To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

Sticker - 22-11-2010, 10:46




Filtr fazy lotnej zaznaczyłem strzałką.
Należałoby założyć w jego miejsce taki filterek:
http://moto.allegro.pl/fi...1327317994.html
Jego zaletą jest bardzo dobre oczyszczanie gazu

fredfm - 22-11-2010, 12:43

Dzięki ogromne. Przy ilości kilometrów jakie ostatnio pokonuję za jakieś 2 miesiące będę robił przegląd instalacji i przy okazji poproszę gazowników o wymianę tego filterka. Czytając na temat czystości gazu w Polsce na pewno będzie przydatny:) pozdrawiam
Arturro-86 - 22-11-2010, 14:08

fredfm napisał/a:
Dzięki ogromne. Przy ilości kilometrów jakie ostatnio pokonuję za jakieś 2 miesiące będę robił przegląd instalacji i przy okazji poproszę gazowników o wymianę tego filterka.

Zapytaj się gazownika, czy mogą Ci zamontować filtr, który kupisz sam (powiedzmy przez allegro - z linka, który podał Sticker)... jeśli wymiana filtrów jest odpłatna u Twojego gazownika, to raczej pewne, że policzy Ci drożej za taki filtr (jakąś marżę musi mieć) - a na tej stronie masz po cenach praktycznie hurtowych :o

matimon - 23-11-2010, 21:18

Ej no wszystko by był ok, gdyby nie wwiercili się w górny kolektor..Dla mnie to dziadostwo i niedbalstwo....Przecież tak łatwo jest wykręcić dolny kolektor i wwiercić się koło wtrysków benzynowych...
Sticker - 23-11-2010, 22:55

Jak dla mnie kolektor jest nawiercony na dole.
Zobacz jak są schwane wtryski.

pplmr012 - 26-11-2010, 10:35

Witam,
Mam założoną jakiś miesiąc temu instalację LPG. Zenit+Matrix+Gold i właściwe wszystko jest O.K.
Problem, a może tak powinno być jest w tym że jak auto jak chodzi na wolnych obrotach to rozgrzewa się i przełącza na gaz przy temp takiej jak ustawiona (35 C), na wskaźniku temperatury (zegary HC) wskazówka dochodzi do pierwszej kreski.
Ale jak od razu ruszę bo mi się spieszy to na gaz przełącza się już dużo później, według wskaźnika to tak na dwie trzecie tego co ma do pokonania wskazówka temperatury, do normalnej temperatury.
Myślałem że to wina jakiegoś czujnika w parowniku, ale mierzyłem pirometrem i wygląda że przełącza się zawsze przy 35-ciu stopniach.
Czy taki efekt może być wywołany zapowietrzeniem układu, lub ograniczeniem przekroju przewodu biegnącego do nagrzewnicy przez wstawione trójniki, bo tam mam wstawiony parownik, a może pompa wody nie daje rady?

Pozdrawiam,
Maciek

pipi_ja - 26-11-2010, 18:39

A w którym miejscu masz zamontowany parownik? Może podczas jazdy narażony jest na warunki zewnętrzne i nadmiernie się chłodzi przez co dłużej dochodzi do tych 35 stopni.
pplmr012 - 26-11-2010, 19:44

Parownik przy samej przegrodzie, wpięty w węże od nagrzewnicy.
Sticker - 27-11-2010, 11:24

Podczas jazdy to co jest pod maska jest chłodzone pędem powietrza.
sampler - 06-12-2010, 10:22

mam pytanko do DOSWIADCZONYCH uzytkownikow lpg w galancie 2.5 V6.

W zasadzie mam do wyboru dwie instalacje w rozsadnych cenach:
1) BRC sequent 56 p&d+wtryski zolte/czerwone lub keihin+reduktor genius 1500.
2) zestaw stag 300 premium + reduktor Scorpion GT+wtryski Magic jet lub Hana lub Valteki nowszej generacji.

O ile wyczytalem na forum lpg to zestaw brc z silnikiem 2.5 V6 ledwo sie wyrabia i potrafi przelaczyc gaz na benzyne powyzej 6 tys. Ponadto nowszy soft z wersji p&d potrafi sam kasowac w locie bledy CE bez wiedzy uzytkownika.

Natomiast ww zestaw na stagu jest w miare sprawdzony i dziala. Odradzono mi do niego reduktor Magic III ze wzgledu na to ze jest to reduktor tlokowy i mniej odporny na polski gaz.
Dodatkowy autu staga300 to mozliwosc samodzielnej konfiguracji.

Podsumowując prosze o wypowiedz ludzi ktorzy maja wymienione konfiguracje na temat spalania i wrazenia z jazdy.

Owczar - 06-12-2010, 11:07

Ja bym brał na Twoim miejscu zestaw drugi z wtryskami Hana. MagicJet są mniej precyzyjne. Jeśli chodzi o spalanie, to mało jest osób, które Ci powiedzą o rzeczywistym zużyciu LPG, bo wszystkim palą tyle co nic :) Ew jeszcze wtryski matrix.


Jak różnica w cenie tych zestawów?

sampler - 06-12-2010, 13:47

BRC na Geniusie 1500 i wtryskach BRC pomaranczowych 3900, na keihinach trzeba jeszcze doplacic.
Droper - 06-12-2010, 14:06

Owczar napisał/a:
Ja bym brał na Twoim miejscu zestaw drugi z wtryskami Hana.


Też jestem tego samego zdania. Hana to klon starszej generacji wtrysków Keihin.
Jesteś z Lubina. Gdzie na dolnym śląsku zaproponowali Ci wtryski Hana? Jestem ciekaw bo to zagłębie "zwolenników czerwonych valteków" :)

sampler - 06-12-2010, 17:00

w jedynym warsztacie w lubinie montujacym staga. Reszta montuje tylko BRC. Oczywiscie standartowo chcieli zalozyc valteki ale jakiejs wyzszej serii lub magic jety. A moze lepsze bylyby Matrixy?

No i czy rzeczywiscie Genius 1500 nie daje rady z silnikiem 6A13?

Droper - 06-12-2010, 17:32

sampler napisał/a:
No i czy rzeczywiście Genius 1500 nie daje rady z silnikiem 6A13?


Jakis czas temu o tym pisałem:

Pomarańczowe wtryskiwacze - czyli typ max (poniżej wydajności przy konkretnych reduktorach)

Genius 1200 26kW/cylinder, Genius 1500 30kW/cylinder

W galu wychodzi 27,1kW/cylinder, więc przy reduktorze Genius 1500 tylko z minimalnym zapasem.


Ja bym brał tego Staga na Hana - czym więcej myślisz tym większe problemy w wyborze :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group