[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
Piekta1987 - 29-06-2010, 17:39 Temat postu: Re: Witam!?
ApAcHoS napisał/a: | Piekta1987 napisał/a: | Witam szanowne grono
Pilnie poszukuje jakiegos dobrego gazownika do swojego rekinka...bo bankrutuje
Chwilowo mieszkam w Zielonce kolo Wa-wy, i szukam kogos dobrego najlepiej po prawej stronie Wisly....
Z gory dziekuje. |
niezłe opinie ma gazownik w Mostówce koło Wołomina, sam się go zapytam co i za ile by proponował go Gala 2,5 v6
gadałe właśnie z nim:
do gala 2,5 v6 proponuje sekwencję
koszt : 2 700,-
wtryski Valtek, reduktor KME (wszystko do auto do mocy 270 KM)
za wlew w klapce wkręcany dodatkowo 150 zł
za wielki zbiornik dodatkowo 100 zł
przy 2 litrowych galach koszt sekwencji to 2 400 ,-
I-szy wolny termin przyszły wtorek.
jakby co daje tel do niego: 602-527-510 |
dzieki za tel w najblizszym wolnym czasie tam pojade
spown - 29-06-2010, 17:46
Nie rozumiem dodatkowego kosztu 150zł za wlew w klapce, wg mnie czyste naciąganie co już wcześniej było mówione - taki montaż to teraz standard...
Jaki sterownik?
Droper - 29-06-2010, 22:53 Temat postu: Re: Witam!?
ApAcHoS napisał/a: |
do gala 2,5 v6 proponuje sekwencję
koszt : 2 700,-
wtryski Valtek, reduktor KME (wszystko do auto do mocy 270 KM)
za wlew w klapce wkręcany dodatkowo 150 zł
za wielki zbiornik dodatkowo 100 zł
|
Po co my tu piszemy o naszych doświadczeniach?
Valteki - najsłabsze nieprecyzyjne wtryskiwacze?! Wystarczy dopłacić kilkadziesiąt złotych i wziąć magic jety duuuużo lepsze i tańsze w użytkowaniu. Co do KME do 270 KM czyli silvera to można powiedzieć, że przepięknie pada na nim ciśnienie w naszych 160 KM i przełącza na benzyne lub wywala check engine jak idzie na ubogo.
Za stwierdzenie "polecam" przy tym zestawie - ja bym karał. Mam taki zestaw i już jestem umówiony na zmianę. Proszę prześledzić moje posty bo dynamiczna jazda na tym setupie to katorga!
KoraX - 29-06-2010, 23:18
Hej,
podłącze się pod wątek bo chyba nadszedł ten czas żeby jednak o gazie pomyśleć. poprzednio (2 lata temu) miałem Gala 2.0 i gaz BRC -było super koszt 2.8 tys pln.
Jakież było moje zdziwienie kiedy wczoraj obdzwoniłem po wałbrzyskich instalatorach i okazało się że brc do 2.5 to wydatek ok 4.5 tys a STAG 300 - 3.3 tys. PLN.
Wydało mi się to nie możliwe że aż taka różnica w cenie no ale jak tu czytam to faktycznie jest to możliwe.
Moje pytanie to .... czy z tym BRC to jest tak że tyle "kosztuje" ta gwarancja, czy rzeczywiście to inna półka niż STAG 300.
Jak to jest? mógłby ktoś odpowiedzieć?
DROPER - możesz polecić jakiegoś Gazownika w naszej szerokiej okolicy Wałbrzych-Wrocław?
Droper - 29-06-2010, 23:57
Polecić to właśnie nie ma nikogo
Dolny Śląsk to taka dolina zwolenników kitów ac - czyli "dobrych i tanich" z valtekami.
Valteki to pewny zysk dla gazownika - trzeba je kalibrować, stosować komplety naprawcze - stajesz się jego klientem na całe życie
Wracając do tematu - jak chcesz dobrze - powiedziłbym super na Stagu to zostają Ci najbliżej Zbrosławice obok Gliwic mnóstwo osób tam jeździ - to mega profesjonalizm.
Ale nie głupią opcją jest BRC MtM na kehinach. Pełna gwarancja 24 miesięczna. A na przeglądy jeździsz gdziekolwiek w ich sieci.
Decydujesz Ty
Pozdo,
adm78 - 30-06-2010, 11:19
Witam
Wiele piszecie o STAGu, ale ja zkolei polecam BRC P&D z reduktorem Genius MB 1500 MY07 z sensorem, wielozawór BRC EUROPA 2, wtryski RZ 120/140 KW pomarańcz. Polecam tym którzy mają ten komfort ze nie muszą liczyc kazdej złotówki i kombinować z konfiguracją elementów. Instalacja gazowa troche droższa (moja z zaworem tomasetto i przewodem kompozytowym kosztowała 3900) ale pewna dla tych, którzy nie maja czasu na szukanie i zgłebianie tematyki gazu. Ma najważniejszą zalete: jest naprawde dobra! (gdy dobrze załozona )zrobione prawie 10 tys, żadnych problemów, mocowo idzie równo jak benzynka, wtryski moim odczuciem dopiero troche słabną przy 6 tys. Pali w mieście 13 litrów, w trasie przy piłowaniu wyszło mi 10 litrów. Przy 120 redukcja do 4 i z szybkim wyprzedzaniem nie ma zadnego problemu, od 4,5 tys dostępny max moment, a ciągnie na gazie do 6 tys jak głupi.
zbir - 30-06-2010, 12:44
adm78 napisał/a: | Witam
.... Pali w mieście 13 litrów, w trasie przy piłowaniu wyszło mi 10 litrów. .... |
Chcesz powiedzieć że w trasie, przy OSTREJ jeździe, pali ci 10 / 100???
jkrzysztof80 - 30-06-2010, 15:25
zbir napisał/a: | adm78 napisał/a: | Witam
.... Pali w mieście 13 litrów, w trasie przy piłowaniu wyszło mi 10 litrów. .... |
Chcesz powiedzieć że w trasie, przy OSTREJ jeździe, pali ci 10 / 100??? |
chyba delikatnej
adm78 - 30-06-2010, 15:32
zbir napisał/a: | adm78 napisał/a: | Witam
.... Pali w mieście 13 litrów, w trasie przy piłowaniu wyszło mi 10 litrów. .... |
Chcesz powiedzieć że w trasie, przy OSTREJ jeździe, pali ci 10 / 100??? |
ok, przelicze sobie dokładnie jeszcze raz ilośc przejechanych w tą i z powrotem wyszła 1040 km wiec znajde paragony ile płaciłem na stacjach i wyjdzie moze dokładniej Swoją drogą jeśli się nawet sporo walnąłem, to i tak nie ma to znaczenia w odniesieniu do założonego przesłania mojego postu, którym jest to, ze furka jak dotąd na tym BRC śmiga na gazie jak na benzynce, dodatkowo bez żadnych problemów technicznych póki co
Tomek - 30-06-2010, 15:40
adm78 napisał/a: | zbir napisał/a: | adm78 napisał/a: | Witam
.... Pali w mieście 13 litrów, w trasie przy piłowaniu wyszło mi 10 litrów. .... |
Chcesz powiedzieć że w trasie, przy OSTREJ jeździe, pali ci 10 / 100??? |
ok, przelicze sobie dokładnie jeszcze raz ilośc przejechanych w tą i z powrotem wyszła 1040 km wiec znajde paragony ile płaciłem na stacjach i wyjdzie moze dokładniej Swoją drogą jeśli się nawet sporo walnąłem, to i tak nie ma to znaczenia w odniesieniu do założonego przesłania mojego postu, którym jest to, ze furka jak dotąd na tym BRC śmiga na gazie jak na benzynce, dodatkowo bez żadnych problemów technicznych póki co |
potwierdzam, BRC p&d bardzo porządny sprzęt
poprzedni właściciel zrobił tym jakies 7,5 tyś, ja już kolejne 7,5 tys
i jedyny problem jaki miałem do tej pory to delikatnie rozjechane mapy po zmiene filtra powietrza, skonczylo sie na delikatnej redukcji o 10% i wszystko spowrotem w normie
spalanie w trasie 10 litrów jest jak najbardziej osiągalne, ale raczej przy spokojnej jeździe, nie przekraczając 120-130 kmh
ja ostatnio go testowalem w trasie i jazda dosc dynamiczna, ja zawsze, ale rzadko przekraczane 130 kmh i spalanie 10,5 l/100km
jazda w 5 osob, juz mniej dynamiczna i prędkości 120 to rzadkosc (mocne ulewy) i spalanie 11,5-12
Droper - 30-06-2010, 18:43
Z tego widać BRC P&D to może nie jest mistrzostwo świata (Stag ma lepsze mozliwości), ale ciężko znaleźć kogoś narzekającego.
Z drugiej strony dobrze zestawiony Stag u kogoś renomowanego to wydatek to około lub ponad 4 tys zł do V6.
Z BRC przemawia pełna gwarancja oraz sieć serwisowa. Nie płakałbym jakbym miał ją na pokładzie
pepi - 30-06-2010, 19:31
witam
pytanie powinno byc inne, nie jaka instalacje polecacie tylko jaki warsztat polecacie
z doświadczenia wiem ze moze byc instalacja z najwyższej półki - założona zle i będziecie marudzic bo cos bedzie nie hallo. lepiej zalozyc gorsza u dobrego gazownika który ma łeb na karku i dobrze wszystko poustawia
przeszedłem 3 warsztaty i do 2 bym nigdy juz nie pojechal
lepiej zrobic 500 km i zalozyc u kogos dobrego co po czasie na pewno bedzie procentować
na forum LPG jest dzial zlece montaż tam najlepiej zapytac
nie sugerować sie marka instalacji tylko marka gazownika
pozdrawiam
Tomek - 30-06-2010, 20:30
Cytat: | Z tego widać BRC P&D to może nie jest mistrzostwo świata (Stag ma lepsze mozliwości), ale ciężko znaleźć kogoś narzekającego.
Z drugiej strony dobrze zestawiony Stag u kogoś renomowanego to wydatek to około lub ponad 4 tys zł do V6.
Z BRC przemawia pełna gwarancja oraz sieć serwisowa. Nie płakałbym jakbym miał ją na pokładzie |
gdybym sam zakładał, pewnie wziąłbym Staga, ale że kupiłem już z gazem to mam BRC
choć, jak mówisz, że za Staga trzeba by dać nawet 4 tyś, to za nieco poniżej mam założone BRC, więc pewnie bym się dwa razy zastanowił
pepi napisał/a: | pytanie powinno byc inne, nie jaka instalacje polecacie tylko jaki warsztat polecacie
z doświadczenia wiem ze moze byc instalacja z najwyższej półki - założona zle i będziecie marudzic bo cos bedzie nie hallo. lepiej zalozyc gorsza u dobrego gazownika który ma łeb na karku i dobrze wszystko poustawia |
wiadomo
dobry gazownik, to 95% sukcesu
ale chodzi nie tylko o to, żeby dobrze zamontował, ale dobrze doradził i dobrał komponenty pod konkretny samochód
Droper - 30-06-2010, 22:54
pepi napisał/a: | witam
pytanie powinno byc inne, nie jaka instalacje polecacie tylko jaki warsztat polecacie
pozdrawiam |
Ja bym się nie wychylał z takimi koncepcjami. Ja założyłem instalację u takiego polecanego na "dolnośląskim".
Z drugiej strony trafnie zauważyłeś, że na forum gazowym lpg-forum.pl jest dział zlecę montaż i jak wiesz tych z dolnego śląska kierują na śląsk. Ja polecam to forum gazowe przeczytać zanim zaczniemy myśleć o gazie w aucie.
Pozdrawiam,
SIMBA - 15-07-2010, 14:52
Witam wszystkich.
Jestem tu nowy, wiec nie wiem czy w dobre miejsce trafiłem?
Mam mianowicie takie pytanko.
Tydzień temu założyłem gaz sekwencje do mojego autka i po przejechaniu 400 km zapaliła mi się żółta kontrolka silnik, bodajże nazywa się Checz Engine.
Czy to normalne po montażu gazu?
Jeden znajomy mówi że tak i już tego nie usunę, ponieważ silnik ma inne spalanie i dlatego się pali, ale spokojnie można jeździć i nic nie będzie się działo.
|
|
|