Nasze Miśki - Mitsubishi Sondermodell
Bzyk_R1 - 11-07-2017, 21:39
Nie sugeruj się coltem bo to zupełnie inny samochód. Rozważasz czujki za 600zł a sępisz na kpl rozrząd?? Oryginalne świece to NGK takie sa OEM. Kartonik z napisem Mitsubishi dopłata +200zł. Olej z lepkością 30 to zdecydowanie za mało w tym motorze. Nie gwarantuje dobrego filmu w wysokiej temperaturze. Ted gum rozważasz? Miałem kiedyś łączniki w KAudi od nich, były do pierwszej głębszej dziury. I do czujek nie trzeba zdejmować zderzaka zwłaszcza z tyłu bo przedni to inna bajka. Z tylu jest piękny dostęp z kanału. Przewody wprowadzisz albo fabrycznym otworem wiązki haka albo przez lampę tylną.
Ja tam mam tylko rok outlandera ale parę rzeczy testowałem i rozkręciłem... Do tej pory slucham tych którzy przerabiali podobne tematy i jakoś kółka się kręcą
mkm - 11-07-2017, 21:53
Coltem się nie sugeruję - gdybym się sugerował większość byłaby OEM
Bzyk_R1, nie sępisz tylko nie wiem czy jest sens kupować.
Poprzedni właściciel sporo zainwestował - oprócz chłodnicy i mocowań mostu większość wymian profilaktyczna.
Nawet olej żal spuszczać, bo się nawet nie przebarwił...
Świece nie różnią się tylko pudełkiem - sprawdzone, nie tylko w Mitsubishi
W przypadku zwykłych NGK różnice są w kraju pochodzenia (Francja vs Japonia), w jakości wykonania (od koloru porcelanki po pierścień /podkładkę), a nawet przetłoczeniach "Made in".
Czujniki ze względu na kierowniczkę Niedźwiedzia - źle się jej parkuje - wiadomo, że się przyzwyczai, ale jak chce to ma
Olej doradziło ASO - dlatego napisałem, żebyś pisał - rozważam też inne
TedGum biorę pod uwagę, bo oryginał kosztuje równiutkie 500zł/szt, a zamienniki nie występują.
Jak się rozleci, to do Olkusza daleko nie mam.
W dwóch innych Outlanderach serwisowanych w warsztacie gdzie trafił Niedźwiedź nie rozsypały się przez dłuższy czas - muszę zaufać mechanikom... "na bezrybiu i rak ryba...".
Jak się rozsypie będą gratisowe wymiany
Górne które są w tej chwili bardziej wybite poszły OEM.
Matejko - 12-07-2017, 09:57
Maciek - czujników zamontowałem ze 100 kompletów - montowałem od valeo po najtansze za 45zł z przesyłka, wszystkie działają już po kilka lat i wg mnie nie ma co przepłacać, a jak chcesz dobre w przystępnej cenie allegro.pl/czujniki-cofania-hantom-phantom-bs-415s-i6216276658.html
serwisy je montują
mkm - 13-07-2017, 19:17
Kupione Valeo plus odebrana część części
Świece:
I po poście pamar-a uznałem, że trzeba skończyć Space Stara
Lampa przed:
Lampa po:
I wymieniony "pająk", ponieważ w momencie uderzenia kierowniczka wyłamała dźwigienkę kierunkowskazów i nie odbijał
Jutro mycie, polerowanie i Space gotowy
mkm - 14-07-2017, 21:02
Nie będę Was katował zdjęciami z mycia, ale mycia było, a mycia
Z dniem dzisiejszym zamknąłem temat Space Stara.
Z zakładanych akcji nie zrobiłem dwóch.
Halogenów i poprawy spasowania zderzaka.
Zrobi się przy okazji
Tak prezentuje się gotowy
Hugo - 15-07-2017, 07:41
Naprawdę odcień dobrany bezbłędnie.
pamar - 15-07-2017, 09:10
Zacnie wygląda, kawał dobrej roboty, brawo Ty!
vrangsinn - 15-07-2017, 16:38
mkm napisał/a: | Nie będę Was katował zdjęciami z mycia, ale mycia było, a mycia
Z dniem dzisiejszym zamknąłem temat Space Stara.
Z zakładanych akcji nie zrobiłem dwóch.
Halogenów i poprawy spasowania zderzaka. |
Przynaj się zę jarają Cie takie robutki...
Bo po Twojej robocie to i SpaceStara chiało by sie mieć....
mkm - 16-07-2017, 19:10
vrangsinn napisał/a: | Przynaj się zę jarają Cie takie robutki... |
co fakt to fakt. Hobby od dziecka - tylko skala "resoraków" się zmieniła.
Hugo napisał/a: | Naprawdę odcień dobrany bezbłędnie. |
Hugo, odcień dobrany idealnie to fakt, ale zabawy trochę przy nim było.
Tył, maska, zderzak - bez uwag.
Niestety przedni błotnik lekko spaprany.
Ziarno siadło i pod niektórymi kątami jest jaśniejszy, ale to takie spostrzeżenie z cyklu "w drodze do ideału".
Nowi właściciele nawet tego nie zauważyli.
Dzięki pamar.
Dokładki, lotka i felgi dodają dodatkowo uroku, ale baza do odbudowy była idealna.
Wkrótce sesja "Space-y dwa".
mkm - 24-07-2017, 19:26
Wracamy do tematu Outlandera.
na razie się zbyt dużo nie dzieje.
Porozwoziłem części do warsztatów.
"Jeszcze takiego zderzaka nie zrobili, żeby się Coltem nie dało przewieźć" .
W tym przypadku pomocny okazał się szyberdach
Dzisiaj przyszedł OEMowy pierścień do kolektora.
Jak go zobaczyłem to zbaraniałem.
Jak wkleję zdjęcie i podam cenę to zrozumiecie dlaczego.
Fakt faktem zrobiony jak japońska katana
Rozrząd zamówiony SKF - nie ja daję gwarancję, więc nie naciskałem na inne.
Kompletny z pompą.
Wydech wychodzi drogo.
Kumpel udaje, że jest na urlopie, a w innych źródłach ceny od 1000zł.
Dostosowanie uniwersalnych (razem z zakupem puszki i rur) 200-300zł taniej.
Ponieważ mimo dziur obecny tłumik nie wył, dziury są od góry - to dostanie łaty i ze 2-3lata powinien jeszcze wytrzymać.
Czekam na chemię do podwozia - Dintrol RC900 i Protect Super 447 będzie grany
Punktowo.
mkm - 16-08-2017, 11:38
"Prawie" skończony.
Na razie pojechał na wakacje i odpocząć po wszystkich operacjach.
Przyznam szczerze, że kosztował sporo nerwów.
Nie był to spacerek.
Zostały ranty, nałożenie konserwacji, ewentualne poprawki, przeoczenia.
Niedźwiedź zasuwa - bez dwóch zdań.
Na asfalcie szału nie robi, ale jak się zjedzie na drogi polne... to robi robotę
Prędkość autostradowa przez miedzę nie robi na nim wrażenia
Filmik jak zwykle z czapy, ale coraz trudniej coś kręcić.
Kolejne moje odcinki testowe są teraz budowami osiedli domków wielorodzinnych, ale cóż...
Idzie równo, elastycznie w pełnym zakresie obrotów.
https://youtu.be/5WzHakFoyzg
Fotki i jakiś opis wrzucę wkrótce (czyli albo dzisiaj albo "kiedyś" )
Bzyk_R1 - 16-08-2017, 18:23
Kurde dawno nie widziałem jak seria jedzie jak tak patrze jak ten samochód wstaje to warto było do RS wstawić
mkm - 16-08-2017, 20:32
Pytanie czy jest sens, żeby on był mocniejszy.
Na asfalcie nawet tej mocy się nie wykorzysta w 100%, bo prowadzenie pewne, ale do czasu. Margines bezpieczeństwa bardzo wąski.
Jednak wysoki środek ciężkości jest nie do przeskoczenia.
W pełni teraz rozumiem W@sio, że tak chciał go obniżać (choć boję się, że i tak jest nerwowo )
Bzyk_R1 - 16-08-2017, 21:42
Zgadzam się w zakrętach ma się wrażenie jakby skręcał na pełnym gazie motorówką. Przód mocno nurkuje i człowiek myśli czy wystarczy jeszcze trakcji czy to już piruet będzie. ALE mkm jak zawsze mówiłem to nigdy nie będzie wyścigówka. Jak dla mnie sens jest bo to co ten samochód wyprawia na 4 biegu to szok. Głównie chodzi o wyprzedzanie gdzie moc ma istotne znaczenie dla bezpieczeństwa. No i jeszcze odejście do 60km/h to potęga zwłaszcza z launch control.
mkm - 16-08-2017, 23:52
Bzyk_R1 napisał/a: | Zgadzam się w zakrętach ma się wrażenie jakby skręcał na pełnym gazie motorówką. |
Tak źle nie jest ale piruet na suchym asfalcie robi się szybko i znienacka
|
|
|