To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Elegance by Deejay

deejay - 17-10-2014, 20:51

Tomii napisał/a:
eee tam, u mnie poprzedni włąsciciel regenerował i chodzi już z 5-6 lat :P


To miał szczęście :P

WreX - 17-10-2014, 23:03

deejay napisał/a:
a dzisiaj altek znowu swoje fochy zaczyna


deejay, a widziałeś tutaj ostatnie posty?

http://forum.mitsumaniaki...=37178&start=25

arturj123 - 18-10-2014, 06:49

deejay napisał/a:
Wczoraj pisałem ze spisuje sie "grzecznie" , a dzisiaj altek znowu swoje fochy zaczyna :twisted: :evil:

Poproszę o krótkie nagranie jak działa nowy alternator :roll:

robertdg - 18-10-2014, 08:05

Tomii napisał/a:
eee tam, u mnie poprzedni włąsciciel regenerował i chodzi już z 5-6 lat :P
coś nie możesz się rozstać z tym swoim galantem :wink:
U mnie też regenerowany kilka lat temu, jednak na obecna chwile nigdy nei wiesz co dostajesz w jakim pudełku
deejay - 31-10-2014, 22:54

W końcu doszedł długo wyczekiwany altek :) Wielkie dzięki Mateusz za załatwienie sprawy :wink:
Po założeniu ładowanie książkowe na biegu jałowym 14,4V , poniżej krótka prezentacja pod obciążeniem . Do wymiany poszedł także reduktor LPG , bo stary miał już powoli dość i "gubił" ciśnienie .










.

robertdg - 01-11-2014, 09:26

Separatora do aku Ci brakuje ;-)
arturj123 - 01-11-2014, 10:00

A jak zachowuje się ładowanie po dodaniu gazu i z powrotem na jałowe? Równo 14,4V czy spada do ~13V i wzrasta?
deejay - 01-11-2014, 10:07

arturj123 napisał/a:
A jak zachowuje się ładowanie po dodaniu gazu i z powrotem na jałowe? Równo 14,4V czy spada do ~13V i wzrasta?


Cały czas jest w okolicach 14,4V , alternator zachowuje sie prawidłowo np. w momencie włączenia dużego obciążenia typu tylna szyba spada do 13,6V na ułamek sekundy i ponownie wzrasta do 14,4V tak jak to widać na filmiku.

promatti - 01-11-2014, 10:49

deejay napisał/a:
W końcu doszedł długo wyczekiwany altek :) Wielkie dzięki Mateusz za załatwienie sprawy :wink:
Po założeniu ładowanie książkowe na biegu jałowym 14,4V , poniżej krótka prezentacja pod obciążeniem . Do wymiany poszedł także reduktor LPG , bo stary miał już powoli dość i "gubił" ciśnienie .

[url=http://images69.foto...e6m.jpg]Obrazek[/URL][url=http://images67.foto...dam.jpg]Obrazek[/URL]

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
.


Nie ma za co jak tylko kliknąłem xD w link który mi dałeś. Tak ładnie się świecił ze od razu widać niemiecka jakość 😉

tresorex - 01-11-2014, 20:57

Ten komp od gazu tak sobie leży i dynda? :roll:
deejay - 01-11-2014, 21:03

tresorex napisał/a:
Ten komp od gazu tak sobie leży i dynda? :roll:


Tak , bo zdemontowałem mocowanie jego przy montowaniu nowego aku , ale spokojnie będzie nowy .

Tomii - 02-11-2014, 15:02

arturj123 napisał/a:
A jak zachowuje się ładowanie po dodaniu gazu i z powrotem na jałowe? Równo 14,4V czy spada do ~13V i wzrasta?


he, to samo chciałem zapytać ;) bo u mnie tak jest i za pierona przyczyny nie idzie znaleźć :?

deejay - 03-11-2014, 21:46

arturj123 napisał/a:
A jak zachowuje się ładowanie po dodaniu gazu i z powrotem na jałowe? Równo 14,4V czy spada do ~13V i wzrasta?


Proszę :wink:


Bizi78 - 04-11-2014, 07:25

Bartek, na aku varty jest gdzieś może nabita data produkcji :?: .
arturj123 - 04-11-2014, 16:50

deejay napisał/a:
Proszę :wink:

Dokładnie oto się rozchodziło. Czyli tak powinno być, a jak jest inaczej to alternator nie działa prawidłowo.

Jak wytłumaczyć w takim razie taki spadek napięcia? Nowy regulator, szczotki. Czyli pewnie padają tranzystory mocy.
www.youtube.com/embed/ABbO1UJKtgE


Jeszcze jedna kwestia, mianowicie przygasanie świateł na jałowych - czy to ma coś z tym wspólnego? W większości Galantów da to się zauważyć, a jak jest teraz na nowym alternatorze?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group