Nasze nieMiśki ;-) - CIVIC VTi EG9 B16A2 by pawela!
pyjte - 13-03-2011, 19:48
Lota ładnie się komponuje. pawela napisał/a: | tak, ma 2 stopnie otwierania, jesli dobrze pamietam to 45 i 85' | . Drugi tryb to jest tak zwany Serwisowy .
pawela - 15-03-2011, 18:12
wpadł mały akcencik, długo nie moglem się zdecydować na kolor, ale myślę, że ten będzie dobrze kontrastował z felgami
a w dużej ilości światłą mienią się na niebiesko
Jogurt - 15-03-2011, 21:25
pyjte napisał/a: | Drugi tryb to jest tak zwany Serwisowy | ja sie zastanawiam po co to a to przecież Honda (znaczy sie psuje)
a na serio fajna sprawa, w syrenie to się otwiera z 35 stopni może, to jest dopiero tryb serwisowy
pawela - 21-03-2011, 21:24
w piątek wpadła gleba
w sobotę fele dostały nowy lakier bezbarwny, z nakrętkami wygląda to tak
a dziś założyłem koła, parę fotek obecnego setupu
sorki za jakość, nie ogarniam aparatu przy takim świetle...
Dodatkowo w sobotę wymieniłem cewkę i obrotomierz już nie skacze
pawela - 04-04-2011, 17:55
letni setup siedzi, w weekend spolerowałem ręcznie cały samochód, 90% hologramów zniknęło, za to ja do dziś ledwie ruszam ramionami jeszcze gdzieniegdzie znajduję resztki pasty polerskiej, sukcesywnie usuwam.
Parę fot
plany na najbliższy czas:
- dorwać OEM owiewkę szybra
- jakieś kapsle do felg, bo widok nakrętki piasty mnie wpienia
- poprawić końcowy wydech i pospawać środkowy po przygodzie krawężnikowej...
Ja_good - 04-04-2011, 18:16
napisalbym ze jest z..... ale tu nie wolno, wiec napisze tylko-"bardzo ładna "
Anonymous - 04-04-2011, 18:22
jest no ten tego, się znaczy bardzo ładnie
mystek - 04-04-2011, 19:01
jest kotnie polerka dużo daje, nie ma to tamto!
idas - 07-04-2011, 16:18
Jaką pastą polerowałeś? Możesz trochę opisać technikę?:] Sam bym się za to zabrał, ale co do manuali i faqów to większość dotyczy maszynowego polerowania... a jedyne co mam to wiertarka z regulacją obrotów:]
Co do auta to wygląda super!:-)
londolut - 07-04-2011, 22:30
idas napisał/a: | jedyne co mam to wiertarka z regulacją obrotów | Nawet się za to nei bierz z tym sprzętem bo nie zejdziesz z obrotami do 180-200 rmp. A polerka ręczna to jak woskowanie.
pawela - 23-04-2011, 18:56
no to tak:
parę tygodni temu zauważyłem zapocenie na bloku i skrzyni, ewidentnie spod aparatu bądź vteca. Po rozebraniu i oględzinach okazało się, że uszczelki są twarde jak plastik i przestały spełniać swoją funkcję. W końcu doszedłem, że to na pewno spod vitka, bo gdy jeździłem normalnie nic się nie pociło, a gdy choć raz przekroczyłem 5500 pojawiał się olej.
Żeby mieć spokój zamówiłem komplet OEM uszczelek:
Dziś je wymieniłem, przy okazji z grubsza umyłem silnik, po odpaleniu najpierw obserwowałem na postoju, potem spokojna przejażdżka i macha w górę, potem parę razy vtec i za każdym razem taki widok:
czyli już sucho - i spokój
Zalałem też nowy olej:
i faktycznie silnik pracuje na tym ciszej i spokojniej w porównaniu do 10W60, szczególnie na zimnym, aż dziw, ile może zdziałać dobra oliwka
W związku z tym, że ciągle zaczepiałem środkowym wydechem o wszelkie spowalniacze czy nawet kłódki parkingowe wyciąłem go w cholere.
O dziwo nie jest strasznie głośniej - za to dźwięk poezja, mruczy, a na wysokich obrotach dodatkowo- nie wiem jak to nazwać - fajne bzyczenie
Zmieniłem też oba duże cukierki tylnego zawiasu, jeszcze nie stukały, ale sparciały kompletnie, i zakupiłem stosowną farbę do zacisków - czyli pod kolor nakrętasów
pawela - 30-04-2011, 16:44
wszyscy mają ambery, to ja na przekór już nie mam
idąc za nakrętkami zaciski poszły w fiolet:
mystek - 30-04-2011, 18:44
zaciski na plus, out z amberami na minus imo. Mimo wszystko (masa Hond na amberach) ambery nadają charakteru samochodowi, kolorystyki, samochód jest po prostu barwniejszy to tak jakbyś umył Civicowi makijaż z oczu
Anonymous - 30-04-2011, 19:07
pawela napisał/a: | idąc za nakrętkami zaciski poszły w fiolet: |
świetnie się komponuje jeszcze trzeba było tył klocków pomalować na fiolet albo złoto
i ambery muszą wrócić
rosomak1983 - 01-05-2011, 01:19
pawela kolor zacisków swietny !!! PS tam sa dwa tłoczki ???
|
|
|