To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - "EVO byłem, ale przytyłem - Wasiowe O1T

W@sio - 27-02-2018, 14:08

Muszę przyznać, że się przestraszyłem deko, szkoda, że czujnik EGT ma dużą bezwładność. Zastanawiam się, czy go nie zastąpić AFR, tudzież nie dołożyć AFR dodatkowo
Bzyk_R1 - 27-02-2018, 14:15

A WG dobrze Ci działa? Może gdzieś się przyciera? AFR super sprawa i pomiar bardzo szybki. Dodatkowo w strojeniu lpg by się przydał.
W@sio - 14-03-2018, 00:17

Auto wreszcie finalnie wystrojone na nowych wtryakach lepszegonpaliwa. Zdecydowałem na dotrysk beny powyżej 5000 rpm w granicach 8-10% - dla bezpieczeństwa. Poza tym w dzisiejszych warunkach (+8 stopni) boost sięgał 1,55 bara, a AFR na benie okolo 13, na gazolinie ciut lepszy bo około 12.5 - jednym słowem na bogato - i jestem spokojny o power plant utytego EVO. Idzie jak zły!
radek79 - 14-03-2018, 07:30

W@sio napisał/a:
Zdecydowałem na dotrysk beny powyżej 5000 rpm w granicach 8-10% - dla bezpieczeństwa.

też mam zrobiony dotrysk benzyny u siebie,od 4500rpm jest 5% dotrysku a od 5500rpm jest 10% dotrysku z tego co pamiętam

Bzyk_R1 - 14-03-2018, 08:02

Brawo Ty! Ja również mam ustawiony dotrysk. U mnie od 5000rpm jest 10% Na 5 biegu przy 4500rpm mamy 180km/h więc nawet prędkości autostradowe nie powodują spalania Pb. A w mieście 0-1 zawsze bezpieczniej ;-)
W@sio - 21-03-2018, 20:59

A na urodziny kupiłem sobie takie coś:


Szrokopasmowy AFR... Wleci w miejsce zegarka :-)

Pawel1988 - 21-03-2018, 21:13

Piękny prezent :D tyle czasu masz outka i dalej działasz, dbasz, modyfikujesz. Tak dalej !
Gdzie będziesz montować sondę ? Kolektor ? Za turbo ?

W@sio - 21-03-2018, 21:38

Raczej pod turbo, bo kolektora kolejny raz nie będę zrzucał :-) W zasadzie odkąd mam coltolota niewiele jeżdżę Outkiem. Szkoda mi go strasznie na tą sól na drogach :-)

W piątek jestem umówiony na wymianę filtrów LPG. Może uda mi się wyczyścić Pipercrossa'a bo już ze 12tys go nie wyciągałem

W@sio - 24-03-2018, 14:26

Bęc!



Niestety zdaje się, że lambada jest uszkodzona, w przyszłym tygodniu testy z inną

W@sio - 28-03-2018, 23:26

Używana lambda zdała egzamin, z małymi problemami działa!


filmik

Pawel1988 - 30-03-2018, 22:18

W@sio A gdzie Ty masz podłączony czujnik temperatury oleju ? Chyba że gdzieś pominąłem to w twoim temacie to daj znać na której stronie.
Bzyk_R1 - 30-03-2018, 23:12

Pawcio czujnik wkręcasz w podstawkę filtra oleju którą dokupujesz osobno. Taki przykładowy przykład:

http://www.dabtuner.pl/Po...r_oleju-38.html

W@sio, podoba mi się Twój Dreamliner w środku. Ja bym gaugany dał w nawiewy, egt już nie potrzebne a w ich miejsce 2din. ;-)

W@sio - 31-03-2018, 20:44

Krzysiu, masz rację - podstawka pod filtr oleju D2 i w nią wkręcony czujnik.
Zegarów w nawiewy nie będę przenosił bo cenię sobie nawiewy, a 2din nie potrzebuję, bo mój Pajonier gra bardzo fajnie ;-)

W@sio - 25-05-2018, 09:51

Dawno nic sie nie działo w temacie... Przebieg nieco ponad 206tys km i przyszedł czas na serwis hamulców. Klocki z przodu już się kończyły toteż postanowiłem przejrzeć cały układ.

Zaciski i jarzma były już nieco skorodowane


Toteż czyszczenie i malowanie, a że zostało mi farby z zeszłego roku z regenracji colta to poszły w czerwień... Klocki ponownie textar...


Niestety nie obyło się bez problemów. Przy odkręcaniu tyłu poddała się jedna z prowadnic z prawej strony...


Niestety była tak zapieczona, że grzanie, naspawywanie itp nie pomogło. Musiałem nabyć używkę - na szczeście 40pln i komplet z całym zaciskiem dostałem od ręki.
Wszystko wyczyszczone i pomalowane jak z przodu. Przy okazji nowe klocki TRW


Całość poskładana i nawet działa ;-)

AidsD - 25-05-2018, 09:57

Łaaadnieee to wygląda Panie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group