To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Alternator

krzysztofpak75 - 04-12-2015, 17:17

Witam.dzisiaj zauważyłem (zmierzylem ) napięcie lądowania i wynosi 15.8 V jest na pewno za wysokie, ale pytanie czy to wina definitywnie regulatora napięcia czy cos jeszcze mogę sprawdzić? Zauważone zostalo przy wymianie filtra powietrza który swoją droga wołał o pomstę do nieba.
Dziekuje z góry za pomoc.

plecho1 - 04-12-2015, 20:02

Wina regulatora lub niesprawnego miernika którym robiłeś pomiar. Kiedyś miałem podobną sytuację z tanim miernikiem kiedy jego bateria była prawie wyczerpana, zawyżał wskazanie też około 1V.
Owczar - 05-12-2015, 08:27

Awaryjne działają?
krzysztofpak75 - 05-12-2015, 08:48

Zaraz sprawdzę.ale co mają awaryjne do napięcia lądowania?

Tak ,awaryjne działają...

Faktycznie po wymianie baterii napięcie zmierzone i wynosi 14,2v ,ale po wkreceniu na obroty trzyma to napięcie ale jak schodzi zbobrotow napięcie spada do 12,8v i liniowo rośnie do 14,2v .cos nie tak ?

Pozdrawiam

Owczar - 06-12-2015, 15:32

Ten objaw to już typowe objawy dla tego modelu.
lucho - 09-06-2016, 16:35

Odgrzewam trochę temat bo szukam no forum i nie widzę (chyba że przegapiłem :oops: ).

Napiszcie mi jakie siedzą łożyska w alternatorze w 2.5 v6? Bo zaczęło mi huczeć :?

EDIT
Wiem że to mało typowa usterka ale naprawdę nikt nie wie?

pit696 - 01-07-2016, 19:44

witam, otoz skonczyl mi sie alternator..dalem do naprawy-wymieniony wirnik i regulator. Po ponownym montazu i zalozeniu klemy zaczelo cos sie dymic wiec szybko go odlaczylem..odlaczylem tez jeden kabel przy alternatorze na dole(przyczyna zwarcia i dymu) . Teraz laduje normalnie ale wciaz swieci sie kontrolka ladowania i oleju. Co zrobic zeby zgasly? Czy moze byc cos nie tak z alternatorem?
Owczar - 01-07-2016, 20:17

Zmierz jakie masz ładowanie. Jeśli ok to sprawdź wtyczkę przy alternatorze. Jeśli będzie ok, to regulator uszkodzony.
Krzyzak - 01-07-2016, 21:52

pit696 napisał/a:
wciaz swieci sie kontrolka ladowania i oleju
podłącz dodatkową masę do altka - jak kontrolki znikną to znaczy, że jest za słabo skręcona śruba na dole altka (ona jest jednocześnie masą główną)
pit696 - 01-07-2016, 23:09

ok jutro sprawdze i dam znac..dzieki:)
Mushkin - 06-07-2016, 20:09

Witam, tak niby w temacie A jednak nie do końca, szukam rolek od paska alternatora(ea5a), jakieś namiary, numery oem? Nie bardzo wiem czego szukać a potrzebne mi one na wczoraj.. Za pomoc dziękuję ;)
dmi - 06-07-2016, 22:26

http://allegro.pl/rolka-p...5102191142.html


Kupowałem pod koniec zeszłego roku. Pasuje idealnie, jakościowo też źle jest.

Baniak - 12-10-2016, 13:06

Mi padł regulator napięcia, powiedzieli mi, że są tylko chińskie zamienniki które są niepolecane. Czy to prawda, czy może znajdę gdzieś w necie coś godnego uwagi? Ew. zostaje mi kupno używki, która będzie w dobrym stanie. Ktoś ma coś sprawdzonego?
Owczar - 12-10-2016, 13:15

Ja od roku śmigam na zamienniku. Jakie są objawy padnięcia tego regulatora?
Georg - 12-10-2016, 14:05

Baniak napisał/a:
(...) powiedzieli mi, że są tylko chińskie zamienniki które są niepolecane. Czy to prawda
O trwałości tych regulatorów decyduje obecność aluminiowego radiatora/kaloryfera na module elektroniki - nie wszystkie go mają. 8)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group