Nasze Miśki - "EVO byłem, ale przytyłem - Wasiowe O1T
W@sio - 27-02-2018, 14:08
Muszę przyznać, że się przestraszyłem deko, szkoda, że czujnik EGT ma dużą bezwładność. Zastanawiam się, czy go nie zastąpić AFR, tudzież nie dołożyć AFR dodatkowo
Bzyk_R1 - 27-02-2018, 14:15
A WG dobrze Ci działa? Może gdzieś się przyciera? AFR super sprawa i pomiar bardzo szybki. Dodatkowo w strojeniu lpg by się przydał.
W@sio - 14-03-2018, 00:17
Auto wreszcie finalnie wystrojone na nowych wtryakach lepszegonpaliwa. Zdecydowałem na dotrysk beny powyżej 5000 rpm w granicach 8-10% - dla bezpieczeństwa. Poza tym w dzisiejszych warunkach (+8 stopni) boost sięgał 1,55 bara, a AFR na benie okolo 13, na gazolinie ciut lepszy bo około 12.5 - jednym słowem na bogato - i jestem spokojny o power plant utytego EVO. Idzie jak zły!
radek79 - 14-03-2018, 07:30
W@sio napisał/a: | Zdecydowałem na dotrysk beny powyżej 5000 rpm w granicach 8-10% - dla bezpieczeństwa. |
też mam zrobiony dotrysk benzyny u siebie,od 4500rpm jest 5% dotrysku a od 5500rpm jest 10% dotrysku z tego co pamiętam
Bzyk_R1 - 14-03-2018, 08:02
Brawo Ty! Ja również mam ustawiony dotrysk. U mnie od 5000rpm jest 10% Na 5 biegu przy 4500rpm mamy 180km/h więc nawet prędkości autostradowe nie powodują spalania Pb. A w mieście 0-1 zawsze bezpieczniej
W@sio - 21-03-2018, 20:59
A na urodziny kupiłem sobie takie coś:
Szrokopasmowy AFR... Wleci w miejsce zegarka
Pawel1988 - 21-03-2018, 21:13
Piękny prezent tyle czasu masz outka i dalej działasz, dbasz, modyfikujesz. Tak dalej !
Gdzie będziesz montować sondę ? Kolektor ? Za turbo ?
W@sio - 21-03-2018, 21:38
Raczej pod turbo, bo kolektora kolejny raz nie będę zrzucał W zasadzie odkąd mam coltolota niewiele jeżdżę Outkiem. Szkoda mi go strasznie na tą sól na drogach
W piątek jestem umówiony na wymianę filtrów LPG. Może uda mi się wyczyścić Pipercrossa'a bo już ze 12tys go nie wyciągałem
W@sio - 24-03-2018, 14:26
Bęc!
Niestety zdaje się, że lambada jest uszkodzona, w przyszłym tygodniu testy z inną
W@sio - 28-03-2018, 23:26
Używana lambda zdała egzamin, z małymi problemami działa!
filmik
Pawel1988 - 30-03-2018, 22:18
W@sio A gdzie Ty masz podłączony czujnik temperatury oleju ? Chyba że gdzieś pominąłem to w twoim temacie to daj znać na której stronie.
Bzyk_R1 - 30-03-2018, 23:12
Pawcio czujnik wkręcasz w podstawkę filtra oleju którą dokupujesz osobno. Taki przykładowy przykład:
http://www.dabtuner.pl/Po...r_oleju-38.html
W@sio, podoba mi się Twój Dreamliner w środku. Ja bym gaugany dał w nawiewy, egt już nie potrzebne a w ich miejsce 2din.
W@sio - 31-03-2018, 20:44
Krzysiu, masz rację - podstawka pod filtr oleju D2 i w nią wkręcony czujnik.
Zegarów w nawiewy nie będę przenosił bo cenię sobie nawiewy, a 2din nie potrzebuję, bo mój Pajonier gra bardzo fajnie
W@sio - 25-05-2018, 09:51
Dawno nic sie nie działo w temacie... Przebieg nieco ponad 206tys km i przyszedł czas na serwis hamulców. Klocki z przodu już się kończyły toteż postanowiłem przejrzeć cały układ.
Zaciski i jarzma były już nieco skorodowane
Toteż czyszczenie i malowanie, a że zostało mi farby z zeszłego roku z regenracji colta to poszły w czerwień... Klocki ponownie textar...
Niestety nie obyło się bez problemów. Przy odkręcaniu tyłu poddała się jedna z prowadnic z prawej strony...
Niestety była tak zapieczona, że grzanie, naspawywanie itp nie pomogło. Musiałem nabyć używkę - na szczeście 40pln i komplet z całym zaciskiem dostałem od ręki.
Wszystko wyczyszczone i pomalowane jak z przodu. Przy okazji nowe klocki TRW
Całość poskładana i nawet działa
AidsD - 25-05-2018, 09:57
Łaaadnieee to wygląda Panie
|
|
|