To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Sondermodell

Bizi78 - 17-07-2019, 19:04

mkm napisał/a:
Jeszcze nie - osiedle wciąż w budowie...

Bardziej mi chodziło o parking.

mkm - 17-07-2019, 19:08

Za szybko się wprowadzili...
Jak się zapytałem czy nikt cięcia nie słyszał, to usłyszałem, że w co drugim mieszkaniu coś ktoś tnie... a ekip budowlanych jest kilkanaście.

Marcin-Krak - 17-07-2019, 19:30

Grubo :shock:
Ostatnio fantazja złodziei nie zna granic :evil:

Bzyk_R1 - 17-07-2019, 19:34

mkm, widać że amatorzy, z tego co rozmawialiśmy gdyby znali się na robocie to wzięli by obydwa :wink:
Marcino - 18-07-2019, 12:16

mkm napisał/a:
Dzisiaj w nocy ktoś w garażu podziemnym powycinał autom katalizatory..

Jak oni wśligują się pod te auta.....? Podnoszą?

Krzyzak - 18-07-2019, 22:04

Marcino, https://www.cda.pl/video/338876826
Marcino - 19-07-2019, 09:01

No tak.... piła typu lisi ogon na aku i dawaj.
mkm - 24-07-2019, 23:16

Nie wiem jak ucięli, ale przy podwiązywaniu wydechu napociłem się sporo...
Niby dosyć wysoki, a wczołgać się pod niego ciężko...



Bzyk_R1, pisał, że koni przybyło na tym braku...
Piłuję Niedźwiedzia i piłuję, a on nie jedzie... Dopiero jak zaczął kopcić dowiedziałem się dlaczego... Ręczny złapał na stałe...

https://youtu.be/06vBS_KTLvY

Ogólnie brak sondy i 2/3wydechu nie zrobiły na nim wrażenia.
Nie licząc hałasu (chociaż uturbione benzyny są ciche) i obaw o pożar podłogi da się podróżować.
Spodziewałem się jęzorów ognia, a tu nic... od czasu do czasu sobie prychnął...

Bzyk_R1 - 24-07-2019, 23:26

O Panie ale to nie jedzie :shock: zaprowadź to prędko do RS Motorsport na czipsa.
mkm - 24-07-2019, 23:41

Najpierw do warsztatu na odblokowanie hamulca :mrgreen:
mkm - 26-07-2019, 21:50

Hamulce odblokowane. Brak sondy, brak kata.
Rozwiązanie przejściowe.
Temperatura 33stopnie...
https://youtu.be/-YAU-Ot76aU
Bzyk_R1, wykonałem kilka testów po Twoim komentarzu "nie jedzie" i moje wnioski z dzisiaj... Ja nim jeździć nie potrafię :biggrin: .
Jak dopasuję moment do biegów to zaczyna ciągnąć - jak przegapię lub się pospieszę to coś otwiera spadochron :mrgreen:
Fakt faktem jakoś nie wierzę, że ta sonda jest tylko kontrolna i nie ma wpływu na silnik jeżeli wywala CE.
Z ciekawostek - wspawana rura w trakcie dawania w palnik rozgrzewa się od miejsca w którym znajduje się 1/3 katalizatora w obydwu kierunkach.
Ogólnie jak ktoś się pozbył kata i lubi poszaleć to niech uważa na temperaturę układu wydechowego :wink:

Gdybym miał takiego Outka i chciałbym brać udział w Waszym "wyścigu zbrojeń" to przyglądnąłbym się przełożeniom "układu napędowego" :wink:
Wyjątkowo mi nie pasują do upalania (po tych kilkunastu kilometrach :biggrin: )

No i zawieszeniu.
W pełni rozumiem tych, którzy poświęcili prześwit i obniżyli Outka. :biggrin:
Nie wiem jak z dystansami...
Poliuretany na bank robią robotę.

Bez tego - jest niebezpiecznie.
Szczególnie nie lubi "wygładzonych" uskoków , które dobijają jedną stronę zawieszenia. Przy wyższych prędkościach powrót do pełnej stabilności trwa o wiele za długo ( i tu nie wiem czy mniejsze ET, dystans lub to i to poprawią właściwości jezdne i zmniejszą taką reakcję czy spotęgują nerwowe zachowanie się auta).

Jednak jak się jeździ spokojnie i normalnie - nie ma co dłubać przy czymkolwiek - seria jest zupełnie wystarczająca :P

jacek11 - 26-07-2019, 22:14

Miałem okazję jechać Outkiem, ale bez turbiny. Pierwsze odczucia nawet fajne, ale po rondzie to już trzeba uważać, bo się niebezpiecznie przechyla. Być może miał słabe amory, i to spowodowało taki efekt, ale moim starym Galantem bez kłopotu mogę robić to rondo większą prędkością, i idzie jak po szynach.
Bzyk_R1 - 26-07-2019, 23:04

To teraz wyobraź sobie co ja przeżywam jak mi w 6 sekund setkę robi. Nie nadążam zmieniać biegów ciągle mieszam i ciągle muszę coś mu zmieniać. Teraz przydała by się 6ka z EVO albo jakiś szybki automat.

Jak chcesz się upewnić że sonda jest kontrolna to wepnij porcelanowy opornik 20ohm w dwa czarne kable od grzałki i CE z głowy :wink:

W serii EGT to pikuś. Ale rzeczywiście lubi sobie palnikiem pomiotać

Napęd rzeczywiście do poprawy. Wydłużyć 2 bieg zeby tak ze 110 szedł, dołożyć 6 bieg, rozszerzyć pik momentu na większy zakres nie tylko od 3500-4500 rpm żeby jechał.

Potwierdzam Outlander prowadzi się cudnie na gwincie ale ja nie mogę poświęcić prześwitu. Na dystansach 25mm jest fajna różnica, nie tylko mniej nurkuje ale zrobił się z wyglądu kocur.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group