Nasze Miśki - The Fart - Mała angielska historia motoryzacji by Swinks
swinks_UK - 20-06-2011, 13:36
Krzychu, to jak z gotowaniem, bez odpowiednich składników dobrej potrawy nie wymodzisz. Widać ten setup nie bardzo się zazębia. Mówiłem, że 4g63 w złą stronę ustawiłeś...
Trzeba było się słuchać tej rady
Dzisiaj skończyłem adaptację nowej zabawki. Teraz jest p&p.
kochajj - 20-06-2011, 14:07
po co Ci to?
swinks_UK - 20-06-2011, 14:34
Się błyszczy i świeci...
Poza tym kilka mm więcej miejsca dla turbinki z przodu.
Hm... jak zajeżdżę 6a13tt to będzie w sam raz do swapa na 4g63t z Evo 8.
Bo z vr-a coraz mniej pod maską zostaje.
kochajj - 20-06-2011, 16:37
to ja tez poproszę taki zestaw... jakie koszty?
sam sie zastanawiam czy w przyszłości nie wsadzic motoru z evo... ale najwiekszym problemem była by elektryka...
wczoraj stroiłem vrka... zerwałem tylny przegub
Jogurt - 20-06-2011, 19:24
swinks_UK napisał/a: | Buduje wozidło na bazie budy Golfa mk. 1 | a czemu nie escort mk1, metro, quattro ? to były potwory. golfa wrc ?
Tomek kiedy ściągniesz te płomienie z kierunków ?
swinks_UK - 20-06-2011, 22:22
kochajj napisał/a: | to ja tez poproszę taki zestaw... jakie koszty?
sam sie zastanawiam czy w przyszłości nie wsadzic motoru z evo... ale najwiekszym problemem była by elektryka...
|
Koszty... w zależności jak trafisz. Jak jesteś niecierpliwy to chłodnica z wentylatorami jest po 190 GBP, jak upolujesz aukcję to wtedy można zejść do 140 GBP (tyle mnie kosztowało). Mowa o zestawie do Evo 8, grubość rdzenia 50mm.
Jak chcesz polować na ten gadżet to daj mi znać na PW.
A do motorowni Evo 7, 8, 9 łatwo dostać wiązkę i ecu na eBayu.
swinks_UK - 20-06-2011, 22:24
Jogurt napisał/a: | swinks_UK napisał/a: | Buduje wozidło na bazie budy Golfa mk. 1 | a czemu nie escort mk1, metro, quattro ? to były potwory. golfa wrc ?
Tomek kiedy ściągniesz te płomienie z kierunków ? |
Wara od JDM'u!
Golf mk. 1 bo buda lekka, zwarta, solidnej konstrukcji i proszta w konstrukcji. Poza tym rynek gratów do WRC największy.
Bez obaw, będzie miał 6A13 na dwóch Garettach.
swinks_UK - 20-06-2011, 22:26
kochajj napisał/a: |
wczoraj stroiłem vrka... zerwałem tylny przegub |
Bączki i donaty się kręciło???
kochajj - 20-06-2011, 22:47
swinks_UK napisał/a: | kochajj napisał/a: |
wczoraj stroiłem vrka... zerwałem tylny przegub |
Bączki i donaty się kręciło??? |
HKS twin plate
bączków nie kręce...
swinks_UK - 20-06-2011, 23:06
No i na co ci to strzelanie ze sprzęgła. Lans po prostu
Krzyzak - 21-06-2011, 06:56
Tomku - a czemu rdzeń z jednej strony jest zaślepiony blachą? - zawsze myślałem, że powietrze powinno tam swobodnie przepływać...
swinks_UK - 21-06-2011, 10:11
Ja też, ale tak samo masz w oryginalnym mocowaniu wentylatorów.
kochajj - 21-06-2011, 20:25
Krzyzak napisał/a: | Tomku - a czemu rdzeń z jednej strony jest zaślepiony blachą? - zawsze myślałem, że powietrze powinno tam swobodnie przepływać... |
powietrze wpada całą powierzchnią przednią, a pomniejszenie tylnej powierzchni pozwala wentylatorom ściągać ciepło z całej chłodnicy, a nie punktowo - lepsze chłodzenie...
Krzyzak - 22-06-2011, 06:56
a wentylatory przypadkiem się nie kręcą w stronę przeciwną?? - to znaczy że pchają powietrze na chłodnicę
w oryginale faktycznie plastiki zakrywają chłodnicę, ale pomiędzy nimi a rdzeniem jest przerwa - tu wszystko szczelne... wg mnie gorzej odprowadza to ciepło, ale kłócić się nie będę
robertdg - 22-06-2011, 08:25
Krzyzak napisał/a: | a wentylatory przypadkiem się nie kręcą w stronę przeciwną?? - to znaczy że pchają powietrze na chłodnicę | Wentylatory wyciągają temperature z chłodnic - wiem głupio brzmi, kierują temperature wprost na silnik
|
|
|