To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Mazowieckie - Polecane warsztaty/mechanicy Warszawa.

siwek - 19-10-2011, 17:56

Właśnie... zapomniałem o naszej "złotej rączce" :)

Właśnie się okazało że chwilowo problem zniknął więc nie będę go niepokoił.

A troche stresu miałem...

Pozdrawiam

jolly69 - 21-10-2011, 20:49

Witam, poszukuję w Warszawie i okolicach kogoś, kto wymieni mi przegniłe przewody hamulcowe z tyłu. Niestety Carisma ma na całej długości jeden przewód (nie łączony jak to jest w niektórych modelach), podkreślam że nie chcę wymieniać całego, powiedziano mi w AUTO TW że są warszataty które specjalizują się w "sztukowaniu" przewodów, polecili jeden na Bokserskiej ale tam gość bez oglądania tylko na telefon krzyknął od 400 do 700 zł. Chodzi o to że przewody są przegniłe tylko w okolicy nadkola, reszta jest w super stanie i rzeczywiście nie ma po co wymieniać całości..
Piwor - 21-10-2011, 22:56

jolly69, generalnie wymienia się całość, przynajmniej ja tak robię. Co prawda można zrobić tak, jak Ty mówisz. Sztukowanie, to trochę złe określenie. :)
jolly69 - 21-10-2011, 23:20

polega to na tym że się wcinają w przewód, zarabiają na to tuleję z gwintem i zakręcają do tego nowy przewód. Roboty znacznie mniej niż prucie całego podwozia i wymiana całości a i taniej być powinno. Tylko jakoś dobrego warszatu nie znam.. robiłęm kiedyś coś takiego w innym aucie ale tamtego warszatu już nie ma.. więc jak ktoś coś wie proszę o pomoc
Piwor - 21-10-2011, 23:54

Wiem, jak to się robi. :P
glina - 25-10-2011, 10:33

Potwierdzam! Piwor sie zna na tym :)
Wszelkie nieznosne korektory tez umie opanowac :)

Lewy1978 - 01-12-2011, 13:38

Przestrzegam przed Evolution Service
tu opisałem dokładnie co i jak:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=68470

Maretzky85 - 01-12-2011, 20:53

Jakby mnie kto szukał, to 728 553 335.
510... już jest nie aktualny.

mani4c - 07-12-2011, 14:33

Które warszawskie ASO możecie polecić do lakierowania przedniego zderzaka? Ktoś miał jakieś doświadczenia w naprawach blacharsko-lakierniczych?
Trzeba będzie pomalować sam element i tzw. dokładki. Mam Colta Sport Edition. Kolor srebrny, dlatego właśnie chcę zrobić to w ASO.

Piwor - 08-12-2011, 07:12

mani4c, pogadaj z .TM. :)
Bartek - 08-12-2011, 10:16

mani4c, polecam usługi ASO Toyota Wiśniewski w Mościskach
.TM - 14-12-2011, 13:33

Piwor napisał/a:
pogadaj z .TM :)

mani4c, niestety zaznałem tej przyjemności korzystania z warsztatu blacharsko-lakierniczego Auto GT al. Bohaterów Września 5 Warszawa przy okazji lakierowania kilku elementów i mogę ASO polecić. Nie wiem jakie masz wymagania co do samego lakierowania, mojego polakierowali bardzo dobrze biorąc pod uwagę kolor auta, który Panowie określili jako "najgorszy", ponieważ najciężej go dobrać żeby nie było widać różnicy.

Swoją drogą obsługa też jest w porządku, żarty z klientami są na porządku dziennym.

Proponuję dzwonić (22) 834-46-26 i pytać o szczegóły.

cns80 - 20-12-2011, 14:28

A ja mogę z czystym sumieniem polecić SERWIS 49
http://www.serwis49.pl/

Serwisuję u nich zarówno samochód jak i moto. Ceny maja bardzo przystępne i bardzo fachowo wykonują naprawy. Do tego pracuje tam nasz forumowy kolega czarnuch23, który dba o to żeby nasze sprzęty były w jak najlepszej kondycji. To ta gęba :)




Przykładowo cena za wymianę opon zaczyna się od 40 zł/kpl, a za regenerację zacisku hamulcowego z ręcznym (tył), regulację, odpowietrzenie i uzupełnienie płynu zapłaciłem 80 zł i jest OK, a dwa poprzednie serwisy policzyły sobie za to samo 150 zł i spaprały sprawę, bo zacisk nadal ciekł i ręczny nie trzymał.
Do tego czarnuch23 był tak miły że pożyczył mi na czas naprawy swojego Colta :)

SPIDER-ek - 29-12-2011, 17:01

Jak już tu o serwisach to pytanko. Zna ktoś serwis który specjalizuje się w naprawach zawieszenia i ukladów kierowniczych a w dodatku ma szarpaki, sprzęt do geometrii i zna się na Mitsu?? Co mógłby co do jednego stuknięcia sprecyzować że to np. wachacz ten i ten, maglownica lub zwykłe kolo niedokręcone :) :mrgreen:
Stacje diagnostyczne niby mają szarpaki, niby sprawdzą zbieżność ale nie ustawią.

Chcialem zbadać sobie zbieżność i kompleksowo wszystko ustawić po wymianie amorków. To do jednego pojechałem to był zdziwony że z tyłu jest regulacja. Drugi że nie ustawia kąta pochyłu koła. Inny że w zasadzie może spróbować bo Galantów nie robil:)
Wiadomo że z tyłu żeby zrobic regulację to czasem potrzebna jest wymiana śrub, i chodzi o to żeby taki serwis kompleksowo ją np. wybebeszył i wstawił nówke jeżeli jest potrzeba, I tak dalej i tak dalej :)

Piwor - 29-12-2011, 22:37

SPIDER-ek, mogę dać Ci namiary na dobrą geometrię.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group