To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Twój pierwszy problem z nowym lancerem.

Anonymous - 08-03-2009, 18:54

lukas1 napisał/a:
Co do paliwa, to nie czekałem do prawie pustego , jak zostawwało jeszcze na 200km to dolewałem, ostatnio v-power99 . Jestem cholernie ciekaw co to jest????????

3 tyg auto i 2 razy taki numer to NIE TAK!!!!


musisz się do tego przyzwyczaic, że Ci poleci jeszcze to i tamto...stara japońska szkoła sie już skończyła

krzychu - 08-03-2009, 19:14

propaganda? prowokacja? czy odreagowujesz frustrację?

Krzychu

piomic - 08-03-2009, 21:02

Ewidentnie masz jakiś trefny egzemplarz, ale po co mu:
lukas1 napisał/a:
ostatnio v-power99
:?: :?:
Nie kumam...

Anonymous - 08-03-2009, 21:13

piomic napisał/a:
Ewidentnie masz jakiś trefny egzemplarz, ale po co mu:
lukas1 napisał/a:
ostatnio v-power99
:?: :?:
Nie kumam...


co to jest v-power99? z tego co mi wiadomo to v-power ma całe 95... natomiast v-power Racing ma gwarantowane 100

Radassss - 08-03-2009, 21:14

v-power ma dodatki czyszczace (wiecej i teoretycznie lepsze)... ale po takim przebiegu watpie zeby byly wtryskie zabrudzone...
Anonymous - 08-03-2009, 21:18

Radassss napisał/a:
v-power ma dodatki czyszczace (wiecej i teoretycznie lepsze)... ale po takim przebiegu watpie zeby byly wtryskie zabrudzone...


gdzieś czytałem zmniejszające współczynnik tarcia :rolleyes:


tak na marginesie - ja leję Auchanowskie paliwo, ale 98 tańsze niż 95 na każdej innej stacji.

krzychu - 08-03-2009, 21:32

E ja tam od jakiegoś czasu tylko BP. Raz ze względu że w moje okolicy mam ich sporo. Po drugie Shella raz spróbowałem i nigdy więcej. Duże Orleny też są dobre ale po pierwsze wkurzyli mnie jak mi ściągali nagrody Vitay 3 miesiące, a na mniejszych orelnach tez jest gorsze paliwo.... Innych nie mam w okolicy w większej ilości więc nie testowałem. A to obserwacje bo swego czasu jeździłem gaźnikowym silnikiem a tam czuć różnice na paliwie. BP nigdy się nie zawiodłem a do tego pyszna kawa i hot-dogi (jeszcze na statolil mają dobre hot-dogi tak to tylko można się bólu brzucha nabawić)

Krzychu

Radassss - 08-03-2009, 21:36

ja na Lukoil i Lotos glownie tankuje... bo jest tanio dosyc ;) , do auchana mam daleko, ale jak jestem w jego okolicach to tez (na Lukoil w Bydgoszczy cena ta sama co na auchanie) czy zmniejszajace tarcie te dodatki w v-power sa to nie wiem (watpie) bo niby w czym mialy by zmniejszac??... teoretycznie cale paliwo powinno sie spalic w cylindrach... teoretycznie... ;) , prawda jest taka ze shell i wiekszosc innych koncernow kupuje paliwo od Orlenu i wozi na swoje stacje, a dodatki juz na miejscu powinni wlac, czy wszedzie wlewaja to tego nie wiem... szczerze mowiac to watpie ;) ale reklama przyciaga ludzi ;)
Anonymous - 08-03-2009, 21:39

Pozwólcie, że zacytuję:
"Czym szczególnym wyróżniają się Shell V-Power i Shell V-Power Racing? Zastosowana w obu paliwach technologia redukcji tarcia (FMT) ma za zadanie zmniejszać tarcie pomiędzy cylindrem a zaworami tłocznymi, czyli tą częścią silnika, gdzie najtrudniej jest uzyskać redukcję tarcia. FMT sprawia, że silnik obraca się swobodniej, a energia pochodząca z paliwa jest skuteczniej wykorzystywana do napędzania kół."

Tak to wygląda marketingowo :D

Radassss - 08-03-2009, 21:41

ja tam mieszkam w poblizu OLPP (operator logistyczny paliw plynnych) tzn w uproszczeniu mowiac bazy paliw, jedna z najwiekszy w Europie, wlsanosc Orlenu (no moze kogos innego w kazdym badz razie paliwo Orlenu maja) nie widuje sie tutaj cystern tylko z Lotosu, reszta wszystko przyjezdza i bierze paliwo, wniosek nasuwa sie sam, obojetnie gdzie tankujesz jesli wlasciciel stacji chec ci sprzedac pol rozpuszczalnika pol benzyny to to zrobio, a wszystkie stacje (wiekszosc) markowych (BP, Shell, Statoil itd.) sa na zasadzie franczyzy czyli licencja na logo i rozwiazania wykupiona a dalej martw sie pan sam...

jaceksu25 no wlasnie masz racje marketingowo ladnie pieknie... ;)
"FMT sprawia, że silnik obraca się swobodniej...," eee no to wszystko jasne jak obraca to tylko sie nadaje do silnikow vankla :D (dobrze napisalem nazwe?? ) bo tylko tam jest zastosowany tlok obrotowy ;)

piomic - 08-03-2009, 21:43

jaceksu25 napisał/a:
piomic napisał/a:
Ewidentnie masz jakiś trefny egzemplarz, ale po co mu:
lukas1 napisał/a:
ostatnio v-power99
:?: :?:
Nie kumam...


co to jest v-power99? z tego co mi wiadomo to v-power ma całe 95... natomiast v-power Racing ma gwarantowane 100
Wiem co to, nie wiem po co.
Anonymous - 08-03-2009, 21:45

piomic, strzelasz sobie w kolano, bo nie ma czegoś takiego jak v-power 99 8)
krzychu - 08-03-2009, 21:50

Radassss - poniekąd masz pewnie rację. Ale jak widzę ten ruch na BP o każdej godzinie tam ktoś stoi i tankuje to zepsucie tego właścicielowi się naprawdę nie opłaca. A jak widzę te inne stacje gdzie raz za czasu ktoś podjedzie to chyba bardziej?
A BP nie ma swoich paliw?

Krzychu

Anonymous - 08-03-2009, 21:51

...a po co => przydaje się ( dla zdrowia silniczka ) przy dawaniu ognia np. przy wyprzedzaniu
krzychu - 08-03-2009, 21:53

jaceksu25 napisał/a:
...a po co => przydaje się ( dla zdrowia silniczka ) przy dawaniu ognia np. przy wyprzedzaniu


E tam gadanie, przydaje się tylko dla jednego.... Dla lepszego samopoczucia właściciela. A jak ma dolane uszlachetniacze to ma niższą kaloryczność -> większe spalanie.

Krzychu



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group