To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant Sport Edition '98 A/T

Hugo - 09-02-2010, 00:21

Kaucz napisał/a:
Powiedz mi proszę, czy ta osłonka trzyma się tylko na tych dwóch śrubkach w górnej ściance, czy coś jeszcze tam to trzyma ?
Tzn. obudowa liczników? Jeśli tak to trzyma się na tych 2 śrubkach u góry, a na dole w okolicach pokrętła do regulacji intensywności podświetlenia oraz włącznika tempomatu jest na wciski. Odkręcasz w/w śrubki, chwytasz obudowę w dolnej części i szarpiesz energicznie do siebie. BARDZO WAŻNE: najpierw odkręć plastiki na kolumnie kierowniczej (3 śrubki od dołu) i zdejmij górny plastik (dolny będzie się trzymał) oraz opuść kierownicę na regulacji na sam dół. Kitajce widać składali wszystko po kolei od przodu auta, bo baaaardzo ciężko wyciągnąć tą obudowę licznika bez zdjęcia górnego plastiku z kolumny kierowniczej. Ja tak robiłem pierwszy raz jak wyciągałem zegary do wymiany żarówek podświetlenia i trochę porysowałem w/w plastik na kolumnie. Teraz troszkę kłuje mnie to w oczy :wink: . Aha przed wyjęciem ramki odłączasz kostki od w/w dwóch przycisków. Zegary są przykręcone na 4 śrubki w narożnikach. Po ich odkręceniu ciągniesz zegary do siebie i już są Twoje :wink: (nic nie odłączasz, bo kostki zegarów są na stałe w desce rozdzielczej i w zegary wchodzą "na wcisk"). Następnie z zegarów zdejmujesz szybkę (żaden problem, nie ma o czym pisać, jest na zatrzaski dookoła), następnie w ten sam sposób zdejmujesz czarną ramkę zegarów i już możesz bez żadnego problemu montować alu ramki.
Kaucz - 09-02-2010, 00:27

Ok, dzięki :) . Tak myślałem, że gdzieś jest jakiś kruczek :P . Jeśli sam się na to zdecyduję to Twoja rada się przyda :) . A ja nie mi to innym ;P
Hugo - 09-02-2010, 08:21

Dzisiaj rano jak wyjechałem z garażu to dopiero ukazało się całe piękno tych ramek. Wyglądają w Galu EA szczególnie dobrze, ponieważ dość znacznie odstają od licznika i natychmiast zwracają na siebie uwagę. Warto było wydać te prawie 90 zl :roll:
Kaucz - 10-02-2010, 18:30

Foty miałeś zrobić :twisted:
Anonymous - 10-02-2010, 20:27

Kaucz napisał/a:
Foty miałeś zrobić
wyglada to mniej wiecej tak

Hugo - 10-02-2010, 20:58

Kaucz napisał/a:
Foty miałeś zrobić
Sorry, brak czasu :oops:
cuuube napisał/a:
wyglada to mniej wiecej tak
Dokładnie tak :D
Anonymous - 10-02-2010, 21:02

Hugo napisał/a:
cuuube napisał/a:
wyglada to mniej wiecej tak

Dokładnie tak

fotka chyba nie oddaje wszystkiego , gdybym nie mial zegarow HC tez bym te ramki zalozyl

Hugo - 10-02-2010, 21:16

cuuube napisał/a:
fotka chyba nie oddaje wszystkiego , gdybym nie mial zegarow HC tez bym te ramki zalozyl
Fakt. No dobra pstryknę fotkę jak będzie jasno i znajdę chwilę :wink:
Hugo - 17-02-2010, 18:29

Oto fotki:

Tylne pozycyjne lepiej widoczne (oczywiście w rzeczywistości jasność świecenia i odcień obu "pozycji" są identyczne):



Podświetlenie nawiewów (w środkowej kratce widać jakby błyskała żarówka w głębi jednak w rzeczywistości nic takiego nie widać):



Alu ramki na zegarach:


robertdg - 17-02-2010, 19:54

Szczerze napisze ze podswietlanie kratek nawiewów nie uderza w mój gust, zalatuje mi to TIR-owymi choinkami ;-) ale nie obrażaj się, ważne że Tobie odpowiada
Alu-ramki na zegary fajne, ale chyba czegoś tam jeszcze brakuje, wybacz mam jakieś chyba spaczone pojecie estetyczności ;-)
Aluski OK :-) kiedy robisz reperaturki :?:

Andrew - 17-02-2010, 20:10

Hugo, alu bardzo fajne.
robertdg napisał/a:
podswietlanie kratek nawiewów nie uderza w mój gust
podzielam zdanie Roberta, bez obrazy oczywiście :) Reperaturki też do wymiany masz tak jak większość :D U mnie dopiero kwitnie...
londolut - 17-02-2010, 20:16

Hugo, coś słabo wypełnione to nadkole jest


Hugo - 17-02-2010, 20:47

robertdg napisał/a:
Szczerze napisze ze podswietlanie kratek nawiewów nie uderza w mój gust
Rozumiem. Jesteś pierwszą osobą, której się to nie podoba :)
andrew84 napisał/a:
podzielam zdanie Roberta
A Ty drugą. Podobno w niektórych limuzynach jest takie coś w standardzie.
robertdg napisał/a:
Alu-ramki na zegary fajne, ale chyba czegoś tam jeszcze brakuje
Czego? Chętnie się dowiem, no chyba, że ramki na panel z kontrolkami położeń lewarka skrzyni biegów? To wtedy się zgadzam.
andrew84 napisał/a:
U mnie dopiero kwitnie...
Zależy co kto przez to rozumie, u mnie w zasadzie też, ale nie znoszę nawet grama rdzy na aucie, więc robię to dla spokoju psychicznego przede wszystkim.
robertdg napisał/a:
kiedy robisz reperaturki ?
Pierwsza połowa marca (termin).
londolut napisał/a:
Hugo, coś słabo wypełnione to nadkole jest
Takie duże nadkola mają EA. Żeby wyglądało bez zarzutu musiałoby być 18 lub 19 cali, ale ja bym na tym nie ujechał.
Andrew - 17-02-2010, 21:08

Hugo napisał/a:
Zależy co kto przez to rozumie, u mnie w zasadzie też, ale nie znoszę nawet grama rdzy na aucie, więc robię to dla spokoju psychicznego przede wszystkim.
też nie lubię jak coś nie tak z autkiem. U mnie na lewym nadkolu tworzy się bąbel, a na drugim na rancie powoli przebijają się przebiśniegi :) Gadałem z gościem co ma mi to robić i czekamy narazie na więcej...
robertdg - 17-02-2010, 21:13

Hugo napisał/a:
ale nie znoszę nawet grama rdzy na aucie
To bierz się za czyszczenie nadkoli od wewnątrz i tylnej części podwozia, tam gdzie podłuznice i koło zapasowe ;-) wykwity w tych miejscach gwarantowane, zaczynają się od zgrzewów :-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group