek
założenie alarmu
w sumie tyle zostało zrobione w ciągu 3 tyg od zakupu + zmiana zawiasu i wydechu. została zbieżność i konserwacja z bieżących tematów.
deejay - 26-10-2011, 21:07
Jogurt napisał/a: | 189 000km
wymiana:
kpl rozrząd z pompą wody - (sun,aisin,mitsubishi,koyo,nok) ciekł uszczelniacz z tylnej głowicy,
świece (denso irydium power)
uszczelki pod deklami + uszczelniacze świec (ajusa) - wyciek spod obu pokryw
filtr powietrza (K&N), paliwa,przeciwpyłkowy,
pióra wycieraczek p/t (bosch)
klocki p/t (TRW)
olej (Valvoline Maxlife 5W40 + filtr Knecht)
olej w skrzyni 2x (Texaco MTF94) - po wymianie na Valvo 75w90 Durablend GL-4 biegi zaczęły chodzić jak w Jelczu ''Ogórku''- haczenie,zgrzytanie, opór a przed wymianą wchodziły idealnie na zimnym/ciepłym. po wymianie na texaco skrzynia chodzi podobnie jak na początku - muszę jeszcze pojeździć bo dziś zmieniłem dopiero,
płyn w sprzęgle + płyn chłodzący
czyszczenie przepustnicy,kolektora i egr-u
czyszczenie i smarowanie mechanizmu wycieraczek
założenie alarmu
w sumie tyle zostało zrobione w ciągu 3 tyg od zakupu + zmiana zawiasu i wydechu. została zbieżność i konserwacja z bieżących tematów. |
Kawał dobrej roboty
Jogurt - 26-10-2011, 22:33
podziękował
a tu misiowe gadżety, ciut brudne ale nie było czasu na mycie :
harpagan - 26-10-2011, 22:42
Jogurt napisał/a: | 189 000km
wymiana ... |
A ja myślałem, że sporo robię przy franku
Jogurt - 26-10-2011, 22:49
Piotrek ja tylko zrobiłem duży przegląd, a Ty idziesz ścieżką, którą nikt nie chodził
aha, i na przedniej szybie pojawił się pasek, przy nisko latającym słońcu obowiązkowe wyposażenie.
harpagan - 27-10-2011, 07:50
Jogurt napisał/a: | Piotrek ja tylko zrobiłem duży przegląd, a Ty idziesz ścieżką, którą nikt nie chodził |
Dobra, dobra jak na 3 tygodnie to lista wygląda imponująco
robertdg - 27-10-2011, 07:58
Jogurt nie dopisał tam jeszcze paru rzeczy co by nie przesadzać
mkm - 27-10-2011, 13:08
Jogurt napisał/a: |
olej w skrzyni 2x (Texaco MTF94) - po wymianie na Valvo 75w90 Durablend GL-4 biegi zaczęły chodzić jak w Jelczu ''Ogórku''- haczenie,zgrzytanie, opór a przed wymianą wchodziły idealnie na zimnym/ciepłym. po wymianie na texaco skrzynia chodzi podobnie jak na początku - muszę jeszcze pojeździć bo dziś zmieniłem dopiero, |
Pisz bo u siebie zalałem "Durablenda" i mam te same spostrzeżenia. Obstawiałem kończące się sprzęgło, ale jak przeczytałem Twój wpis to myślę czy by oleju znowu nie zmienić
Gdzie kupowałeś ten olej?
Jogurt - 27-10-2011, 15:30
Maciek powiem Ci że zraziłem się do durablenda, mam go 3 litry jeszcze bo kupiłem odrazu do colta. nie bede ryzykował i zalewał tym syfem znowu. texaco kupiłem osobiście tu: http://moto.allegro.pl/ol...1885852591.html
po zalaniu jest dużo lepiej ale nie tak dobrze jak było - 2x zahaczyła mi trójka. a może jestem przewrażliwiony. dlatego jeszcze pojeżdżę zanim dam opinię. najgorsze jest to że niewiem co było w skrzyni do tej pory
robertdg napisał/a: | Jogurt nie dopisał tam jeszcze paru rzeczy co by nie przesadzać | drobnicy nie piszę
mkm - 27-10-2011, 16:20
Gdzie kupiłeś Valvo - bo już wietrzę spisek
custom - 27-10-2011, 16:23
mkm napisał/a: | Jogurt napisał/a:
olej w skrzyni 2x (Texaco MTF94) - po wymianie na Valvo 75w90 Durablend GL-4 biegi zaczęły chodzić jak w Jelczu ''Ogórku''- haczenie,zgrzytanie, opór a przed wymianą wchodziły idealnie na zimnym/ciepłym. po wymianie na texaco skrzynia chodzi podobnie jak na początku - muszę jeszcze pojeździć bo dziś zmieniłem dopiero,
Pisz bo u siebie zalałem "Durablenda" i mam te same spostrzeżenia. Obstawiałem kończące się sprzęgło, ale jak przeczytałem Twój wpis to myślę czy by oleju znowu nie zmienić
Gdzie kupowałeś ten olej? |
ostatnio wymieniałem olej właśnie na durablenda 75w90 gl4 i objawów omawianych nie zauważyłem biegi fajnie wchodziły 2 palcami
Kupowałem w IC
sveno - 27-10-2011, 18:19
i ja mam zalany valvo durablend 75w80 i to po raz drugi i szczerze to raczej bym polecał ten olej (tak jak to zrobił deejay mi) niż go odradzał. Widziałem poprawę w pracy skrzyni może kupiłeś jakąś oryginalną kopię autentycznej podróbki?
Owczar - 27-10-2011, 20:31
Grunt, że wymiana pomogła
|
|
|