To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Twój pierwszy problem z nowym lancerem.

tomekrvf - 02-03-2009, 08:30

sla napisał/a:
jak widzisz nie jest wcale tak różowo co czwarta partia szczęk lub klocków nia posiada homologacji.

Sla, wiem że na rynku są produkty tanie i niezbyt wysokiej jakości. Takich własnie nie kupuję.
Produkty firm które wymieniłem wyżej zawsze mają homologację.

Radassss - 02-03-2009, 09:07

tomekrvf napisał/a:
sla napisał/a:
jak widzisz nie jest wcale tak różowo co czwarta partia szczęk lub klocków nia posiada homologacji.

Sla, wiem że na rynku są produkty tanie i niezbyt wysokiej jakości. Takich własnie nie kupuję.
Produkty firm które wymieniłem wyżej zawsze mają homologację.


mozna przeciez kupic nawet Polskie czesci zamienne w przyzwoitej cenie i posiadajace homologacje... jak kto lubi poprostu... ;)
a problemy sa glownie z tania chinszczyzna

tomekrvf - 02-03-2009, 09:13

Radassss napisał/a:
a problemy sa glownie z tania chinszczyzna

Dokładnie o tym mówię.
Polski Fomar z Marek jest jak najbardziej OK.

Uwex - 02-03-2009, 09:26

Uważam , że można zamontować nowe tarcze i klocki ( oczywiście z homologacją ) w dowolnym warsztacie . Na te części i tak nie ma gwarancji . Do czego więc ASO miało by się przyczepić później ? Zresztą może któryś z kolegów klubowiczów pracujących tam się wypowie ?
Anonymous - 02-03-2009, 09:56

Panowie,
Wrzuce swoje 3 gr i od razu mowie ze jest to moje subiektywne zdanie.

Jezdze tez motocyklami, gdzie tak jak i tutaj sa oryginaly i zamienniki.
I jest tak ze sa zamienniki, ktore pasuja i pewnie maja homologacje,
ale pod katem skutecznosci i wytrzymalosci nie dotrzymuja oryginalowi.

Co z tego ze zamiennik jest po 90 zl, a oryginal po 170 (niby to sa te same klocki)
Jak oryginal wytrzyma prawie 2 razy dluzej a na dodatek skuteczniej hamuje...

Z drugiej strony w seicento oryginaly nie hamuja, zamienniki EBC (po 170 komplet) hamuja i to jak !

Pozdr
AK

Radassss - 02-03-2009, 10:22

Polskie firmy to glownie Fomar i Tomex, z czego Fomar cieszy sie lepsza opinia, ale jest ciutke drozszy, jednak nie ma duzej roznicy...
jest tylko jeden malu problem w tej calej dyskusji, zamienniki do Lancera praktycznie nie sa jeszcze dostepne, wiec ASO tez nich nie skorzysta bo ich nie ma ;) wiec spoko jak cos zamontuja to beda "oryginaly", tylko wiadomo ze ktos je musi wyprodukowac, bo przeciez Mitsubishi same tego nie robi... (przynajmniej ten sam dzial co produkuje smochody) wiadomo to jest duzy koncern wiec moze czesci tez sami robia... ;)
no i generalnie zanim ktos opracuje zamiennik, przetestuje go, uzyska homologacje i wdrozy do produkcji to troche to potrwa ;)

krzychu - 02-03-2009, 13:00

Radassss napisał/a:
zamienniki do Lancera praktycznie nie sa jeszcze dostepn


Jestem na etapie korespondencji a EBC Polska z tego co piszą mają tarcze do CS 2.0 czyli te same co CY z serii standard oraz te TURBO GROOVE czekam na wymiary dokładne to się wszystkiego dowiemy. Zapytałem od razu o współpracę z forum.

Krzychu

Radassss - 02-03-2009, 13:45

naprawde sa te same...??
w katalogach ktore posiadam nie jest tak napisane, ale mozliwe ze poprostu nie byly jeszcze sklasyfikowane jako czesci pasujace do CY, no i tak patrzac po cenach to w sumie taniocha... hehe nie jest tak zle, myslalem ze bedzie gorzej :D

krzychu - 02-03-2009, 14:09

w 90% katalogów w CS-ie nie ma rozróżnienia między 1,6 a 2.0. A różnicą jest dość "dyskretna" 4 a 5 śrub. Jeśli ktoś ma dokładne wymiary tarczy jaka ma być to od razu będzie wiadomo czy pasują.

Jeśli dokładnie wymiary takie jak tutaj to pasują:



Proszę o potwierdzenie kogoś bo w katalogach i tak CY nie występuje.

Krzychu

tomekrvf - 02-03-2009, 21:28

Radassss napisał/a:
zamienniki do Lancera praktycznie nie sa jeszcze dostepne, wiec ASO tez nich nie skorzysta bo ich nie ma

Klocki są
przód Lucas GDB3287
Tył GDB3341
Tarcze też się znajdą

krzychu - 03-03-2009, 20:32

Dzisiaj jechałem przez Bielsko ul. Bystrzańską za czerwonym lancelotem na bielskich blachach. Co ciekawe ciągle mu świecił stop i to na klapie i wynikało z tego że światła też były pozycyjne + stop.

Krzychu

lukas1 - 07-03-2009, 17:50

Witajcie

Musze odnowic swoj problem z poczatku tego postu, a mianowicie problem z odpaleniem po raz drugi w ciagu 3 tyg od kupna,
Sytuacja idealnie ta sama. PO 10 minutowej jezdzie auto na parkingu okolo 1.5 godz. temp zew ok 4 stopni gdy chvcialem odpalic dlawil sie i dlawi prze ok 7sek. po 15 sek powtorka i po 4-5 sek dlawieniu odpalil

CHYBA SERWIS??????????

Anonymous - 07-03-2009, 18:57

Może paliwo nie teges? wyjeździłeś juz zbiornik? Spróbuj zatankować coś git-esowego. :wink:
piomic - 07-03-2009, 19:02

Raz miałem tak, że musiałem kręcić 5-7 sekund. Nawet po nocy na mrozie odpalił po 2-3 tylko wolniej kręcił. Jak dla mnie coś jest nie tak z Twoim.
lukas1 - 08-03-2009, 16:05

Co do paliwa, to nie czekałem do prawie pustego , jak zostawwało jeszcze na 200km to dolewałem, ostatnio v-power99 . Jestem cholernie ciekaw co to jest????????

3 tyg auto i 2 razy taki numer to NIE TAK!!!!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group