To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - PowerWagon II

Jogurt - 12-01-2012, 21:51

moja teraz chodzi pięknie jak się nagrzeje ale na zimnym haczą 2 i 3 a jedynka ciężko wchodzi. nie szalałbym jakbym nie wiedział jak chodziła przed zmianą oleju. w takim tempie to kilka tyś km i po synchronizatorach.
Krzyzak - 13-01-2012, 06:43

Jogurt napisał/a:
jaki olej zalać
BG Synchroshift II albo MT Redline
m6riano - 13-01-2012, 07:05

tylko gdzie to kupić..?
Krzyzak - 13-01-2012, 07:45

sprowadzałem z USA... ale to było kilka lat temu - teraz może być łatwiej
ja bym na waszym miejscu pogadał ze swinksem - może zakupi większą ilość na ebaju i przywiezie na zlot

swinks_UK - 13-01-2012, 07:53

OpieOils - i tyle w temacie. Ceny nie do pobicia.
http://www.opieoils.co.uk...rerID=75*ava=0]
Z tego co się orientuję to wysyłają też do PL.

Do skrzyni manualnej polecam Redline MT-90. Rewelacja.

swinks_UK - 13-01-2012, 07:55

Acha, haczenie biegów 2 i 3 to kwestia wybieraka i olinkowania.
Na CVR4 znaleźliśmy na to sposób - kółka (łożyska) z łyżworolek :mrgreen:
Teraz jestem w pracy, może wieczorem coś napiszę.

Arturro-86 - 01-02-2012, 23:30

Jogurt, i jak sprawa "niesfornego bagnetu" :?:
Źródło wycieków już zneutralizowane :?: :twisted:

jabberkonto - 01-02-2012, 23:35

Redline'a maja tutaj:
http://www.topendpower.pl/

Jogurt - 02-02-2012, 16:40

Arturro-86, daj spokój, jest 3/4 bagnetu. musiałem po wymianie za szybko sprawdzać.
szymon.richert, dzięki za link

Arturro-86 - 02-02-2012, 20:36

Jogurt napisał/a:
Arturro-86, daj spokój, jest 3/4 bagnetu. musiałem po wymianie za szybko sprawdzać.


Zobaczymy, czy to się ustabilizuje 8)

Torp12 - 02-02-2012, 21:40

swinks_UK napisał/a:
Acha, haczenie biegów 2 i 3 to kwestia wybieraka i olinkowania.
Na CVR4 znaleźliśmy na to sposób - kółka (łożyska) z łyżworolek :mrgreen:
Teraz jestem w pracy, może wieczorem coś napiszę.


Swinks czekamy:)

Jogurt - 09-02-2012, 21:00

kolega pplmr012 rozkodował VIN PowerWagona i wyszło takie coś:

GERMANY SPEC U99 B A69B SATELITE SILVER 12J 09/2000.1 2001
Połączenie koloru nadwozia A69B z kolorem wnętrza 12J było wyprodukowane w ilości: 716 sztuk. 387 5FM/T . Na rynki: GERMANY, SWISS w okresie od 2000.03.1 do 2002.09.3
Opcja U99 produkowana na rynek: GERMANY SPEC w ilości 179 5FM/T oraz 112 4FA/T. Twój jest: dwudziesty piąty MT.

Biały Kruk to nie jest ale i tak go bardzo lubię :mrgreen:

swinks_UK - 10-02-2012, 00:28

Dobra, to na szybko jak to z tą haczącą skrzynią w Galancie jest...
Ano często to wina sypiących się zakończeń linek wybieraka na skrzyni biegów.

Otóż, należy się zaopatrzyć w takie coś:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...T#ht_1392wt_901
lub podobne wymiarami i przeznaczeniem, czyli łożysko do: deskorolki, rolek, wrotek i czego tam jeszcze o wymiarach 8mmx22mmx7mm sztuk 2.
Potem zdemontować dolot (puchę i kominek) by dobrać się do wybieraka na skrzyni. Potem uwolnić linki (są 2) z mocujących klipsów, a potem przy pomocy zacisku/imadła (w tym stylu: http://www.google.co.uk/s...w=1280&bih=831) wycisnac sparciałe gumowe oczko w zakończeniu linki i w to miejsce wcisnąć nowiutkie srebrne łożysko.
W 70% pomaga na haczące biegi. Jak nie pomoże to bida... :mrgreen:

Torp12 - 10-02-2012, 09:35

Swinks Mistrzu w 2.0 taki zabieg tez jest mozliwy?:)
swinks_UK - 10-02-2012, 09:48

Jak olinkowanie wybieraka to samo, to tak.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group