To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - "EVO byłem, ale przytyłem - Wasiowe O1T

W@sio - 02-09-2017, 11:34

macia napisał/a:
Jednak te auta obiektywnie są brzydkie

Masz rację Maciuś, faktycznie, przód tego auta jest dziwnie nieproporcjonalny.
Olivia napisał/a:
właściwie budowa kloszy świateł przednich - to ewidentnie "psuje" to auto

W zasadzie światła są okay, ale grill zupełnie od czapki. Jakby zrobili równo z lampami, w dodatku wzorując się na EVO byłoby mega.

Dzięki za gratulacje! Dzikiego w tym roku nie było, więc szanse miałem spore ;-)

Olivia - 02-09-2017, 23:11

Grill (a właściwie górę zderzaka przy grillu) masz taki aby na nim stanąć niczym na stopniu ewentualnie będąc na pikniku np. piwo postawić :wink:

Przymierzam się do auta z benzynowego z turbo. Na pewno klasa o wiele mniejsza niżeli SUV - już mam jednego w domu więc mi wystarczy. Zobaczę co z tego wyjdzie.

turek61 - 03-09-2017, 18:16

W@sio, Gratulacje. :hello1:
W@sio - 04-09-2017, 18:41

turek61 napisał/a:
W@sio, Gratulacje. :hello1:


Dzięki Leszku!

Olivia napisał/a:
Przymierzam się do auta z benzynowego z turbo


W zasadzie przechodziłem przez to samo nieco ponad pół roku temu i wybrałem CZT... Po pierwszych zgrzytach i worku złotówek wrzuconych w to auto jestem zadowolony :-)

W@sio - 03-10-2017, 12:13

W poniedziałek dotarła do mnie paczuszka z taką oto zawartością :-D



Montaż jak pawela odda mi CZT :-D dotychczasowy IC powędruje do coltolota :-)

Pawel1988 - 03-10-2017, 12:52

Ooo no pięknie :D To jest intercooler z evo? Czy się mylę . A jakiś plan jak to tam zmieścić ? Czekam na efekt i zdjęcia . Powodzenia :D
W@sio - 02-11-2017, 11:15

Przy przebiegu 201tys km wpadł świeży olej + filtr oleju. Jak zwykle jest to Motul 300V, tym razem 5W30 Power Racing i filterek od Mann'a :) Silnik zdecydowanie ciszej pracuje, zobaczymy jak będzie z wciąganiem oleju :D

IC póki co leży w pudle, dopiero w poniedziałek odzyskałem colta. Muszę ogarnąć Outka jako tako, bo przez pogodę i użytkowanie brudny okrutnie. Jak to poogarniam dopiero wezmę się za montaż IC :D

Bzyk_R1 - 02-11-2017, 19:02

Czekam na relację z tego montażu:-D niezły piecyk. Będzie dzik z przodu. Aż żal zakładać zderzak.
W@sio - 29-12-2017, 20:19

No i stało się... Poskładałem :-D
Po zdjęciu zderzaka

Wymagało to nieco przeróbek, ale na orurowamiu OEM z EVO 7-9 da się bez problemu poskładać... Trzeba tylko podgiąć rurki chłodnic oleju skrzyni i płynu wspomagania w stronę chłodnicy (na środku zdjęcia)


Potem trzeba wyciąć "okienko" w listwie montażowej zderzaka na środku przy pasie przednim. Zdjęcie wymaga odkręcenia 3 śrub i odpięcia wtyczek :



Do montażu IC trzeba nagwintować otowory w dolnej części pasa przedniego, ich rozstaw jest dopaspwany do IC :-D


Potem montaż wszystkiego do kupy to już tylko formalność. Uprzedam, że trzeba w środkowym wzmocnieniu pasa nawiercić otwór bo oemowy jest ciut za wysko (mój IC był używany, miał nieco pogięte mocowania, może dlatego musiałem wiecić dodatkowy)



Co więcej... Wzmocnienie zderzaka nie zmieści się bez podcięcia, a i zakryje sporą część IC. Podciąłem moje i już miałem montować, ale było dość wiotkie, toteż zrezygnowałem z niego całkowicie.

Musiałem też lekko podciąć plastikową osłonę pod zderzakiem z prawej strony, bo rurka IC lekko je wypychała.

Pozostało jeszcze zmodyfikować zderzak pod kątem odsłonięcia całej powierzchni IC, ale to już po nowym roku :-)

Po poskładaniu testowałem czy wszystko hula i takie coś ujrzałem:


Pawel1988 - 29-12-2017, 23:18

No pięknie :D jestem pod wrażeniem jak Ty to tam zmieściłeś. Gratuluje wszystkich prac, i nie ukrywam, że gdyby nie Twoje projekty to raczej połowy rzeczy bym nie miał także fajnie, że cały czas działasz.
Jakieś odczucia po zmianie icka ? I takie pytanko 1,6 bara to nie za dużo na te turbo ?

W@sio - 29-12-2017, 23:48

Pawel1988 napisał/a:
Jakieś odczucia po zmianie icka ? I takie pytanko 1,6 bara to nie za dużo na te turbo ?


W zasadzie różnicy nie czuć, podejrzewam, że latem będzie znacząca. 1.6 bara w peaku to nic dla tej turbiny, podjerzewam, że wcześniej mogłem mieć jakąś małą nieszczelność i uciekało bokiem. U maci było 1.6b w peaku i auto latało latami bez problemu :-)

W@sio - 15-01-2018, 09:40

Wczoraj minęło 5 lat od kiedy prowadzę ten temat... 5 długich lat... A auto wcale mi się nie znudziło! Wszystkim komentującym dziękuję! Wszystkim głosującym na outka na Zlotach dziękuję! Na firlej szykuję coś fajnego... Ale i tak chyba przyjadę Coltolotem :-D
Bzyk_R1 - 15-01-2018, 10:05

Brawo W@sio, !! Dla Ciebie i dla Turbiaka, za to że robisz świetną robotę, że przetarłeś trudny szlak którym nikt nie szedł a czego owocem są świetne projekty od Warszawy przez Lublin, Podkarpacie, Kraków, Śląsk, i Pińczów ;-) można mieć jedynie zastrzeżenia że te 5 stron na rok to zdecydowanie za mało jak na chłonnych informacji naśladowców :-D oczywiście jak zawsze życzę dalszych sukcesów i rozwoju projektu, wszak jak rozmawialiśmy tutaj rozum dawno przestał działać, a serce nie patrzy na koszty tej chorej miłości ;-) co do Firleja, popieram. Daj innym zdobyć jakiś malutki pucharek :-D pozdro Mordko.
W@sio - 27-02-2018, 10:40

Wracałem w niedzielę autem, mróż konkretny... Szybkie wyprzedzanie na trasie szybkiego ruchu... depnąłem na 5 biegu z 3000 rpm i zobaczyłem takie coś:


Od razu odpuściłem gaz, bo auto ciągle przed korektą mapy :(

Bzyk_R1 - 27-02-2018, 12:36

Masakra. Uważaj Piotrek na turbo i na egt bo przy takim ciśnieniu to już strach. Mrozy robią robotę. Prawie -20 trafiając do dolotu u mnie też podniosło na 1,3 bara w peaku :-D wydajność sakramencka.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group