To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarna Sigma :))

piotr_bb - 16-09-2012, 18:25

t0m3k napisał/a:
Piotrek... na bank nie wkładałbym 24V... pewnie komp jest inny i wiele innych rzeczy... mi w zupełności wystarcza 12V.


Może wał podejdzie .

wojtas - 16-09-2012, 18:41

Dobrą 12 ma lukasz12
t0m3k - 16-09-2012, 19:13

wiem ze Łukasz ma :) bo juz do mnie pisał :) na razie spróbuje nie stracic cierpliwości przy mojej, wiadomo ze lepszy silnik po ' remoncie' niz inny :) a do wału sie jeszcze w całosci nie dostałem więc jeszcze nic nie wiadomo ...
mazda10000 - 16-09-2012, 21:38

Jakbym miał do kupienia pewny silnik to bym się nie zastanawiał, tym bardziej że z tego co mówiłeś coś z głowicami jest nie halo - sama robota głowic Cię wyniesie tyle samo, albo więcej co silnik. Wymień uszczelniacze i rozrząd wstaw dobry silnik i jeździj, do puki koła nie odpadną;)
t0m3k - 16-09-2012, 22:18

nic nie mówiłęm że głowice są nie halo :) ale ze znając moje szczęście to w przyszłym roku będę musiał z nimi zrobić bo 'cos' wyskoczy :) wszystko się okaże po rozebraniu i zdjęciu wału :P
t0m3k - 17-09-2012, 16:07

kurde... jak wyjąć krótszą półoś? ( tąpo stronei pasażera) bo patrze do manuala i powiem wam że mo angielski nie pozwala mi na zrozumienie tego :)
lukasz12 - 17-09-2012, 22:05

t0m3k napisał/a:
kurde... jak wyjąć krótszą półoś? ( tąpo stronei pasażera) bo patrze do manuala i powiem wam że mo angielski nie pozwala mi na zrozumienie tego :)


Odłączasz ją od piasty, pomaga wyjęcie amortyzatora (nie trzeba odpinać sworznia i końcówki kierowniczej) i podważasz - są w obudowie przegubu wewnętrznego takie nacięcia do włożenia łomu - odpowiedni łom i punkt podparcia i wyskoczy (przerabiane w sobotę).

angelos - 17-09-2012, 23:01

może zdjęcie trochę pomoże

t0m3k - 17-09-2012, 23:20

czyli ze skrzyni całe to coś powinno wyjść tak ? moge to spokojnie na 'chama' czymś podwazyc?
angelos - 17-09-2012, 23:27

t0m3k napisał/a:
czyli ze skrzyni całe to coś powinno wyjść tak ? moge to spokojnie na 'chama' czymś podwazyc?


jak pisał Łukasz, na przegubie wewnętrznym są dwa nacięcia, przykładasz taka "łyżkę" jak na zdjęciu, opierasz o jakiś klocek drewniany(czy coś aby uzyskać dźwignie), tak żeby było w miarę stabilnie, i z wyczuciem naciskasz na łyżkę, przegub powinien trochę wysunąć się z dyfra, później przekręcasz ośkę na drugie nacięcie ,i to samo,powinna wyjść bez specjalnego siłowania się

t0m3k - 18-09-2012, 08:35

spoko :) oglądnąłem wczoraj panewki główne i wał pod nimi ( tylko dolne djąłem) i na 2 czopach są wysy przez srodek... wyczuwalne palcem.... teraz pytanie czy cisnienia przez takie cos nie straci... a no i jeszcze rozważam kupno silnika od Łukasza :)
wojtas - 18-09-2012, 20:12

t0m3k napisał/a:
a no i jeszcze rozważam kupno silnika od Łukasza

Tak chyba będzie prościej.

zbyszek05 - 18-09-2012, 20:25

Jeżeli jest coś co wyczuwasz palcem to sam powinieneś znać odpowiedź :roll:
Szukaj wału albo silnika ...silniki 12V były też w 3000Gt -moga miec niższe przbiegi niż w sigmach aczkolwiek niekoniecznie no i szukaj niezagazowanego...

t0m3k - 18-09-2012, 21:49

silnik bedzie od Łukasza :) gaz miał przez 8 tysiecy km tylko wiec spoko :) jak to wszystko dobrze przeanalizowałem to tak będzie chyba lepiej :)
moniaquba - 22-09-2012, 12:28

I co tam z tym Twoim silnikiem?? :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group