Nasze Miśki - Avan(s)ce Elegancji Juiceman'a czyli 2.5V6 z 2003
Juiceman - 30-05-2013, 18:43
Heh muszę sobie sprawić komp. pokładowy najwidoczniej.
To co z tymi sprężynami ;>?
KucharZ - 30-05-2013, 19:04
Przemek jak dla mnie tył przy -30 może być tak na styk. Zwłaszcza jak zatankujesz 2 pełne zbiorniki. Jestem za samym przodem.
deejay - 30-05-2013, 19:17
tomek84 napisał/a: | Juiceman napisał/a:
U mnie przy prędkościach 90-100 nie chce tyle spalić xD
nie umiesz jeździć
tyle mogę powiedzieć
|
Dokładnie
Jak chcesz to możesz sie zapisać do mnie na naukę techniki jazdy , bo przy takim stylu jazdy jaki dzisiaj widziałem nigdy nie zejdziesz poniżej 10 litrów . Wyjazd na Niemcy rozwieje wszelkie wątpliwości
Tanpit - 30-05-2013, 21:10
Ciekawe ile mój na benzynie za Bartkiem spalił... Na szczeście już zalany pod korek
deejay - 30-05-2013, 21:19
Tanpit napisał/a: | Ciekawe ile mój na benzynie za Bartkiem spalił... Na szczeście już zalany pod korek |
Z moich obliczeń po twoim tankowaniu wyszło mi 7,3
Matejko - 30-05-2013, 21:23
no dobra ale 13l w trasie to duzo, aczkolwiek moj tyle łyka przy predkosciach 180-200km/h - 300km po autostradzie i tankowanie
ale - zeszly weekend caly przejezdzilem focusem super hiper eco 1.6 150ps 6000km przebiegu - autostrada tempomat 160km/h - a komputer 9,5 srednio
inny znajomy ma astre 1.6 180ps - po miescie wiecej niz galant, no a to tez jakis super oszczedny silnik
danino88 - 30-05-2013, 21:34
Cytat: | Na autostradzie przy 130-140km/h - 13,4L gazu |
duzo, sprawdz instalacje, max to 11-12litrów...
deejay - 30-05-2013, 21:42
danino88 napisał/a: | Cytat:
Na autostradzie przy 130-140km/h - 13,4L gazu
duzo, sprawdz instalacje, max to 11-12litrów... |
Mapa niby idealna na LPG .
5eba - 30-05-2013, 22:32
Mam ten sam dylemat co TY - kupilem springi tez KAW i rowniez zastanawiam sie nad sensem montarzu tylnych - nie mam LPG ale chce miec, auto ma sluzyc na wyjazdy do niemiec czyli benzyna na full + LPG, zapasowka i troche bagazu, dotego mam hak ...
Na 100% zaloze przod pierwszy i zobacze jak to bedzie wygladac, dolozyc tyl zawsze mozna.
Co robisz z amorami?? Z doswiadczenia z innymi autami po zalozeniu nizszych sprezyn na przelatane amory (niby jeszcze ok) jezdzilo sie zawsze gorzej jak na zwyklej sprezynie. Zastanawiam sie nad zakupem nowych, a jeszcze jakby sie udalo dorwac jakies ze skrocnym skokiem to juz wogole byloby super, ciekawe czy TA Technix ma amory do Gala - kupilem kiedys siostrze do forda na eibachu te amory i pieknie zawieszenie chodzilo.
Juiceman - 31-05-2013, 04:59
Wczoraj popełniłem zakup i zamówiłem BILSTEIN B4
D1VenO - 31-05-2013, 11:38
rozumiem że kupiłeś komplet przód-tył z odbojami i osłonami. Ten amor to dobry kompromis między twardością i miękkością i w tej cenie naprawdę dobry zakup. Pamiętaj że większość ludzi zakłada krótsze sprężyny do seryjnych lub mega tanich słomek co jest głupotą. I potem jest gadka NIE DA SIĘ JEŹDZIĆ
Juiceman - 31-05-2013, 11:52
Dobrze wiedzieć, że te amorki są dobre W końcu od gleby to jesteś fachowiec. Musisz kiedyśdo Bartka na warsztat przyjechać na obniżonym zawieszeniu
D1VenO - 31-05-2013, 12:17
a gdzie to się mieści ? z chęcią bym podjechał zobaczyć to spa
Juiceman - 31-05-2013, 12:40
Przedmiejska 1 (koło myjni) będziesz widział po miśkach w którym miejscu dziś po 17 będzie parę osób
D1VenO - 31-05-2013, 13:13
postaram się podjechać, i wcale nie mam gleby! gleba będzie jak złoże v6
|
|
|