[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A 2.0] Hamulce!!
polaff - 02-06-2011, 14:46
Hugo napisał/a: | zasosowałem specjalny smar do prowadnic zacisków hamulcowych. |
ja zawsze grafit stosuje, wiem, zaraz napiszecie, że się zapieka, ale tak mnie nauczyli jak w toyocie pracowałem i tak mi zostało. Skoro w okolicach 2000 roku na przeglądach do aut stosowaliśmy grafit na prowadzenie zacisków i klocków a auto mam z tamtego okresu to czemu teraz mam tak nie robić?
fj_mike - 02-06-2011, 14:53
zbir napisał/a: | te małe to zatyczki do odpowietrzników. |
Zgadza się, ale tylko jedna z nich.
Druga to właśnie ta której poszukujesz. Na zdjęciu jest akurat zestaw na zacisk dwu tłoczkowy.
zbir - 02-06-2011, 15:16
aa, jak tak to sorry mój błąd dziś kupie i wymieniam, dzięki
Hugo - 02-06-2011, 15:34
polaff napisał/a: | ja zawsze grafit stosuje | To nie jest odpowiedni smar, który miałem na myśli.
polaff - 02-06-2011, 16:03
Hugo napisał/a: | polaff napisał/a: | ja zawsze grafit stosuje | To nie jest odpowiedni smar, który miałem na myśli. |
wiem i wiedziałem, że taką reakcję wywoła moja wypowiedź.
Ale ja zawsze taki stosowałem i nigdy nie mialem problemów z hamulcami więc nie widze powodu by zmieniac przyzwyczajenia tym bardziej, że grafitu zawsze mam pod dostatkiem bo do pajero go używam po każdym katowaniu auta w terenie...
KaWu - 02-06-2011, 16:26
polaff, moj wujek mial posmarowane zaciski grafitem w Carismie.
Chcialbys widziec jego oczy jak sie prowadnica po 2 latach jazdy z tylu zapiekla
polaff - 02-06-2011, 17:16
KaWu napisał/a: | polaff, moj wujek mial posmarowane zaciski grafitem w Carismie.
Chcialbys widziec jego oczy jak sie prowadnica po 2 latach jazdy z tylu zapiekla |
powaga nigdy nie miałem podobnych problemów, może dlatego, że dynamicznie jeżdżę i u mnie hamulec pracuje
Hugo - 02-06-2011, 21:12
KaWu napisał/a: | Chcialbys widziec jego oczy jak sie prowadnica po 2 latach jazdy z tylu zapiekla | O to długo, u mnie stanęła po kilku miesiącach.
polaff - 02-06-2011, 22:24
Hugo napisał/a: | KaWu napisał/a: | Chcialbys widziec jego oczy jak sie prowadnica po 2 latach jazdy z tylu zapiekla | O to długo, u mnie stanęła po kilku miesiącach. |
poczekamy zobaczymy, ja jestem dobrej myśli jak będzie coś nie tak to dam znać.
bartezr - 04-06-2011, 11:33
mam maly problem. chcem wymienic tarcze hamulcowe przednie i tak sobie pomyslalem ze wyprobuje slynne mikody lecz na stronie producenta tarcze przedliftowe (256) nie sa dostepne..... czy mozecie mi cos poradzic chcialbym aby byly one wentylowane i nawiercane zeby lepiej odprowadzaly cieplo... czekam na jakies propozycje
A czy te tarze podejda pod galanta przedliftowego??
http://allegro.pl/tarcze-...1634776606.html
wymiary niby sie zgadzaja
OBERST - 04-06-2011, 14:37
bartezr napisał/a: | czy mozecie mi cos poradzic chcialbym aby byly one wentylowane i nawiercane zeby lepiej odprowadzaly cieplo... czekam na jakies propozycje
|
Proszę
http://allegro.pl/tarcze-...1609662696.html
marcinzam - 13-06-2011, 09:38
jak uważacie czy taki płyn będzie dobry http://allegro.pl/super-b...1634206204.html ?
win_p - 13-06-2011, 21:16
i ja się jeszcze podepnę
czy istnieje możliwość sprawdzenia tarcz i piast pod względem bicia? (najlepiej w okolicy Wrocławia)
felgi proste, oponki dobre - wyważone a przy 100-120 i wyżej zaczyna drgać kierownica
nie wiem czy to wina tarcz (były przetaczane) czy też może samych piast (na łożyskach luzów nie ma i w zawieszeniu też) a może to wina wymienionej szpilki i nakrętki troszkę innej od reszty - ale wydaje mi się to raczej mało prawdopodobne chociaż...?
czy jest jakiś sposób na sprawdzenie tego?
Hugo - 13-06-2011, 22:02
win_p napisał/a: | felgi proste, oponki dobre - wyważone a przy 100-120 i wyżej zaczyna drgać kierownica | A jak wtedy przyhamujesz to drga jeszcze bardziej?
Owczar - 13-06-2011, 22:07
win_p napisał/a: | wyważone a przy 100-120 i wyżej zaczyna drgać kierownica |
Prędzej przegub wewnętrzny.
|
|
|