To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Avan(s)ce Elegancji Juiceman'a czyli 2.5V6 z 2003

swinks_UK - 31-05-2013, 13:42

Skoro obciążasz tył z extra LPG, to chyba lepiej byłoby pójść w B6 lub opcjonalnie do twardych krótkich sprężyn B8.
Juiceman - 31-05-2013, 14:49

Tomku a mógłbyś jeszcze wyjaśnić czemu ? Chodzi o wydłużenie żywotności amorka przy, krótszych sprężynach ?
5eba - 31-05-2013, 16:39

D1VenO napisał/a:
większość ludzi zakłada krótsze sprężyny do seryjnych lub mega tanich słomek co jest głupotą. I potem jest gadka NIE DA SIĘ JEŹDZIĆ


Ale B4 to jest seryjny amor, zwykly najzwyklejszy seryjny zamiennik orginalnego amora.
B6 lub B8 to jest cos co teoretycznie powinno sie wkladac do nizszych srezyn.

Juiceman - 04-06-2013, 09:30

Panowie powiedźcie mi jak wygląda mocowanie halogenu avance w zderzaku. Ma ktoś zdjęcie tej blaszki 80205R


Tomek - 04-06-2013, 09:36

jakiś dziwny ten rysunek

ogłnie to halogen ma 1 mocowanie konkretne i 2 pomocnicze

pomocnicze to bolec/trzpień (tutaj to chyba 80881) i blaszka odginana z boku
konkretne mocowanie jest tylko 1
śruba/wkręt (tutaj to jest 80885 ??)

a ta blacha 80205 - podejdę do auta i postaram się zrobić fotkę, bo akurat nie mam lewego halo

Tomek - 04-06-2013, 09:45

tylko tyle udało mi się sfotografować
ta blacha jest sporych rozmiarów, u góry mocowana gdzieś do belki zderzaka (??)

od dołu lata luźno





ten biały plastik to miejsce mocowania trzpenia/bolca

Juiceman - 04-06-2013, 10:48

Dziękuję Tomku, kurde przeszukałem całe alledrogo i nigdzie nie mogę tego znaleźć. Danino niby to ma ale w tym tygodniu nie jest wstanie tego wysłać ;/
Tomek - 04-06-2013, 10:53

Juiceman napisał/a:

Dziękuję Tomku, kurde przeszukałem całe alledrogo i nigdzie nie mogę tego znaleźć. Danino niby to ma ale w tym tygodniu nie jest wstanie tego wysłać ;/


nie jest to konieczne do montażu halogenów (np. jak Ci urwie mocowanie główne)
ale jeśli masz całe mocowania, to warto poszukać

danino88 - 04-06-2013, 14:42

Cytat:
nie jest to konieczne do montażu halogenów (np. jak Ci urwie mocowanie główne)


Tomku, jesteś w błędzie :) to jest mocowanie główne, chyba że chcesz halogen przykręcić do zderzaka. Na tej blaszce trzyma się zderzak pomocniczo i halogen jako główne i trwale mocowanie :)

Tomek - 04-06-2013, 14:46

danino88, przeczytaj jeszcze raz co napisałem "jak Ci urwie mocowanie główne" - to wtedy tą blachę można sobie włożyć, bo nie trzyma halogenu, a jedynie zderzak od dołu (o ile jest skręcone)
danino88 - 05-06-2013, 11:21

Cytat:

danino88, przeczytaj jeszcze raz co napisałem "jak Ci urwie mocowanie główne" - to wtedy tą blachę można sobie włożyć, bo nie trzyma halogenu, a jedynie zderzak od dołu (o ile jest skręcone)


no też prawda, ale sądząc po Przemku to mocowania ma całe :)

Juiceman - 09-06-2013, 00:43

W Ubiegłym tygodniu odwiedziłem ponownie SPA aby zamontować pierwsze 40% pakietu Avance znaczy się progi oraz dokładki na tył :wink: - Misja zakończona sukcesem :twisted:

Kolejny weekend, kolejna wizyta w Dolnośląskim SPA.

Jako że niedługo wyjazd na ET2013 to Elegancję trzeba było Avance'ować i tak się stało. A nawet więcej ;-) .
Mianowicie po zdjęciu starego zderzaka wyspecjalizowani pracownicy Dolnośląskiego SPA zaczęli montować zderzak odebrany dzień wcześniej z malowania:


Następnie było trzeba zająć się halogenami. Wiązka została przerobiona pod halogeny z VR'a, także połowa drogi za nami. Później było trzeba jakoś umocować te halogeny co by nie wypadły na pierwszej lepszej dziurze. Autorski sposób Deejay'a dla tych co nie mają oryginalnego mocowania halogenów z Avance. Jedyne co trzeba to wykręcić bolec stabilizujący halogen w zderzaku a na jego miejsce wkręcić śrubę ( druga trzyma oryginalnie od dołu. :


Po chwili przód gala wyglądał tak:


A jeszcze chwile później tak ;-) :


Jako ciekawostka w halogenie doświetlanie zakrętów ma żarówkę 12V27W/7W ;-) natomiast druga żarówka to żółte H1. Wygląda i świeci w nocy niesamowicie.

Kolejnym etapem prac przewidzianych na piątek to wymiana amortyzatorów przednich na BILSTEIN B4(BNE-6299 19-062990) i sprężyn co by trochę ten przód obniżyć. Paręnaście minut później wyglądało to cudnie:


Kiedy opuściliśmy Gala na dół, to się trochę przeraziłem....
Faktycznie udało się obniżyć galanta ale trochę więcej niż się spodziewałem....

Wcześniej mając taką szczelinę między oponą a błotnikiem:


Nagle moim oczom ukazał się taki widok.... :




Nawet z podnośnika było ciężko wyjechać jak u Tomka GTR'em.... :mrgreen:

I to był koniec prac na dzień pierwszy. Następnego dnia w sobotę czekała nas wymiana wahacza prawego dolnego prostego oraz montaż lotki.

Wahacz yamato udało się kupić za 190pln - zobaczymy jak długo wytrzyma :



Zaś pod lotkę została przerobiona instalacja aby stop z lotki mógł się zapalić ;-) . Lotka zaś została przyklejona na PU 50. (klej bardzo dobry wytrzymał trasę powrotną z Wrocławia do domu). :mrgreen:


Na sam wieczór Galant w całej okazałości prezentował się tak:




Jutro jeszcze będzie trzeba porobić zaprawki oraz podmalować PU50 w kolor nadwozia :D
Bartku, Radku dzięki za pomoc!

inq - 09-06-2013, 06:20

Zmiany na duuuuży plus. Ja wprawdzie zderzak już mam, ale te halogeny, lotkę i sprężyny to chętnie sam bym założył :)
mlodam - 09-06-2013, 08:18

przeciez to nie to auto co kupiles... :shock:
SPIDER-ek - 09-06-2013, 08:31

Prawdziwa klasa sama w sobie. Widać fach w ręku.
Podoba mi się coraz bardziej ten pakiet stylistyczny.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group