Nasze Miśki - "EVO byłem, ale przytyłem - Wasiowe O1T
W@sio - 14-01-2017, 13:44
Świece póki co dają radę, ale przy następnej wymianie na pewno rozważę zmianę
Dzisiaj stuknęło mi 4 lata z Turbiakiem... 4 lata zabwy, dłubania, rozwiązywania problemów... 100 tys bezawaryjnie przejechanych kilometrów... I chyba trudno było by zamienić na inne auto. Bo jakie auto da mi tyle frajdy z jazdy?
apollo99 - 14-01-2017, 17:58
Życzę kolejnych lat bezawaryjne jazdy.
Mam pytanko, czy felgi od evo9 pasują bez problemu ,nakrętki te same, czy potrzebne są jakieś dystanse, bo mam komplet na oku i się zastanawiam.
W@sio - 14-01-2017, 19:47
Pasują P&P, jedyna różnica to potrzeba nakrętek płaskich, ja u siebie dokręcam grzybkowymi i nie dzieje się nic niepokojącego
Bzyk_R1 - 14-01-2017, 21:26
Życzę kolejnych 4 lat albo i więcej dłubania grzebania i poprawiania fabryki i podpisu: Miss 2017, 2018, 2019...
apollo99 - 14-01-2017, 22:46
Dzięki za informację
macia - 17-01-2017, 22:16
Ja też mam sentyment do o1t - dziś widziałem w Zamościu takiego w pięknym ciemnoszarym kolorze i zatęskniłem:)
Wasiu, jeszcze kilka fajniejszych aut jeździ po tym łez padole, szukajcie a znajdziecie
W@sio - 24-01-2017, 22:30
Póki co nabyłem jako drugie auto dla mojej Colta CZT, temat założę jak już go ogarnę w stopniu zadowalającym
staszq2 - 25-01-2017, 11:14
W@sio napisał/a: | Colta CZT |
a jednak, myślałem że żartujesz
Fragu - 25-01-2017, 11:24
Oo gratulacje, jedyna słuszna wersja nowszych Coltów
W@sio - 29-03-2017, 21:44
Pora odświeżyć temat!
Przyszła wiosna, przyszło letnie obuwie sportowe do tego wleciał gwint ze zmienionymi (krótszymi) amorami z tyłu...
Ale dalej szału ni ma, tył jest w najniższym możliwym położeniu a i tak tyłka nie urywa.
Pisałem już do ISC w tej sprawie i czekam na odpowiedź. Po rozmowie z Michałem (Zwierzem) jestem pełen optymizmu, że wymiana sprężyn na krótsze powinna pomóc.
Chwilowo będę tak jeździł, bo nie chce mi się regulować geometrii i zbieżności zawieszenia co dwa dni
Wygląda nawet spoko - taki lekki klin jest okay, ale martwi mnie to, że przód mogę jeszcze niżej posadzić, zaś tyłu już nie.
Przed montażem gwintu musiałem też nieco zmodyfikować układ wydechowy, który został podniesiony o jakieś 60mm na całej długości, zaś przy tylnym dyfrze rura została spłaszczona by nie zaczepiać nią o grunt
Bzyk_R1 - 29-03-2017, 21:55
Kurde te enkeie w tym odcieniu wyglądają o wiele lepiej niż srebrne. Trochę tak siadł bardziej z przodu Kurczę jakoś nie widzę gwintu w O1T. Wysoki prześwit to był jeden z priorytetów dla jakich zdecydowałem się na to auto. No ale Twój wózek
Fragu - 29-03-2017, 22:08
Gwint to bym brał do rajdowki na torowe zawody...ale outek na ISC musi prowadzic się genialnie
W@sio - 29-03-2017, 22:08
Krzysiu, przy tym momencie obrotowym musiałem zawieszenie zmodyfikować, bo nie wyrabiało z deka a auto prowadzi się dużo pewniej
mroz3k - 29-03-2017, 22:40
Felga na tym wozie prezentuje się naprawdę kozacko.
Chciałbym dorwać taką do swojego...
Marcino - 29-03-2017, 22:46
W@sio napisał/a: | Ale dalej szału ni ma, tył jest w najniższym możliwym położeniu a i tak tyłka nie urywa. |
Tak duża regulacja w dolnym położeniiu i dalej wysoko????
To tak jak piszesz tylko spręzyny mogą pomóc..
|
|
|