To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - The Fart - Mała angielska historia motoryzacji by Swinks

kochajj - 08-06-2011, 15:54

swinks_UK napisał/a:
Słoneczny ranek więc, poświęciłem kilka godzinek na porządki pod maska. Wszelkie zbędne kabelki, przewody, rurki itd. pospinane tam gdzie się dało, podpięte jak trzeba.
Hm... dalej wygląda chaotycznie, ale już lepiej niż było.
[url=http://i278.photobuc...983.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://i278.photobuc...984.jpg]Obrazek[/URL]

No i jak widać, bez dwóch zdań kloszom od lamp należy sie porządna polerka od deejaya.
[url=http://i278.photobuc...986.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://i278.photobuc...985.jpg]Obrazek[/URL]


to kiedy podwozie lakierujesz? :mrgreen:

Tomek - 08-06-2011, 15:59

kuzi napisał/a:
tomek84, nie dziwię się, że nie zauważyłeś... maska carbonowa na czarnym samochodzie nie rzuca się w oczy :)

no ale na tym zdjęciu widać wyraźnie...


zgadza się
nie sledze wątku aż tak wnikliwie, i rzadko przeglądam zdjęcia

swinks_UK - 08-06-2011, 16:45

kochajj napisał/a:

to kiedy podwozie lakierujesz? :mrgreen:


Nawet nie zaczynaj.... :mrgreen:

deejay - 08-06-2011, 22:49

swinks_UK napisał/a:
No i jak widać, bez dwóch zdań kloszom od lamp należy sie porządna polerka od deejaya.


czekamy na Sierpien panie Tomku i działamy :mrgreen:

summitsvift - 11-06-2011, 20:53

swinks_UK napisał/a:
Hm... dalej wygląda chaotycznie, ale już lepiej niż było.


Eeetam konkret jest pod maską :mrgreen:

Anonymous - 11-06-2011, 21:22

swinks_UK, na zdjęciu które wstawił Kuzi widzę że wreszcie wleciały porządne zapinki do tej maseczki bo poprzednio chyba były zwykłe ?

jeszcze tylko wywal te płomienie z kierunków i będzie cacy laleczka :P :wink: :D

Wszyc - 11-06-2011, 22:59

Derpin napisał/a:

jeszcze tylko wywal te płomienie z kierunków i będzie cacy laleczka :P :wink: :D


Nie poruszaj tego tematu Derpin nie zrozumiesz prawdziwych fanów JDM :D
To nie ma znaczenia że są obciachowe Galant z Japonii już z nimi przyjechał :D
Nawet jak są z pierwszego lepszego marketu..... ale są z pierwszego lepszego japońskiego marketu :D :D :D :D a to wiiiielka różnica :D

swinks_UK - 11-06-2011, 23:00

Powtarzałem milion razy, i jeszcze raz powtórzę... płomyki zostają bo przypłynęły na Farcie z Japonii :D Prawdziwy JDM i basta!

Póki co...:
- zaczęło mi się coś odzywać albo w sprzęgle abo w skrzyni. Na razie diagnoza jest na padajace łożysko oporowe sprzęgła. Cóż, więcej kucy na kołach i trochę ostzrejszej jazdy ostatnio, więc być może coś tam zajechałem. W planach nawyżej zamiana na kompletne "paddle stage 2" z Evo. Powinienem się zmieścić w 350 funtach.

- uszczelniacz na lewej półośce zaczał puszczać. Już wymieniony na nówkę. Stary był, hm... zbyt solidnie nabity".

- osłona przegubu wewnętrznego się przytarła o asfalt i rozpruła się była. Już jest nowa, ale smaru na podwoziu całe tony do czyszczenia. To są uroki obniżania auta. :wink:

- zacisk na dolnym wężu chłodnicy przy termostacie się poluzował i pod wpływem ciśnienia miałem upusty płynu. Nie dużo, dolewki co 2 tygodnie po 300ml, ale uciążliwe. Teraz wyciek zlokalizowany i zacisk wymieniony na Mikalor'a. Zobaczymy.

- tzw. quick shifter poprawiony. W oryginale po założeniu trochę wadziło o lewarek ręcznego, teraz odsunięty bardziej w stronę pasażera.

- masa od pływaka w zbiorniku methanolu do zamienienia miejscami z sygnałem, bo kontroler ciągle wyświetla mi brak methanolu. Powinno być odwrotnie.

- chłodnica oleju zamieniona na inną i przeniesiona na lewą stronę za przeciwmgielnymi. Stara została na sprzedaż.

- jakieś łobuzy mi lekko nadszarpnęły pasek "Ralliart" na szybie. Lepsze to niż urwane lusterka. Nowy już nabyty i gotowy do założenia.

I kilka fotek z zabawy... :mrgreen:





deejay - 11-06-2011, 23:11

kurcze , serwis prawie jak w F1 ... :D
Krzyzak - 12-06-2011, 18:35

nadkole ochronne z lewej ułamane dokładnie jak u mnie :)
a tak przy okazji - ale masz tam napsztykane pod maską - szczelinomierza pewnie się włożyć nie da

swinks_UK - 13-06-2011, 18:49

Wszyc napisał/a:

Nie poruszaj tego tematu Derpin nie zrozumiesz prawdziwych fanów JDM :D


Co do zakręcenia na punkcie JDM, musimy na zlocie pogadać o projekcie S30 + RB25DET. Przyda sie morze browarów ale IMO, temat warty przedyskutowania. :mrgreen:

swinks_UK - 13-06-2011, 18:51

Krzyzak napisał/a:
nadkole ochronne z lewej ułamane dokładnie jak u mnie :)
a tak przy okazji - ale masz tam napsztykane pod maską - szczelinomierza pewnie się włożyć nie da

Darku, tak samo miałem wyszczerbione osłony w moim ex-GDI. I jak widzę to chyba połowa EAxx/ECxx tak ma.
A pod maską, da się jeszcze upchnąć conieco, wyobraźni trzeba, choć coraz trudniej :D . Za to jak trzeba coś zrobić to masakra to wszystko wyjmować, a potem pamietać by o czymś nie zapomnieć. :wink:

Anonymous - 13-06-2011, 19:25

swinks_UK napisał/a:
Krzyzak napisał/a:
nadkole ochronne z lewej ułamane dokładnie jak u mnie :)
a tak przy okazji - ale masz tam napsztykane pod maską - szczelinomierza pewnie się włożyć nie da

Darku, tak samo miałem wyszczerbione osłony w moim ex-GDI. I jak widzę to chyba połowa EAxx/ECxx tak ma.

Ja w te dziury "wszczepiłem" dużo trwardsze plexi i... dziur brak. ;)

swinks_UK - 19-06-2011, 23:01

W ten weeken miałem fajną zabawę: pomoc w składaniu klatki bezpieczeństwa w projekcie Garrtetha (gwof z CVR4).
Garreth buduje u Paula w "warsztacie" rajdówke do ścigania się w dawnej Grupie A WRC. Buduje wozidło na bazie budy Golfa mk. 1 z silnikiem 6a13tt, skrzynią Forda, itd. Póki co buda jest składana do kupy.
No i w weekend rozpakowaliśmy we trójkę pakę z rurami z których miała powstać klatka bezpieczeństwa. Niezła zabawa w mierzeniu. Spędziliśmy cały dzień jak dzieci bawiące się klockami lego.
Dla mnie zaskoczeniem było to, ze aby uzyskać homologację FIA, rury muszą się idealnie schodzić (szczeliny większe niż 1mm i nie uzyska się spawu wg specyfikacji), spawy muszą być nałożone wg. określonej specyfikacji. A jak całość będzie skończona to rzeczoznawca oglada klatke i zabiera próbkę spawania do laboratorium (extra dwa kawałki rur, które trzeba ze sobą zespawać).
Generalnie, całą sobotę straciliśmy na złąpaniu tyłu. W niedzielę poszło łatwiej z przodem, ale i tak na wieczór wszystko rozebraliśmy... :mrgreen:

Wszyc - 19-06-2011, 23:34

Cytat:
Co do zakręcenia na punkcie JDM, musimy na zlocie pogadać o projekcie S30 + RB25DET. Przyda sie morze browarów ale IMO, temat warty przedyskutowania. :mrgreen:


O ile będę powiem Ci na początku sierpnia na razie sprawa nie wygląda pomyślnie :? bez misia to ciężko by mi było przyjechać i tak dziwnie a projekt leży i nie wiadomo czy w ogóle będzie ukończony :?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group