To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Ogólne - ASX -zapisy

tmp - 12-08-2010, 15:38

marpit napisał/a:
Ogólnie ta cała sytuacja z ASX bawi mnie troszkę, auta są w ofercie ale jak przychodzi co do czego to 150 Km tylko w kolorze czarnym i 4x4 na listopad. No nic termin do przełknięcia, ale brak możliwości wyboru wersji wyposażenia i kolorów to porażka.
Sprzedawca na silę wmawia żeby brać 116 bo to tylko 0,5 s wolniej do setki i ten sam moment. No ale. Może warto sprawdzić u innego dilera?


Zapytać u innego dealera nie zaszkodzi - może zarezerwował juz sobie akurat taką wersję i kolor jakiego szukasz? Co prawda przechodziłem to już w zeszłym tygodniu i co do dostępności to wszyscy dealerzy byli raczej jednomyślni: benzyna na wrzesień, diesel 118KM później, najmniejszy problem z 150KM - koniec sierpnia, statek ma ponoć przypłynąć jutro (13/08). Pytałem co prawda tylko o Invite 2WD w graficie - ponieważ potrzebuję samochodu na wrzesień, dane techniczne benzyny nie zachwycają, a do tego udzielono mi rabatu zmniejszającego nieco różnicę między dieslem 118KM a 150KM, to zdecydowałem się jednak na to ostatnie i ma być do odbioru 20/08.

enanthate napisał/a:
A może spróbować zakupić nówkę za granicą? ;)


Jeśli za granicą nie udzielą gigantycznego rabatu, to sprawa jest nieopłacalna. Zniechęcony nieco podejściem kilku warszawskich dealerów przeanalizowałem cennik z kilku krajów ościennych i w żadnym wypadku ceny nie były niższe, a do tego przy sprowadzaniu nowego samochodu z UE nie płaci się VATu w kraju zakupu ale w kraju nabywcy. Oznacza to, że kupując np. w Niemczech lub Czechach płacimy w cenie netto (bez 19% VAT), za to u nas musimy zapłacić akcyzę (3,1%) i nasz (póki co) 22% VAT. Do tego dochodzi koszt transportu lub tymczasowej rejestracji zagranicznej, więc mechanizm jest opłacalny tylko przy dość drogich maszynach o wyjściowej cenie dużo niższej niż u nas.

Anonymous - 14-08-2010, 17:13

Dyskutowaliśmy o różnych silnikach. Chciałbym abyście zobaczyli jeszcze ten wykres 1.9 dci
Akurat szukałem porównania oryginału 130 z hamownią, ale znalazłem 120. Efekt. Praktycznie taki sam jak w 1.8 did a po chipie dużo lepszy.
Zakres 300 nm od 1800 do 3800 a 350 od 2000-3000. Moc 164 KM



Hubeeert - 14-08-2010, 19:48

A jak z bezawaryjnością i kultura pracy? Takie sobie niewinne pytanie ;-)
Anonymous - 14-08-2010, 22:27

Hubeeert napisał/a:
A jak z bezawaryjnością i kultura pracy? Takie sobie niewinne pytanie ;-)

Na pewno więcej informacji można znaleźć na ten temat niż na temat awaryjności 1.8 mitsu....

seir - 14-08-2010, 22:58

MITSUBISHI_WRC napisał/a:
Cytat (Mitsubishi ASX 4WD z 4-osobową homologacją ciężarową): Pierwsze testy przeprowadzane zarówno przez dziennikarzy, jak i klientów przy wykorzystaniu ASX 1.8 DID o mocy 150 KM dowiodły, że średnie spalanie może spaść nawet do 3,9 litra paliwa na 100 km, co oznacza zasięg ponad 1600 km na jednym tankowaniu!

Całość: http://motoryzacja.interi...wka,1518081,326


Potwierdzam (patrz podpis pod postem :) )

Anonymous - 14-08-2010, 23:24

Gratuluje 5-tki, ale to norma jak na diesla :)
tonyhc - 16-08-2010, 23:51

Potwierdzam, ASX mimo nie małych kształtów, pali 5-tke
drfilgud - 17-08-2010, 14:51

Mi dzisiaj diesel na jeździe próbnej spalił 4,6l. Podobno to rekord salonu. :mrgreen:
tonyhc - 17-08-2010, 23:56

Dzis rano wyzerowalem spalanie i udalem sie w miasto - po przejechaniu 45 km do pracy i z pracy do domu - 4,0l
seir - 18-08-2010, 01:39

Poniżej 3,4l u nas nie udało się zejść.
ICECOOL - 23-08-2010, 10:11

seir napisał/a:
Poniżej 3,4l u nas nie udało się zejść.


Przestańcie bo zazdrość zżera :evil:

Mój - ca 13 w tzw. mieście, przy normalnej jeździe. Ale jak chce to potrafi był oszczędny - trzeba tylko pieścić pedał gazu :D - wtedy ok. 9.5 (coś jednak to GDI daje).

To może napiszcie teraz dla odmiany ile wam max spala w mieście?

seir - 23-08-2010, 18:45

ICECOOL napisał/a:
seir napisał/a:
Poniżej 3,4l u nas nie udało się zejść.


Przestańcie bo zazdrość zżera :evil:

Mój - ca 13 w tzw. mieście, przy normalnej jeździe. Ale jak chce to potrafi był oszczędny - trzeba tylko pieścić pedał gazu :D - wtedy ok. 9.5 (coś jednak to GDI daje).

To może napiszcie teraz dla odmiany ile wam max spala w mieście?


W mieście równo 5.0l, a dla porówniania ja w Galancie 2.5V6 mam spalanie 9.5, czasem nawet 8.5 da radę (na mieście ofkors) :)

ICECOOL - 24-08-2010, 09:11

seir napisał/a:
ICECOOL napisał/a:
seir napisał/a:
Poniżej 3,4l u nas nie udało się zejść.


Przestańcie bo zazdrość zżera :evil:

Mój - ca 13 w tzw. mieście, przy normalnej jeździe. Ale jak chce to potrafi był oszczędny - trzeba tylko pieścić pedał gazu :D - wtedy ok. 9.5 (coś jednak to GDI daje).

To może napiszcie teraz dla odmiany ile wam max spala w mieście?


W mieście równo 5.0l, a dla porówniania ja w Galancie 2.5V6 mam spalanie 9.5, czasem nawet 8.5 da radę (na mieście ofkors) :)

Hmm. Chyba muszę wziąć od Ciebie korepetycje z ekodrivingu :P

Anonymous - 24-08-2010, 22:26

Uwex napisał/a:
A tak ma wyglądać francuski ASX . Ciekawe za ile kasy ?

A ja znalazłem coś takiego
http://www.v10.pl/Peugeot...,ASX,41574.html
Skąd takie rozbieżności?
Na moim zdjęciu linia auta wygląda prawie identycznie jak ASX i wygląda zdecydowanie lepiej niż ten niebieski. Światła dzienne dodają uroku. Ale gril w ASX ma to coś :)
Jedyna poważna różnica to 1.6 HDi gdzie będzie pewnie 110 KM i 250 nm. Reszta powinna być podobna?

Jeszcze pozwolę sobie zdjęcie tyłu wstawić
http://i62.servimg.com/u/f62/12/52/48/18/53310.jpg

irekmiecz - 01-11-2010, 13:07

gzesiolek napisał/a:

Tu jest bol, ze nie dali benzyniaka 1,8 lub 2,0 w ASX na starcie...

Za to u ruskich dali tylko benzyniaki
http://www.mitsubishi-mot...specifications/
http://files.mitsubishi-m...c8f9427a7d6.pdf
Ponadto każda wersja ma pełno wymiarowe koło zapasowe
A u Czechów przeceny http://www.mitsubishi-mot...i-asx-cenik.pdf



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group