To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - FTO LHD LPG

_Slawek_ - 30-04-2013, 19:53

mkm napisał/a:
_Slawek_ napisał/a:

I jeszcze jedna istotna kwestia przy przesyłce... Orientuje się ktoś może ile średnio waży taka tarcza :?: :biggrin:

Jedna około 5kg.

Czyli są szanse, że z kompletem zmieściłbym się w 30kg ;)

Krzyzak napisał/a:
EBC - bdb jakości hamulce
do zwykłych aut są zielone a czerwone bardziej sportowe
zresztą pewnie się swinks zaraz w temacie wypowie

I na to też liczę :)

Właściwie to przy mojej jeździe - 95% miasto (praktycznie max 80km/h, a pozostałe 5% to droga na zlot ogólnopolski i ewentualnie jakieś awaryjne wyjazdy ;) ) to np. na tył wystarczą mi pewnie klocki EBC Ultimax (czarne) zamiast zielonych czy czerwonych i jakieś zwykłe tarcze, to wtedy zmieściłbym się w 1200zł z przesyłką i jeszcze przewodami zapłonowymi.

Chyba że te podstawowe zestawy wystarczą... kwestia czy to jest jakiś solidny lokalny wyrób czy jakaś chińszczyzna.

white90 - 01-05-2013, 00:13

Kiedy chcesz kupić te hamulce?
w czerwcu-lipcu będę miał przesyłke z UK to można by to wysłać za jednym razem

_Slawek_ - 01-05-2013, 10:45

Jeśli bym się decydował na zakupy w camskill to raczej jeszcze w maju. Czekam tylko na jakieś opinie od naszych wyspiarzy ;) odnośnie oferowanych przez nich tarcz do Mitsu :) Bo ogólne opinie jakie znalazłem na sieci są pozytywne ale jest ich za mało aby uznać za wiarygodne :) A w sklepach PL nawet jak coś znajdę to się okazuje, że sprzedają tarcze do FTO ale z 4 dziurami :D Albo pewien pan twierdził, że ma w katalogu FTO ale tylko z jedną wersją silnikową i to jeszcze nie istniejącą bo 150KM :roll:
_Slawek_ - 01-05-2013, 17:05

Zapowiada się, że jednak ze sklepu camskill nie będzie trzeba korzystać. Poszukałem dokładniej po numerach części i cały przód tarcze + klocki pasuje np. od eclipsa, a klocki na tył m.in. od carismy. Problem jest z dobraniem tarcz na tył także ostatecznie się je tylko przetoczy.
Camskill nadal jednak nie ma konkurencji w PL jeśli chodzi o dostępność przewodów zapłonowych. Zapytam jeszcze z ciekawości w ASO :)

white90 - 02-05-2013, 01:31

Ja raczej nie skusze sie na wymiane tarcz i klockow na nowe tylko na konwersje na 313 i 4-ro tłoczkowe zaciski na przód :)
jakoś tą "wielką" moc trzeba wyhamowac haha :D

_Slawek_ - 03-05-2013, 14:23

white90 napisał/a:
Ja raczej nie skusze sie na wymiane tarcz i klockow na nowe tylko na konwersje na 313 i 4-ro tłoczkowe zaciski na przód :)
jakoś tą "wielką" moc trzeba wyhamowac haha :D


Ja na tor się nie wybieram, a do autostrad mam daleko więc zostałem przy standardowych :)
No i wymienione. Przygotowywałem się na ponad 1k a skończyło się na 400zł :oops:
Klocki przód i tył kashiyama, tarcze przód ABE, a z tyłu tylko przetoczone.

Ciekawe jak będzie się sprawować ta budżetowa wersja i na ile wystarczy. Jak na razie jest zdecydowanie lepiej niż przed wymianą, ale to chyba normalne jeśli się nic nie popsuje po drodze ;)

mazda10000 - 03-05-2013, 14:46

white90 napisał/a:
Ja raczej nie skusze sie na wymiane tarcz i klockow na nowe tylko na konwersje na 313 i 4-ro tłoczkowe zaciski na przód
jakoś tą "wielką" moc trzeba wyhamowac haha

Jaki jest rozstaw śrub na zwrotnicy w FTO?

white90 - 03-05-2013, 22:12

5x114,3 :)
mazda10000, już sprawdzone że rozstaw, otwór centrujący i wszystkie inne wymiary pasują z 3kgt :)

mazda10000 - 04-05-2013, 00:47

Sorry, nieprecyzyjnie się wyraziłem - chodzi mi o rozstaw śrub na zacisk w zwrotnicy
white90 - 04-05-2013, 01:03

Jeszcze się w to nie zagłębiałem :)
_Slawek_ - 04-05-2013, 22:09

mazda10000 napisał/a:
Sorry, nieprecyzyjnie się wyraziłem - chodzi mi o rozstaw śrub na zacisk w zwrotnicy

Spróbuj poszukać wśród tych plików (są tam jakieś workshopy itp.):
http://www.fto-ireland.com/downloads.html

Dzisiaj zmieniony olej i filtr przy około 112 tysiącach czegoś... Jeszcze kilka lat temu było to około 100 000 mil, teraz jest już nie wiadomo ile : ) Pozostał jednak valvo 10w40 tak jak w rekinie (skoro jest dobrze to po co zmieniać?). Weszła idealnie bańka 4l, co oznacza, że jeszcze gdzieś zostały niecałe 2 setki starego oleju ;)
Rozważałem jeszcze millersa i motula 5w40 albo nawet 0w40 ale skoro nawet sam motul rekomenduje do FTO V6 10W40, lub jako zamiennik 15W40 :shock: to nie będę eksperymentował z pełnymi syntetykami, jeśli nie mam dawcy części w backupie :) Może w przyszłości ewentualnie 5w50 :roll:

Ten sam producent rekomenduje częstotliwość wymiany oleju w FTO co max 7500km lub 6 mies. czyli 2x krótsze okresy niż dla gala 6a13. Ktoś wie czym jest spowodowana aż tak duża różnica? Po prostu dlatego, że bardziej wysilony silnik?

A wracając jeszcze do:
white90 napisał/a:
Ja raczej nie skusze sie na wymiane tarcz i klockow na nowe tylko na konwersje na 313 i 4-ro tłoczkowe zaciski na przód :)
jakoś tą "wielką" moc trzeba wyhamowac haha :D

Czyżbyś planował swap na 6a13TT :?: :twisted:

white90 - 04-05-2013, 22:26

_Slawek_ napisał/a:
Czyżbyś planował swap na 6a13TT :?: :twisted:


:twisted:

_Slawek_ - 04-05-2013, 22:59

white90 napisał/a:
_Slawek_ napisał/a:
Czyżbyś planował swap na 6a13TT :?: :twisted:


:twisted:



Myślałem, że to szaleństwo... ;)


Ale tego projektu ;) chyba nikt na MM nie przebije:
Mitsubishi Galant Pickup 6A13TT MIVEC :shock:
http://www.mivec.co.nz/fo...hp?f=29&t=10791


white90 - 04-05-2013, 23:06

Na temat 6a13TT MIVEC dosyć sporo już wiem
był plan na taki motor ale zrezygnowałem bo MIVEC przyda mi się w innym projekcie ;)

plaziorek - 05-05-2013, 18:36

Powiem szczerze że projekt pickup-a mi podoba się jak najbardziej =D>


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group