To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - LEGNUM Vr4

KowaliK - 24-11-2009, 15:32

Kochaj, to Twój? :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=RTD4m-aaNf8

kochajj - 25-11-2009, 10:24

hmmm... no jakoś tak wyszło... objechałem M3 mimo gorszego startu ;) ... objechałem też corse 2.0 T (330km)... a pozniej juz nikt nie chciał się scigać... a tak poza tym to nie ja...
Rafal_Szczecin - 25-11-2009, 12:53

Tomek , to jaka moca dysponuje w tej chwili Twoja VR'ka skoro objezdza 343konna M'ke.
z tym, ze trzeba brac pod uwage, ze z tego co widac bylo troszke wilgotno, no i VR ma naped na 4 kapcie

Krzyzak - 25-11-2009, 13:17

ponad 400 KM o ile pamiętam...
KowaliK - 25-11-2009, 14:44

kochajj napisał/a:
hmmm... no jakoś tak wyszło... objechałem M3 mimo gorszego startu ;) ... objechałem też corse 2.0 T (330km)... a pozniej juz nikt nie chciał się scigać... a tak poza tym to nie ja...


No to elegancko, świetnie chodzi silnik na tym filmiku. To już koniec projektu?

roch_27 - 25-11-2009, 14:51

Krzyzak napisał/a:
ponad 400 KM o ile pamiętam...
Darek przesadziłeś z tą mocą :lol: Bardziej ponad 300 niż 400 :wink:
rosomak1983 - 25-11-2009, 14:55

kochajj, rewelacyjnie odjeżdza... :)
To było przed czy po remoncie?

roch_27 - 25-11-2009, 15:02

rosomak1983 napisał/a:
To było przed czy po remoncie?
na bank po - bo nawet słychać nową "zabawkę" :arrow: HKS SSQV BOV Blow Off Valve :mrgreen:
kochajj - 25-11-2009, 16:40

po remoncie, a droga sucha była... autko juz dotarte... strojenie mam 10 stycznia wtedy powinno sie odpychac tak jak nalezy... teraz jest seria + wydech przelot + porting silnika + IC od Evo + dolot z nierdzewki + itd... do 100 robi 5.4s... po strojeniu jest szansa na 4.6-4.9... a projekt nie jest skonczony... jeszcze całe zawieszenie...
kochajj - 30-11-2009, 10:06

Projekt ruszył troszeczke do przodu... dzisiaj doszedł mały zestawik... miał być ECUMASTER... jest:

swinks_UK - 30-11-2009, 23:38

Kurczę, szybki jesteś... :D Mam na myśli czas jak o tym rozmawialiśmy, a tu już proszę, zdjęcie gratów na podłodze... :wink:
kochajj - 01-12-2009, 09:50

swinks_UK napisał/a:
Kurczę, szybki jesteś... :D Mam na myśli czas jak o tym rozmawialiśmy, a tu już proszę, zdjęcie gratów na podłodze... :wink:

:) ... teraz czas na podłączenie... co by nie ciąć wiązek fabrycznych robie sam ENGINE HARNESS (przedłużke wiązki)... może jakieś FAQ uda sie zrobić...

swinks_UK - 01-12-2009, 12:19

Tak jak mówiliśmy, znajdź jakąś tanią wtyczkę od Evo, GTO, FTO lub Stealtha. Wg. manuala Apexi to ta sama wtyczka co w VR4, tylko piny trochę inaczej.
Tu masz opis kostek wg. Apexi (strona 45, 46, 47):
http://www.scribd.com/doc...-WIRING-DIAGRAM

kochajj - 11-12-2009, 09:35

swinks_UK napisał/a:
Tak jak mówiliśmy, znajdź jakąś tanią wtyczkę od Evo, GTO, FTO lub Stealtha. Wg. manuala Apexi to ta sama wtyczka co w VR4, tylko piny trochę inaczej.
Tu masz opis kostek wg. Apexi (strona 45, 46, 47):
http://www.scribd.com/doc...-WIRING-DIAGRAM


zrobiłem sam :) ... potrzebne były wtyczki z wiązki do ecu i wtyczka która należy wylutować z ECU... efekt znakomity i nie trzeba szarpać fabrycznych wiązek...

jkrzysztof80 - 11-12-2009, 14:11

kochajj, wrzuc jakieś foto jak to wygląda :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group