Nasze Miśki - LEGNUM Vr4
KowaliK - 24-11-2009, 15:32
Kochaj, to Twój?
http://www.youtube.com/watch?v=RTD4m-aaNf8
kochajj - 25-11-2009, 10:24
hmmm... no jakoś tak wyszło... objechałem M3 mimo gorszego startu ... objechałem też corse 2.0 T (330km)... a pozniej juz nikt nie chciał się scigać... a tak poza tym to nie ja...
Rafal_Szczecin - 25-11-2009, 12:53
Tomek , to jaka moca dysponuje w tej chwili Twoja VR'ka skoro objezdza 343konna M'ke.
z tym, ze trzeba brac pod uwage, ze z tego co widac bylo troszke wilgotno, no i VR ma naped na 4 kapcie
Krzyzak - 25-11-2009, 13:17
ponad 400 KM o ile pamiętam...
KowaliK - 25-11-2009, 14:44
kochajj napisał/a: | hmmm... no jakoś tak wyszło... objechałem M3 mimo gorszego startu ... objechałem też corse 2.0 T (330km)... a pozniej juz nikt nie chciał się scigać... a tak poza tym to nie ja... |
No to elegancko, świetnie chodzi silnik na tym filmiku. To już koniec projektu?
roch_27 - 25-11-2009, 14:51
Krzyzak napisał/a: | ponad 400 KM o ile pamiętam... | Darek przesadziłeś z tą mocą Bardziej ponad 300 niż 400
rosomak1983 - 25-11-2009, 14:55
kochajj, rewelacyjnie odjeżdza...
To było przed czy po remoncie?
roch_27 - 25-11-2009, 15:02
rosomak1983 napisał/a: | To było przed czy po remoncie? | na bank po - bo nawet słychać nową "zabawkę" HKS SSQV BOV Blow Off Valve
kochajj - 25-11-2009, 16:40
po remoncie, a droga sucha była... autko juz dotarte... strojenie mam 10 stycznia wtedy powinno sie odpychac tak jak nalezy... teraz jest seria + wydech przelot + porting silnika + IC od Evo + dolot z nierdzewki + itd... do 100 robi 5.4s... po strojeniu jest szansa na 4.6-4.9... a projekt nie jest skonczony... jeszcze całe zawieszenie...
kochajj - 30-11-2009, 10:06
Projekt ruszył troszeczke do przodu... dzisiaj doszedł mały zestawik... miał być ECUMASTER... jest:
swinks_UK - 30-11-2009, 23:38
Kurczę, szybki jesteś... Mam na myśli czas jak o tym rozmawialiśmy, a tu już proszę, zdjęcie gratów na podłodze...
kochajj - 01-12-2009, 09:50
swinks_UK napisał/a: | Kurczę, szybki jesteś... Mam na myśli czas jak o tym rozmawialiśmy, a tu już proszę, zdjęcie gratów na podłodze... |
... teraz czas na podłączenie... co by nie ciąć wiązek fabrycznych robie sam ENGINE HARNESS (przedłużke wiązki)... może jakieś FAQ uda sie zrobić...
swinks_UK - 01-12-2009, 12:19
Tak jak mówiliśmy, znajdź jakąś tanią wtyczkę od Evo, GTO, FTO lub Stealtha. Wg. manuala Apexi to ta sama wtyczka co w VR4, tylko piny trochę inaczej.
Tu masz opis kostek wg. Apexi (strona 45, 46, 47):
http://www.scribd.com/doc...-WIRING-DIAGRAM
kochajj - 11-12-2009, 09:35
swinks_UK napisał/a: | Tak jak mówiliśmy, znajdź jakąś tanią wtyczkę od Evo, GTO, FTO lub Stealtha. Wg. manuala Apexi to ta sama wtyczka co w VR4, tylko piny trochę inaczej.
Tu masz opis kostek wg. Apexi (strona 45, 46, 47):
http://www.scribd.com/doc...-WIRING-DIAGRAM |
zrobiłem sam ... potrzebne były wtyczki z wiązki do ecu i wtyczka która należy wylutować z ECU... efekt znakomity i nie trzeba szarpać fabrycznych wiązek...
jkrzysztof80 - 11-12-2009, 14:11
kochajj, wrzuc jakieś foto jak to wygląda
|
|
|