To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - The Fart - Mała angielska historia motoryzacji by Swinks

swinks_UK - 20-06-2011, 13:36

Krzychu, to jak z gotowaniem, bez odpowiednich składników dobrej potrawy nie wymodzisz. Widać ten setup nie bardzo się zazębia. Mówiłem, że 4g63 w złą stronę ustawiłeś... :P
Trzeba było się słuchać tej rady :wink:

Dzisiaj skończyłem adaptację nowej zabawki. Teraz jest p&p. :mrgreen:



kochajj - 20-06-2011, 14:07

po co Ci to?
swinks_UK - 20-06-2011, 14:34

Się błyszczy i świeci... :mrgreen:
Poza tym kilka mm więcej miejsca dla turbinki z przodu.
Hm... jak zajeżdżę 6a13tt to będzie w sam raz do swapa na 4g63t z Evo 8. :badgrin:
Bo z vr-a coraz mniej pod maską zostaje.

kochajj - 20-06-2011, 16:37

to ja tez poproszę taki zestaw... jakie koszty?
sam sie zastanawiam czy w przyszłości nie wsadzic motoru z evo... ale najwiekszym problemem była by elektryka...

wczoraj stroiłem vrka... zerwałem tylny przegub :mrgreen:

Jogurt - 20-06-2011, 19:24

swinks_UK napisał/a:
Buduje wozidło na bazie budy Golfa mk. 1
a czemu nie escort mk1, metro, quattro ? to były potwory. golfa wrc ? :?
Tomek kiedy ściągniesz te płomienie z kierunków ?

swinks_UK - 20-06-2011, 22:22

kochajj napisał/a:
to ja tez poproszę taki zestaw... jakie koszty?
sam sie zastanawiam czy w przyszłości nie wsadzic motoru z evo... ale najwiekszym problemem była by elektryka...

Koszty... w zależności jak trafisz. Jak jesteś niecierpliwy to chłodnica z wentylatorami jest po 190 GBP, jak upolujesz aukcję to wtedy można zejść do 140 GBP (tyle mnie kosztowało). Mowa o zestawie do Evo 8, grubość rdzenia 50mm.
Jak chcesz polować na ten gadżet to daj mi znać na PW.

A do motorowni Evo 7, 8, 9 łatwo dostać wiązkę i ecu na eBayu. :wink:

swinks_UK - 20-06-2011, 22:24

Jogurt napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
Buduje wozidło na bazie budy Golfa mk. 1
a czemu nie escort mk1, metro, quattro ? to były potwory. golfa wrc ? :?
Tomek kiedy ściągniesz te płomienie z kierunków ?

Wara od JDM'u! :axe:

Golf mk. 1 bo buda lekka, zwarta, solidnej konstrukcji i proszta w konstrukcji. Poza tym rynek gratów do WRC największy.
Bez obaw, będzie miał 6A13 na dwóch Garettach. :mrgreen:

swinks_UK - 20-06-2011, 22:26

kochajj napisał/a:

wczoraj stroiłem vrka... zerwałem tylny przegub :mrgreen:

Bączki i donaty się kręciło??? :)

kochajj - 20-06-2011, 22:47

swinks_UK napisał/a:
kochajj napisał/a:

wczoraj stroiłem vrka... zerwałem tylny przegub :mrgreen:

Bączki i donaty się kręciło??? :)


HKS twin plate :mrgreen:
bączków nie kręce...

swinks_UK - 20-06-2011, 23:06

No i na co ci to strzelanie ze sprzęgła. Lans po prostu :mrgreen:
Krzyzak - 21-06-2011, 06:56

Tomku - a czemu rdzeń z jednej strony jest zaślepiony blachą? - zawsze myślałem, że powietrze powinno tam swobodnie przepływać...
swinks_UK - 21-06-2011, 10:11

Ja też, ale tak samo masz w oryginalnym mocowaniu wentylatorów. :doubt:
kochajj - 21-06-2011, 20:25

Krzyzak napisał/a:
Tomku - a czemu rdzeń z jednej strony jest zaślepiony blachą? - zawsze myślałem, że powietrze powinno tam swobodnie przepływać...


powietrze wpada całą powierzchnią przednią, a pomniejszenie tylnej powierzchni pozwala wentylatorom ściągać ciepło z całej chłodnicy, a nie punktowo - lepsze chłodzenie...

Krzyzak - 22-06-2011, 06:56

a wentylatory przypadkiem się nie kręcą w stronę przeciwną?? - to znaczy że pchają powietrze na chłodnicę
w oryginale faktycznie plastiki zakrywają chłodnicę, ale pomiędzy nimi a rdzeniem jest przerwa - tu wszystko szczelne... wg mnie gorzej odprowadza to ciepło, ale kłócić się nie będę ;)

robertdg - 22-06-2011, 08:25

Krzyzak napisał/a:
a wentylatory przypadkiem się nie kręcą w stronę przeciwną?? - to znaczy że pchają powietrze na chłodnicę
Wentylatory wyciągają temperature z chłodnic - wiem głupio brzmi, kierują temperature wprost na silnik


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group