FAQ & How to? - Podłączenie ECU-PC i ECU-Palm
Krzyzak - 16-03-2009, 20:28
moglas zle podlaczyc styki we wtyczce DB9 - numeracja na zewnatrz i wewnatrz tej wtyczki jest inna
podane na schemacie numery dotycza wewnetrznej numeracji
tomusn - 17-03-2009, 00:36
ann87 napisał/a: | zrobiłam kabelek jak na pierwszej stronie dioda +rezystor | ten?
1. sprawdź na innym aucie, starszym
2. sprawdź wszystkie połączenia, w szczególności numery pinów (są ponumerowane na wtyczkach)
[ Dodano: 17-03-2009, 00:37 ]
Krzyzak napisał/a: | numeracja na zewnatrz i wewnatrz tej wtyczki jest inna | mam sprawdzić?
może na męskiej i żeńskiej, ale na tej samej wtyczce raczej będzie taka sama
Krzyzak - 17-03-2009, 08:13
to ja mam wtyczke, ktora w srodku i na zewnatrz miala numeracji przeciwna
na 100% jestem pewien, bo przelutowywalem styki - kabel poszedl do Romela i tez moge to udowodnic
tomusn - 17-03-2009, 09:07
Krzyzak napisał/a: | to ja mam wtyczke, ktora w srodku i na zewnatrz miala numeracji przeciwna
na 100% jestem pewien, bo przelutowywalem styki - kabel poszedl do Romela i tez moge to udowodnic |
jest tak (powinno być) że '1' na męskiej pasuje do '1' na żeńskiej
przy robieniu kabla należy bezwzględnie sprawdzać numery pinów
Krzyzak - 17-03-2009, 11:43
Tomku - wtyczka po stronie stykow i po stronie lutow ma inne numery
przynajmniej te, ktore ja mialem
ann87 - 18-03-2009, 20:00
tomusn napisał/a: | ann87 napisał/a: | zrobiłam kabelek jak na pierwszej stronie dioda +rezystor | ten?Obrazek
1. sprawdź na innym aucie, starszym
2. sprawdź wszystkie połączenia, w szczególności numery pinów (są ponumerowane na wtyczkach)
[ Dodano: 17-03-2009, 00:37 ]
Krzyzak napisał/a: | numeracja na zewnatrz i wewnatrz tej wtyczki jest inna | mam sprawdzić?
może na męskiej i żeńskiej, ale na tej samej wtyczce raczej będzie taka sama |
Ten kabelek.
Sprawdzić za bardzo nie mam gdzie bo nie znam osobiście nikogo kto ma mitsubishi nie wspominając już o jakimś starszym modelu . Kabelek jest zrobiony zgodnie ze schematem tylko dioda zastąpiona zamiennikiem więc teoretycznie powinno być ok. W aucie mam wtyk 4/12 pinów 1 pin żółty kabel 10 pin niebieski i 12 czarny więc też teoretycznie ok. Dziś jeszcze sprawdzałam na oscyloskopie i troche dziwnie to wygląda bo jak odznacze pause są wysyłane sygnały z palma natomiast z ECU mam tylko sygnał sinusoidalny dużej częstotliwości tak ma być ?
A tak na marginesie co do numeracji pinów w RS232 to też mam taką wtyczke dziwadło które jest ponumerowane tylko od strony lutów i odwrotnie
Anonymous - 19-03-2009, 12:43
tomusn napisał/a: | może ktoś wie jak podłączyć któryś z kompatybilnych pda Sony Clie? bo ma tylko kabel usb...
lista Kod: | Sony Clie PEG-N760C 4.1
Sony Clie PEG-N710C 3.5.2
Sony Clie PEG-N610C 4.01
Sony Clie PEG-S360 4.0
Sony Clie PEG-S320 4.0
Sony Clie PEG-S300 3.5
Sony Clie PEG-S500c 3.5
Sony Clie PEG-NR70 4.1
Sony Clie PEG-NR70V 4.1
Sony Clie PEG-T665C 4.1
Sony Clie PEG-T615C 4.1
Sony Clie PEG-T415 4.1
Sony Clie PEG-SL10 4.1
Sony Clie PEG-SJ20 4.1
Sony Clie PEG-SJ22 4.1
Sony Clie PEG-SJ30 4.1
Sony Clie PEG-SJ33 4.1 |
albo ktoś widział na necie kabel do synchronizacji na RS232? (ja widziałem gdzieś w niemcowie)
a może przejściówkę? |
http://www.allegro.pl/ite..._s300_s320.html
proszę
Anonymous - 26-03-2009, 10:44
posiadam kabelek podobny do tego: http://allegro.pl/item591...program_pl.html
zbudowany na ELM327.
Szukam jakiegoś programu który obsłużyłby mi colta CA0 '95 (głównie ABS) i CJ0 ze złaczem OBD2.
Jaki polecacie?
vtec - 07-04-2009, 16:03
Panowie czytam czytam i nie moge sie doszukac jasnej odpowiedzi....jaki interfejs (najlpeiej link do allegro) powienienem kupic do COLTA CJ?
jedni pisza ze to OBD2 inni ze to jakies inne OBD
Krzyzak - 07-04-2009, 21:09
pewny? - MUT II lub III (ok. 20-30 tys. zl)
tani? - zaden
e-gen - 07-04-2009, 22:01
vtec napisał/a: | Panowie czytam czytam i nie moge sie doszukac jasnej odpowiedzi....jaki interfejs (najlpeiej link do allegro) powienienem kupic do COLTA CJ?
jedni pisza ze to OBD2 inni ze to jakies inne OBD |
pytanie co chcesz uzyskać? czy pełną diagnostykę auta z monitoringiem w czasie rzeczywistym wybranych czujników czy jedynie czytać kody błędów wywalane przez system diagnostyki pokładowej ( OBD )?
gres - 08-04-2009, 14:45
panowie a czy kasowanie błędów komputera może odbyć się na zasadzie wypięcia akumulatora ?
Albo zetknięcia 2 klem ( oczywiście po wcześniejszym wyjęciu aku ) celem rozładowania kondesatorów?
tomusn - 08-04-2009, 15:07
gres napisał/a: | panowie a czy kasowanie błędów komputera może odbyć się na zasadzie wypięcia akumulatora ? | tak, wystarczy zdjęcie "minusa" na kikanaście sekund
i nie oftopikowac proszę
gres - 09-04-2009, 11:18
to nie OT bo się wiążę bałem się że bez wpięcia do kompa nie przejdzie
Aha i zdaje się zapomnałem o ważnej kwestii - mam 2,5 V6. coś się zmienia?
Anonymous - 10-04-2009, 22:21
jeśli ktoś może to podeślijcie mi na e-maila program brusta bo nie moge go ściągnąć.
dziękuje bardzo
naked@onet.pl
|
|
|