To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - PowerWagon II

londolut - 24-10-2011, 15:10

Ta instrukcja do M902F jest trochę po rusku. Poszła do tłumaczenia i będzie gotowa dziś, max jutro :P
robertdg - 24-10-2011, 19:33

londolut, a na co Ci instrukcja od alarma, jak wiadomo które kable od czego, prędzej zainteresuj sie instrukcją drzwi kierowcy oraz key less entry :P
Jogurt - 25-10-2011, 22:03

189 000km
wymiana:
kpl rozrząd z pompą wody - (sun,aisin,mitsubishi,koyo,nok) ciekł uszczelniacz z tylnej głowicy,
świece (denso irydium power)
uszczelki pod deklami + uszczelniacze świec (ajusa) - wyciek spod obu pokryw
filtr powietrza (K&N), paliwa,przeciwpyłkowy,
pióra wycieraczek p/t (bosch)
klocki p/t (TRW)
olej (Valvoline Maxlife 5W40 + filtr Knecht)
olej w skrzyni 2x (Texaco MTF94) - po wymianie na Valvo 75w90 Durablend GL-4 biegi zaczęły chodzić jak w Jelczu ''Ogórku''- haczenie,zgrzytanie, opór a przed wymianą wchodziły idealnie na zimnym/ciepłym. po wymianie na texaco skrzynia chodzi podobnie jak na początku - muszę jeszcze pojeździć bo dziś zmieniłem dopiero,
płyn w sprzęgle + płyn chłodzący
czyszczenie przepustnicy,kolektora i egr-u
czyszczenie i smarowanie mechanizmu wycieraczek
założenie alarmu
w sumie tyle zostało zrobione w ciągu 3 tyg od zakupu + zmiana zawiasu i wydechu. została zbieżność i konserwacja z bieżących tematów.

deejay - 26-10-2011, 21:07

Jogurt napisał/a:
189 000km
wymiana:
kpl rozrząd z pompą wody - (sun,aisin,mitsubishi,koyo,nok) ciekł uszczelniacz z tylnej głowicy,
świece (denso irydium power)
uszczelki pod deklami + uszczelniacze świec (ajusa) - wyciek spod obu pokryw
filtr powietrza (K&N), paliwa,przeciwpyłkowy,
pióra wycieraczek p/t (bosch)
klocki p/t (TRW)
olej (Valvoline Maxlife 5W40 + filtr Knecht)
olej w skrzyni 2x (Texaco MTF94) - po wymianie na Valvo 75w90 Durablend GL-4 biegi zaczęły chodzić jak w Jelczu ''Ogórku''- haczenie,zgrzytanie, opór a przed wymianą wchodziły idealnie na zimnym/ciepłym. po wymianie na texaco skrzynia chodzi podobnie jak na początku - muszę jeszcze pojeździć bo dziś zmieniłem dopiero,
płyn w sprzęgle + płyn chłodzący
czyszczenie przepustnicy,kolektora i egr-u
czyszczenie i smarowanie mechanizmu wycieraczek
założenie alarmu
w sumie tyle zostało zrobione w ciągu 3 tyg od zakupu + zmiana zawiasu i wydechu. została zbieżność i konserwacja z bieżących tematów.


Kawał dobrej roboty :)

Jogurt - 26-10-2011, 22:33

podziękował :)
a tu misiowe gadżety, ciut brudne ale nie było czasu na mycie :mrgreen: :

harpagan - 26-10-2011, 22:42

Jogurt napisał/a:
189 000km
wymiana ...

A ja myślałem, że sporo robię przy franku ;)

Jogurt - 26-10-2011, 22:49

Piotrek ja tylko zrobiłem duży przegląd, a Ty idziesz ścieżką, którą nikt nie chodził :mrgreen:
aha, i na przedniej szybie pojawił się pasek, przy nisko latającym słońcu obowiązkowe wyposażenie.

harpagan - 27-10-2011, 07:50

Jogurt napisał/a:
Piotrek ja tylko zrobiłem duży przegląd, a Ty idziesz ścieżką, którą nikt nie chodził :mrgreen:

Dobra, dobra jak na 3 tygodnie to lista wygląda imponująco :)

robertdg - 27-10-2011, 07:58

Jogurt nie dopisał tam jeszcze paru rzeczy co by nie przesadzać :P
mkm - 27-10-2011, 13:08

Jogurt napisał/a:

olej w skrzyni 2x (Texaco MTF94) - po wymianie na Valvo 75w90 Durablend GL-4 biegi zaczęły chodzić jak w Jelczu ''Ogórku''- haczenie,zgrzytanie, opór a przed wymianą wchodziły idealnie na zimnym/ciepłym. po wymianie na texaco skrzynia chodzi podobnie jak na początku - muszę jeszcze pojeździć bo dziś zmieniłem dopiero,

Pisz bo u siebie zalałem "Durablenda" i mam te same spostrzeżenia. Obstawiałem kończące się sprzęgło, ale jak przeczytałem Twój wpis to myślę czy by oleju znowu nie zmienić :doubt:
Gdzie kupowałeś ten olej?

Jogurt - 27-10-2011, 15:30

Maciek powiem Ci że zraziłem się do durablenda, mam go 3 litry jeszcze bo kupiłem odrazu do colta. nie bede ryzykował i zalewał tym syfem znowu. texaco kupiłem osobiście tu: http://moto.allegro.pl/ol...1885852591.html
po zalaniu jest dużo lepiej ale nie tak dobrze jak było - 2x zahaczyła mi trójka. a może jestem przewrażliwiony. dlatego jeszcze pojeżdżę zanim dam opinię. najgorsze jest to że niewiem co było w skrzyni do tej pory :evil:
robertdg napisał/a:
Jogurt nie dopisał tam jeszcze paru rzeczy co by nie przesadzać :P
drobnicy nie piszę :wink:
mkm - 27-10-2011, 16:20

Gdzie kupiłeś Valvo - bo już wietrzę spisek :wink:
custom - 27-10-2011, 16:23

mkm napisał/a:
Jogurt napisał/a:

olej w skrzyni 2x (Texaco MTF94) - po wymianie na Valvo 75w90 Durablend GL-4 biegi zaczęły chodzić jak w Jelczu ''Ogórku''- haczenie,zgrzytanie, opór a przed wymianą wchodziły idealnie na zimnym/ciepłym. po wymianie na texaco skrzynia chodzi podobnie jak na początku - muszę jeszcze pojeździć bo dziś zmieniłem dopiero,

Pisz bo u siebie zalałem "Durablenda" i mam te same spostrzeżenia. Obstawiałem kończące się sprzęgło, ale jak przeczytałem Twój wpis to myślę czy by oleju znowu nie zmienić :doubt:
Gdzie kupowałeś ten olej?


ostatnio wymieniałem olej właśnie na durablenda 75w90 gl4 i objawów omawianych nie zauważyłem biegi fajnie wchodziły 2 palcami
Kupowałem w IC

sveno - 27-10-2011, 18:19

i ja mam zalany valvo durablend 75w80 i to po raz drugi i szczerze to raczej bym polecał ten olej (tak jak to zrobił deejay mi) niż go odradzał. Widziałem poprawę w pracy skrzyni :) może kupiłeś jakąś oryginalną kopię autentycznej podróbki? :)
Owczar - 27-10-2011, 20:31

Grunt, że wymiana pomogła :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group