To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - EA:20016A13A69AT

Fragu - 17-01-2014, 21:12

A racja, jeszcze dokupie :lol:
Hugo - 17-01-2014, 21:17

Dokładnie tak samo paruje mi lewy halogen, więc to chyba standard. W takim razie mam coś nie tak z prawym, bo nigdy nie zaparował :mrgreen:
Fragu - 17-01-2014, 21:20

Hugo, wymień na inny i po problemie - oba będą parowały :mrgreen:
Hugo - 17-01-2014, 21:31

Mam w zapasie po jednym na każdą stronę, w prawym oczywiście wyłamany uchwyt na dole, więc jest japa, że hej. Napewno będzie ładnie parował :mrgreen:
Fragu - 17-01-2014, 21:32

Zauważ jak one parują, w taką jakby łezkę...może to taki zabieg stylistyczny, podkreśla dynamikę przedniego zderzaka....tak wiesz stoi w miejscu a wygląda, że pędzi :P
Hugo - 17-01-2014, 21:59

Fragu napisał/a:
Zauważ jak one parują, w taką jakby łezkę...może to taki zabieg stylistyczny, podkreśla dynamikę przedniego zderzaka....tak wiesz stoi w miejscu a wygląda, że pędzi
Padłem :mrgreen: Masz rację... Koniec tematu :mrgreen:
Fragu - 23-01-2014, 14:46

Parę osób zwracało mi uwagę, że będę miał problemy z LPG - bo mam zamontowany reduktor pod aku.
Od kilku dni mamy mrozy, temp ok -10, dzisiaj rano nawet -15 no i jak nie było tak nadal nie ma problemów z LPG. Czy jeżdżę w mieście, czy na trasie z wyższą prędkością - nic a nic, wszystko gra. :wink:

Owczar - 23-01-2014, 14:52

Wyższa prędkość to pojęcie względne ;) Różnicy w jeździe generalnie nie odczujesz nawet gdy temp reduktora będzie w okolicach <20stopni. To wtryskiwacze dostają po prostu w kość. Jeśli do tego dojdzie FL bez odstojnika to drastycznie wzrasta prawdopodobieństwo, że wtryskiwacz przestanie się domykać lub ulegnie uskzodzeniu.

Żeby sprawdzić czy rzeczywiście nie ma spadków temp należałoby się zapiąć interfejsem i monitorować.

Matejko - 23-01-2014, 15:23

ja mialem reduktor pod aku, derpin w bialym, pare innych osob, tak szkola na lekcjach montazu, nikomu nie zaszkodzilo, wiec pewnie w Twoim tez nie zaszkodzi
Owczar - 23-01-2014, 15:28

No MKV to chyba zaszkodziło :)
Marcino - 23-01-2014, 19:53

Owczar napisał/a:
No MKV to chyba zaszkodziło :)

Ja jeżdze ma Magic-jetach od niego... są ok:)

Owczar - 23-01-2014, 20:02

Ale katalizatory juz nie były ok :)
Fragu - 23-01-2014, 20:06

nie spamić mi tu :D pożyjemy zobaczymy, piszę to co zauważam - narazie oki :wink:
Fragu - 04-02-2014, 12:41

No to tak:

4 amorki wymienione + odboje i osłony
kopułka i palec
olej + filtr
filtr powietrza
podciągnięcie paska alternatora
pospawana osłona wydechu, która czesem hałasowała
skontrolowane przewody hamulcowe
sprawdzone ładowanie
sprawdzony luz na prostych i...i prawy do wymiany
zbieżność

2 stare proste które mam pojadą do regeneracji :wink:

EDIT: w IC nie mieli już CTR, no to wziąłem Yamato...no i co się okazało po rozpakowaniu kartonika - w środku SH :evil:

Fragu - 05-03-2014, 19:57

Ogłaszam lato :P

W miśku zawitały letnie buty i od razu pierdyliard razy lepiej się nim jeździ! Dzisiaj była mała wyprawa do Warszawy, pykło 650km. Swoją drogą przez 5h w stolicy nie zauważyłem ani jednego Galanta. Sama jazda super, aż bym pojechal jeszcze gdzieś dalej...ale pojawił się problem...w sumie to od jakiegoś czasu jest, ale teraz się upewnilem. Otóż już oda jakiegoś czasu, jadąc np. autostradą (równiutki asfalt wymagany) od ok 80km/h pojawiają się wibracie. Do 120km/h da się jechać, ale więcej to już masakra...telepie strasznie. Myślałem, że to przez zimówki, wyważałem 2 razy i nic, zmienilem na letnie i to samo. Jak żyć? :roll: Przeguby wew? Jakie opcje mam?


I małe foto w Wilanowie :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group