ASX Ogólne - ASX -zapisy
tmp - 12-08-2010, 15:38
marpit napisał/a: | Ogólnie ta cała sytuacja z ASX bawi mnie troszkę, auta są w ofercie ale jak przychodzi co do czego to 150 Km tylko w kolorze czarnym i 4x4 na listopad. No nic termin do przełknięcia, ale brak możliwości wyboru wersji wyposażenia i kolorów to porażka.
Sprzedawca na silę wmawia żeby brać 116 bo to tylko 0,5 s wolniej do setki i ten sam moment. No ale. Może warto sprawdzić u innego dilera? |
Zapytać u innego dealera nie zaszkodzi - może zarezerwował juz sobie akurat taką wersję i kolor jakiego szukasz? Co prawda przechodziłem to już w zeszłym tygodniu i co do dostępności to wszyscy dealerzy byli raczej jednomyślni: benzyna na wrzesień, diesel 118KM później, najmniejszy problem z 150KM - koniec sierpnia, statek ma ponoć przypłynąć jutro (13/08). Pytałem co prawda tylko o Invite 2WD w graficie - ponieważ potrzebuję samochodu na wrzesień, dane techniczne benzyny nie zachwycają, a do tego udzielono mi rabatu zmniejszającego nieco różnicę między dieslem 118KM a 150KM, to zdecydowałem się jednak na to ostatnie i ma być do odbioru 20/08.
enanthate napisał/a: | A może spróbować zakupić nówkę za granicą? |
Jeśli za granicą nie udzielą gigantycznego rabatu, to sprawa jest nieopłacalna. Zniechęcony nieco podejściem kilku warszawskich dealerów przeanalizowałem cennik z kilku krajów ościennych i w żadnym wypadku ceny nie były niższe, a do tego przy sprowadzaniu nowego samochodu z UE nie płaci się VATu w kraju zakupu ale w kraju nabywcy. Oznacza to, że kupując np. w Niemczech lub Czechach płacimy w cenie netto (bez 19% VAT), za to u nas musimy zapłacić akcyzę (3,1%) i nasz (póki co) 22% VAT. Do tego dochodzi koszt transportu lub tymczasowej rejestracji zagranicznej, więc mechanizm jest opłacalny tylko przy dość drogich maszynach o wyjściowej cenie dużo niższej niż u nas.
Anonymous - 14-08-2010, 17:13
Dyskutowaliśmy o różnych silnikach. Chciałbym abyście zobaczyli jeszcze ten wykres 1.9 dci
Akurat szukałem porównania oryginału 130 z hamownią, ale znalazłem 120. Efekt. Praktycznie taki sam jak w 1.8 did a po chipie dużo lepszy.
Zakres 300 nm od 1800 do 3800 a 350 od 2000-3000. Moc 164 KM
Hubeeert - 14-08-2010, 19:48
A jak z bezawaryjnością i kultura pracy? Takie sobie niewinne pytanie
Anonymous - 14-08-2010, 22:27
Hubeeert napisał/a: | A jak z bezawaryjnością i kultura pracy? Takie sobie niewinne pytanie |
Na pewno więcej informacji można znaleźć na ten temat niż na temat awaryjności 1.8 mitsu....
seir - 14-08-2010, 22:58
MITSUBISHI_WRC napisał/a: | Cytat (Mitsubishi ASX 4WD z 4-osobową homologacją ciężarową): Pierwsze testy przeprowadzane zarówno przez dziennikarzy, jak i klientów przy wykorzystaniu ASX 1.8 DID o mocy 150 KM dowiodły, że średnie spalanie może spaść nawet do 3,9 litra paliwa na 100 km, co oznacza zasięg ponad 1600 km na jednym tankowaniu!
Całość: http://motoryzacja.interi...wka,1518081,326 |
Potwierdzam (patrz podpis pod postem )
Anonymous - 14-08-2010, 23:24
Gratuluje 5-tki, ale to norma jak na diesla
tonyhc - 16-08-2010, 23:51
Potwierdzam, ASX mimo nie małych kształtów, pali 5-tke
drfilgud - 17-08-2010, 14:51
Mi dzisiaj diesel na jeździe próbnej spalił 4,6l. Podobno to rekord salonu.
tonyhc - 17-08-2010, 23:56
Dzis rano wyzerowalem spalanie i udalem sie w miasto - po przejechaniu 45 km do pracy i z pracy do domu - 4,0l
seir - 18-08-2010, 01:39
Poniżej 3,4l u nas nie udało się zejść.
ICECOOL - 23-08-2010, 10:11
seir napisał/a: | Poniżej 3,4l u nas nie udało się zejść. |
Przestańcie bo zazdrość zżera
Mój - ca 13 w tzw. mieście, przy normalnej jeździe. Ale jak chce to potrafi był oszczędny - trzeba tylko pieścić pedał gazu - wtedy ok. 9.5 (coś jednak to GDI daje).
To może napiszcie teraz dla odmiany ile wam max spala w mieście?
seir - 23-08-2010, 18:45
ICECOOL napisał/a: | seir napisał/a: | Poniżej 3,4l u nas nie udało się zejść. |
Przestańcie bo zazdrość zżera
Mój - ca 13 w tzw. mieście, przy normalnej jeździe. Ale jak chce to potrafi był oszczędny - trzeba tylko pieścić pedał gazu - wtedy ok. 9.5 (coś jednak to GDI daje).
To może napiszcie teraz dla odmiany ile wam max spala w mieście? |
W mieście równo 5.0l, a dla porówniania ja w Galancie 2.5V6 mam spalanie 9.5, czasem nawet 8.5 da radę (na mieście ofkors)
ICECOOL - 24-08-2010, 09:11
seir napisał/a: | ICECOOL napisał/a: | seir napisał/a: | Poniżej 3,4l u nas nie udało się zejść. |
Przestańcie bo zazdrość zżera
Mój - ca 13 w tzw. mieście, przy normalnej jeździe. Ale jak chce to potrafi był oszczędny - trzeba tylko pieścić pedał gazu - wtedy ok. 9.5 (coś jednak to GDI daje).
To może napiszcie teraz dla odmiany ile wam max spala w mieście? |
W mieście równo 5.0l, a dla porówniania ja w Galancie 2.5V6 mam spalanie 9.5, czasem nawet 8.5 da radę (na mieście ofkors) |
Hmm. Chyba muszę wziąć od Ciebie korepetycje z ekodrivingu
Anonymous - 24-08-2010, 22:26
Uwex napisał/a: | A tak ma wyglądać francuski ASX . Ciekawe za ile kasy ? |
A ja znalazłem coś takiego
http://www.v10.pl/Peugeot...,ASX,41574.html
Skąd takie rozbieżności?
Na moim zdjęciu linia auta wygląda prawie identycznie jak ASX i wygląda zdecydowanie lepiej niż ten niebieski. Światła dzienne dodają uroku. Ale gril w ASX ma to coś
Jedyna poważna różnica to 1.6 HDi gdzie będzie pewnie 110 KM i 250 nm. Reszta powinna być podobna?
Jeszcze pozwolę sobie zdjęcie tyłu wstawić
http://i62.servimg.com/u/f62/12/52/48/18/53310.jpg
irekmiecz - 01-11-2010, 13:07
gzesiolek napisał/a: |
Tu jest bol, ze nie dali benzyniaka 1,8 lub 2,0 w ASX na starcie... |
Za to u ruskich dali tylko benzyniaki
http://www.mitsubishi-mot...specifications/
http://files.mitsubishi-m...c8f9427a7d6.pdf
Ponadto każda wersja ma pełno wymiarowe koło zapasowe
A u Czechów przeceny http://www.mitsubishi-mot...i-asx-cenik.pdf
|
|
|