To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Hamulce O1 T UPGRADE

PABLO998 - 09-09-2017, 21:44

nytsug napisał/a:
Kupiłem tarcze, zaciski i klocki od ASX po 5 tys.km

Chyba sprzątnąłeś mi zaciski z tarczami sprzed nosa? :evil:

nytsug - 10-09-2017, 10:09

Jak poszukasz to znajdziesz podobne:)
Hugo - 10-09-2017, 10:59

nytsug napisał/a:
Powierzchnie cierne chyba zbliżone - jak chcesz to zmierzę Ci dokładnie suwmiarką
Dzięki, nie trzeba :wink:

[ Dodano: 10-09-2017, 11:02 ]
nytsug napisał/a:
Jeżeli chodzi o tył to też myślałem o przeszczepie jednak w O1 są tarczobębny i nie wiem czy wewnętrzna średnica podpasuje ale też teraz szukam kompletu od czegoś żeby mieć spokój na lata z heblami. Chyba od ASX podejdzie - sprawdzę niebawem.
Mam dla Ciebie dobrą wiadomość, Galant V i VI generacji, Galant VR-4 z lat 1992-2002, Legnum z lat 1996-2002, Space Wagon z lat 1998-2004, Outlander I generacji, wszystkie te modele mają takie same mechanizmy ręcznego hamulca, więc nie zdziwiłbym się gdyby ASX też miał taki sam :wink:
Fragu - 11-09-2017, 07:17

Tył prawdopodobnie pasuje od Outlandera 2/ASX - wygląda na to, że wszystko jest identyczne - różnica jest w średnicy tarczy 260mm do 302mm.
Buszu - 11-09-2017, 09:40

trzeba jakiś test zrobić jak to wpłynie na hamowanie, czy nie bedzie nim rzucać ?? Na razie jestem na etapie zmiany okładziny na szczękach( bedzie można bokiem wchodzić he) firma regrneruje sprzęgła i między innymi szczęki-jakieś kevlarowe tworzywo daje. Dam znać jak dziala.
Hugo - 12-09-2017, 08:17

Buszu napisał/a:
trzeba jakiś test zrobić jak to wpłynie na hamowanie, czy nie bedzie nim rzucać ??
Nie sądzę, że będzie zamiatać tyłem :wink:
Fragu - 12-09-2017, 09:09

Nie ma takiej opcji żeby zamiatał. Jeśli faktycznie wszystko podpasuje P&P to nie ma się nad czym zastanawiać.
nahar - 17-10-2017, 22:15

Czy ktoś już coś robił z tyłem? Sprawdziłem trochę tarcz od O2 i nie znalazłem niczego co by pasowało P&P. Zwykle różnica jest w średnicy otworu centrującego - w O1 mamy 90,2 a w O2 80. W ASX jest albo 80 albo 69.
Fragu - 18-10-2017, 07:54

Wg tego co podaje ATE:

O1 - ma 80mm
O2 - ma 90mm

https://motoneo.pl/img/3/max/410704.jpg
https://motoneo.pl/img/3/max/410330.jpg

nahar - 18-10-2017, 09:11

Chyba dokładnie odwrotnie? Bo dla tarczy 262 masz 90 mm a dla 302 masz 80 mm.

Anyway nie są to tarcze P&P - czyli jeśli się nie mylę nie da się ulepszyć tyłu bez poważniejszych przeróbek.

Fragu - 18-10-2017, 12:43

Kurcze faktycznie - źle spojrzałem :roll:

Jeśli zaciski pasują P&P to otwór w tarczy trzeba przetoczyć.

Buszu - 18-10-2017, 17:49
Temat postu: heble
własnie jedzie do mnie zacisk tył z e9, adaptery jakoś wyrzeźbić trzeba i gitara<<< mam taką nadzieje hehe ;P
Fragu - 19-10-2017, 07:10

Buszu, to czekamy na informacje :D
Bzyk_R1 - 19-10-2017, 12:15

Fragu, prędzej się doczekamy sylwestra przyszłego roku niż prezentacji samochodu Buszu, .
Buszu - 19-10-2017, 20:27
Temat postu: heble
spokojnie Panowie ;] pracuje po 12h i nie mam czasu nawet na przyjemności ;/ A gdzie tu siedzieć przed kompem i pisać... kiedyś sie zrobi temat ;] Pozdro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group