Galant - Ogólne - Co kupiłbyś po Galancie?
robertdg - 17-03-2015, 08:26
Tak na smaczek coś o 1,6T http://www.wgmotorworks.co.uk/?page_id=306
Marcino - 24-04-2015, 07:51
Nachodzi mnie ostanio ochota na nowsze V6..... ze stajni Audi, A6 C6 2.4 V6 177KM roczniki 2005-2008- silnik idealny do LPG.
radek79 - 24-04-2015, 08:06
Marcino napisał/a: | Nachodzi mnie ostanio ochota na nowsze V6..... ze stajni Audi, A6 C6 2.4 V6 177KM roczniki 2005-2008 |
nie wiem czy jeździłeś audi z tym silnikiem,przynajmniej ja się zawiodłem osiągami już 1.8T jeździ troszkę lepiej
[ Dodano: 24-04-2015, 08:10 ]
1.8t byłow a4 w a6 chyba nie było tego motoru
Marcino - 24-04-2015, 10:06
radek79 napisał/a: | Marcino napisał/a: | Nachodzi mnie ostanio ochota na nowsze V6..... ze stajni Audi, A6 C6 2.4 V6 177KM roczniki 2005-2008 |
nie wiem czy jeździłeś audi z tym silnikiem,przynajmniej ja się zawiodłem osiągami już 1.8T jeździ troszkę lepiej
[ Dodano: 24-04-2015, 08:10 ]
1.8t byłow a4 w a6 chyba nie było tego motoru |
Nie jedziłem ale mam zamiar spróbować. Chciałbym poczuć jaki to ma komfort i czy warto. Powinno być porównalne do osiągów Galanta. A co powiesz jak ludziska mają tam 2.0 TDI 140KM???
Fragu - 24-04-2015, 14:52
Marcino, a A4 3.0 ? Też do LPG pasuje, a osiągi już lepsze
imho takie Audi to przepaść do Galanta...na plus dla OOOO oczywiście
radek79 - 24-04-2015, 19:47
Fragu napisał/a: | Marcino, a A4 3.0 ? Też do LPG pasuje, a osiągi już lepsze |
3.0 już nie występuje w tej generacji a6, jest 3.2 fsi które kiepskie do gazowania i jeszcze gorsze w naprawach
tdi 140 koni jeszcze na pompowtryskach, teszta tdi już na camon reilu
Fragu - 24-04-2015, 21:14
radek79, 3.0 w A4...nie w A6
radek79 - 25-04-2015, 10:30
Fragu napisał/a: | radek79, 3.0 w A4...nie w A6 |
no tak nie doczytałem
Matejko - 25-04-2015, 15:09
3.0 to kupa nie silnik, nie jedzie pali, awaryjny bardzo, jesli a4 to tylko 1.8T
macia - 25-04-2015, 21:25
Matejko - 1.8 T to znaczy który, bo tam jest i tsi i tfsi i może jeszcze coś o czym nie wiem? Interesowałem się trochę tymi silnikami (zdaje się, że i w skodach to montowali) i ktoś odradzał, że właśnie awaryjne, ale nie wgłębiałem się w temat, zatem jeśli coś wiesz, to pisz, wiedzy nigdy za dużo.
radek79 - 27-04-2015, 21:27
macia napisał/a: | tsi i tfsi |
to chyba jedno i to samo,z tego co wiem to rozciągają się łańcuchy rozrządu droga wymiana i te same problemy z nagarem na przepustnicy i kolektorze co w galancie gdi
macia - 27-04-2015, 21:35
A jest jakiś "bezpieczny" silnik grupy vw? Pytam o auta od 2005 w górę?
Marcino - 27-04-2015, 22:06
Nawet ten o którym myślę 2.4V6 nie jest bezpieczny, również padają slizgi bo jest na 4 czterech) łancuchach podobnie do TDI(3.0), i jesli ktoś jedzi na olejach Long-life to zaczyna rozrzad grzechotać, a ze jest od grodzi to..... ale podobno jak się zrobi na częsciach ori około 3k za cżesci to jest wieczne.
Zadne TSI i nawet z naszą spreząrką Eaton mnie nie interesują. Tak samo
Jak nie audi to rozważam S-maxa 2.5T:) albo coś mocnego w bezynie - forda, C5,
macia - 27-04-2015, 22:11
A bmw? 2.0i 2.5i 3.0d (ponoć bez klapek w kolektorze i bez dpf daje radę)? Ja myślę o e61...
po.miras - 28-04-2015, 00:04
Jeżeli bym miał Galanta i miał zmienić, to na na Subaru Outback lub ewentualnie Forester
|
|
|