Nasze Miśki - Czarna Sigma :))
piotr_bb - 16-09-2012, 18:25
t0m3k napisał/a: | Piotrek... na bank nie wkładałbym 24V... pewnie komp jest inny i wiele innych rzeczy... mi w zupełności wystarcza 12V. |
Może wał podejdzie .
wojtas - 16-09-2012, 18:41
Dobrą 12 ma lukasz12
t0m3k - 16-09-2012, 19:13
wiem ze Łukasz ma bo juz do mnie pisał na razie spróbuje nie stracic cierpliwości przy mojej, wiadomo ze lepszy silnik po ' remoncie' niz inny a do wału sie jeszcze w całosci nie dostałem więc jeszcze nic nie wiadomo ...
mazda10000 - 16-09-2012, 21:38
Jakbym miał do kupienia pewny silnik to bym się nie zastanawiał, tym bardziej że z tego co mówiłeś coś z głowicami jest nie halo - sama robota głowic Cię wyniesie tyle samo, albo więcej co silnik. Wymień uszczelniacze i rozrząd wstaw dobry silnik i jeździj, do puki koła nie odpadną;)
t0m3k - 16-09-2012, 22:18
nic nie mówiłęm że głowice są nie halo ale ze znając moje szczęście to w przyszłym roku będę musiał z nimi zrobić bo 'cos' wyskoczy wszystko się okaże po rozebraniu i zdjęciu wału
t0m3k - 17-09-2012, 16:07
kurde... jak wyjąć krótszą półoś? ( tąpo stronei pasażera) bo patrze do manuala i powiem wam że mo angielski nie pozwala mi na zrozumienie tego
lukasz12 - 17-09-2012, 22:05
t0m3k napisał/a: | kurde... jak wyjąć krótszą półoś? ( tąpo stronei pasażera) bo patrze do manuala i powiem wam że mo angielski nie pozwala mi na zrozumienie tego |
Odłączasz ją od piasty, pomaga wyjęcie amortyzatora (nie trzeba odpinać sworznia i końcówki kierowniczej) i podważasz - są w obudowie przegubu wewnętrznego takie nacięcia do włożenia łomu - odpowiedni łom i punkt podparcia i wyskoczy (przerabiane w sobotę).
angelos - 17-09-2012, 23:01
może zdjęcie trochę pomoże
t0m3k - 17-09-2012, 23:20
czyli ze skrzyni całe to coś powinno wyjść tak ? moge to spokojnie na 'chama' czymś podwazyc?
angelos - 17-09-2012, 23:27
t0m3k napisał/a: | czyli ze skrzyni całe to coś powinno wyjść tak ? moge to spokojnie na 'chama' czymś podwazyc? |
jak pisał Łukasz, na przegubie wewnętrznym są dwa nacięcia, przykładasz taka "łyżkę" jak na zdjęciu, opierasz o jakiś klocek drewniany(czy coś aby uzyskać dźwignie), tak żeby było w miarę stabilnie, i z wyczuciem naciskasz na łyżkę, przegub powinien trochę wysunąć się z dyfra, później przekręcasz ośkę na drugie nacięcie ,i to samo,powinna wyjść bez specjalnego siłowania się
t0m3k - 18-09-2012, 08:35
spoko oglądnąłem wczoraj panewki główne i wał pod nimi ( tylko dolne djąłem) i na 2 czopach są wysy przez srodek... wyczuwalne palcem.... teraz pytanie czy cisnienia przez takie cos nie straci... a no i jeszcze rozważam kupno silnika od Łukasza
wojtas - 18-09-2012, 20:12
t0m3k napisał/a: | a no i jeszcze rozważam kupno silnika od Łukasza |
Tak chyba będzie prościej.
zbyszek05 - 18-09-2012, 20:25
Jeżeli jest coś co wyczuwasz palcem to sam powinieneś znać odpowiedź
Szukaj wału albo silnika ...silniki 12V były też w 3000Gt -moga miec niższe przbiegi niż w sigmach aczkolwiek niekoniecznie no i szukaj niezagazowanego...
t0m3k - 18-09-2012, 21:49
silnik bedzie od Łukasza gaz miał przez 8 tysiecy km tylko wiec spoko jak to wszystko dobrze przeanalizowałem to tak będzie chyba lepiej
moniaquba - 22-09-2012, 12:28
I co tam z tym Twoim silnikiem??
|
|
|