Nasze Miśki - FTO LHD LPG
_Slawek_ - 30-04-2013, 19:53
mkm napisał/a: | _Slawek_ napisał/a: |
I jeszcze jedna istotna kwestia przy przesyłce... Orientuje się ktoś może ile średnio waży taka tarcza |
Jedna około 5kg. |
Czyli są szanse, że z kompletem zmieściłbym się w 30kg
Krzyzak napisał/a: | EBC - bdb jakości hamulce
do zwykłych aut są zielone a czerwone bardziej sportowe
zresztą pewnie się swinks zaraz w temacie wypowie |
I na to też liczę
Właściwie to przy mojej jeździe - 95% miasto (praktycznie max 80km/h, a pozostałe 5% to droga na zlot ogólnopolski i ewentualnie jakieś awaryjne wyjazdy ) to np. na tył wystarczą mi pewnie klocki EBC Ultimax (czarne) zamiast zielonych czy czerwonych i jakieś zwykłe tarcze, to wtedy zmieściłbym się w 1200zł z przesyłką i jeszcze przewodami zapłonowymi.
Chyba że te podstawowe zestawy wystarczą... kwestia czy to jest jakiś solidny lokalny wyrób czy jakaś chińszczyzna.
white90 - 01-05-2013, 00:13
Kiedy chcesz kupić te hamulce?
w czerwcu-lipcu będę miał przesyłke z UK to można by to wysłać za jednym razem
_Slawek_ - 01-05-2013, 10:45
Jeśli bym się decydował na zakupy w camskill to raczej jeszcze w maju. Czekam tylko na jakieś opinie od naszych wyspiarzy odnośnie oferowanych przez nich tarcz do Mitsu Bo ogólne opinie jakie znalazłem na sieci są pozytywne ale jest ich za mało aby uznać za wiarygodne A w sklepach PL nawet jak coś znajdę to się okazuje, że sprzedają tarcze do FTO ale z 4 dziurami Albo pewien pan twierdził, że ma w katalogu FTO ale tylko z jedną wersją silnikową i to jeszcze nie istniejącą bo 150KM
_Slawek_ - 01-05-2013, 17:05
Zapowiada się, że jednak ze sklepu camskill nie będzie trzeba korzystać. Poszukałem dokładniej po numerach części i cały przód tarcze + klocki pasuje np. od eclipsa, a klocki na tył m.in. od carismy. Problem jest z dobraniem tarcz na tył także ostatecznie się je tylko przetoczy.
Camskill nadal jednak nie ma konkurencji w PL jeśli chodzi o dostępność przewodów zapłonowych. Zapytam jeszcze z ciekawości w ASO
white90 - 02-05-2013, 01:31
Ja raczej nie skusze sie na wymiane tarcz i klockow na nowe tylko na konwersje na 313 i 4-ro tłoczkowe zaciski na przód
jakoś tą "wielką" moc trzeba wyhamowac haha
_Slawek_ - 03-05-2013, 14:23
white90 napisał/a: | Ja raczej nie skusze sie na wymiane tarcz i klockow na nowe tylko na konwersje na 313 i 4-ro tłoczkowe zaciski na przód
jakoś tą "wielką" moc trzeba wyhamowac haha |
Ja na tor się nie wybieram, a do autostrad mam daleko więc zostałem przy standardowych
No i wymienione. Przygotowywałem się na ponad 1k a skończyło się na 400zł
Klocki przód i tył kashiyama, tarcze przód ABE, a z tyłu tylko przetoczone.
Ciekawe jak będzie się sprawować ta budżetowa wersja i na ile wystarczy. Jak na razie jest zdecydowanie lepiej niż przed wymianą, ale to chyba normalne jeśli się nic nie popsuje po drodze
mazda10000 - 03-05-2013, 14:46
white90 napisał/a: | Ja raczej nie skusze sie na wymiane tarcz i klockow na nowe tylko na konwersje na 313 i 4-ro tłoczkowe zaciski na przód
jakoś tą "wielką" moc trzeba wyhamowac haha
|
Jaki jest rozstaw śrub na zwrotnicy w FTO?
white90 - 03-05-2013, 22:12
5x114,3
mazda10000, już sprawdzone że rozstaw, otwór centrujący i wszystkie inne wymiary pasują z 3kgt
mazda10000 - 04-05-2013, 00:47
Sorry, nieprecyzyjnie się wyraziłem - chodzi mi o rozstaw śrub na zacisk w zwrotnicy
white90 - 04-05-2013, 01:03
Jeszcze się w to nie zagłębiałem
_Slawek_ - 04-05-2013, 22:09
mazda10000 napisał/a: | Sorry, nieprecyzyjnie się wyraziłem - chodzi mi o rozstaw śrub na zacisk w zwrotnicy |
Spróbuj poszukać wśród tych plików (są tam jakieś workshopy itp.):
http://www.fto-ireland.com/downloads.html
Dzisiaj zmieniony olej i filtr przy około 112 tysiącach czegoś... Jeszcze kilka lat temu było to około 100 000 mil, teraz jest już nie wiadomo ile : ) Pozostał jednak valvo 10w40 tak jak w rekinie (skoro jest dobrze to po co zmieniać?). Weszła idealnie bańka 4l, co oznacza, że jeszcze gdzieś zostały niecałe 2 setki starego oleju
Rozważałem jeszcze millersa i motula 5w40 albo nawet 0w40 ale skoro nawet sam motul rekomenduje do FTO V6 10W40, lub jako zamiennik 15W40 to nie będę eksperymentował z pełnymi syntetykami, jeśli nie mam dawcy części w backupie Może w przyszłości ewentualnie 5w50
Ten sam producent rekomenduje częstotliwość wymiany oleju w FTO co max 7500km lub 6 mies. czyli 2x krótsze okresy niż dla gala 6a13. Ktoś wie czym jest spowodowana aż tak duża różnica? Po prostu dlatego, że bardziej wysilony silnik?
A wracając jeszcze do:
white90 napisał/a: | Ja raczej nie skusze sie na wymiane tarcz i klockow na nowe tylko na konwersje na 313 i 4-ro tłoczkowe zaciski na przód
jakoś tą "wielką" moc trzeba wyhamowac haha |
Czyżbyś planował swap na 6a13TT
white90 - 04-05-2013, 22:26
_Slawek_ napisał/a: | Czyżbyś planował swap na 6a13TT |
_Slawek_ - 04-05-2013, 22:59
white90 napisał/a: | _Slawek_ napisał/a: | Czyżbyś planował swap na 6a13TT |
|
Myślałem, że to szaleństwo...
Ale tego projektu chyba nikt na MM nie przebije:
Mitsubishi Galant Pickup 6A13TT MIVEC
http://www.mivec.co.nz/fo...hp?f=29&t=10791
white90 - 04-05-2013, 23:06
Na temat 6a13TT MIVEC dosyć sporo już wiem
był plan na taki motor ale zrezygnowałem bo MIVEC przyda mi się w innym projekcie
plaziorek - 05-05-2013, 18:36
Powiem szczerze że projekt pickup-a mi podoba się jak najbardziej
|
|
|