Nasze Miśki - 3 szt Giulian(t)y by se7en
se7en - 08-06-2017, 23:17
Krzyzak napisał/a: | Cytat: | przyjedz zobaczyć mojego | znaczy dobrze czy źle? bo z kontekstu to nie wiem... |
wiecej niż dobrze
idealny nie jest, ale jak chcesz to moge Ci zrobic foty newralogicznych miejsc
Krzyzak - 09-06-2017, 08:29
wierzę - mam przecież do porównania i wiem, że tu podłużnice czy kielichy nie gniją
a ten bordowy to czemu się pozbywasz? i jak w nim blachy?
se7en - 09-06-2017, 11:19
Krzyzak napisał/a: | a ten bordowy to czemu się pozbywasz? i jak w nim blachy? |
tylko z tego powodu że rodzina z niemiec sprzedała mi BMW E39, first hand, auto w takim stanie ze szok.
i nie utrzymam tylu aut
w bordowym blachy są rewelacyjne, prześle Ci na dniach zdjęcia
mam dodatkowy problem z moim zielonym galantem
zaczeło sie od tego ze rozrząd "zjezdza z rolki od zaworów' załozyliśmy nowy rozrząd, nowe rolki, nowe uszczelniacze, i... dzieje sie to samo, rozrzad idzie 0,5 cm w strone osłony :/
i.... na dodatek teraz w ogole nie chce odpalić. iskra dobra, rozrzad ustawiony dobrze, przed rozbieraniem rozrzadu odpalał jak nic.
gdzie szukac problemu?
Krzyzak - 09-06-2017, 12:55
sprężanie lub brak paliwa - tylko to zostało
se7en - 09-06-2017, 13:12
Krzyzak napisał/a: | sprężanie lub brak paliwa - tylko to zostało |
sprężanie? kompresja jest
paliwa dostaje, wali jak głupie
Krzyzak - 10-06-2017, 22:06
no to ECU - nic więcej nie przychodzi mi do głowy
skoro wszystko jest to może brakuje synchronizacji...
kamilek - 10-06-2017, 23:43
Co do rozrządu, to jak dobrze pamiętam, była możliwość przykręcenia odwrotnie napinacza, przez co zamiast trzymać pasek w ryzach (takim specjalnym kołnierzem na rolce), to własnie go spychał na zewnątrz kółek. Sprawdź ten trop.
Co do odpalania - czy rozrząd dobrze złożony? Aparat zapłonowy był wyciągany? (do sprawdzenia poprawność ustawienia)
se7en - 12-06-2017, 19:21
juz wszystko działa....
to chore ze tyle problemow robia takie pierdoły:
rozrzad nie był dobrze ustawiony, tak jak pisali na forum, nawet mały odchył niewidoczny dla oka i juz nie odpalisz
a zjezdzajacy pasek z rolki....
winowajcą okazała sie rolka na wale napędowym, ta mała, była załozona na odwrót przez co 0,5 cm zjezdzało z rolki napinającej i na górnej od zaworów
Bzyk_R1 - 12-06-2017, 21:09
se7en napisał/a: | winowajcą okazała sie rolka na wale napędowym, ta mała, była załozona na odwrót przez co 0,5 cm zjezdzało z rolki napinającej i na górnej od zaworów |
No to dobry trop Ci podrzucili. U mnie też tak była założona i zjadło 0,5 cm paska balansu. Ważne że działa wszystko i teraz się od spotu nie migniesz.
Krzyzak - 13-06-2017, 09:38
Cytat: | rozrzad nie był dobrze ustawiony, tak jak pisali na forum, nawet mały odchył niewidoczny dla oka i juz nie odpalisz | nawet odchył o 2 zęby i odpalisz... przy SOHC naprawdę jest spory margines błędu, który można nadrobić aparatem (jak ktoś chce)
myślę, że miałeś go przestawiony o 180°
Crosby - 13-06-2017, 17:29
Ja tez bylem jego wlascicielem, nie jest może na sprzedaż
se7en - 19-06-2017, 20:54
Jaki jest Twój wybor?
OZ-Racing VS. Ori GTi
Ziemba. - 24-06-2017, 13:05
OZ
se7en - 01-07-2017, 20:37
to sie rozpisaliscie, tez uwazam ze OZ lepsze
mam takie pytanie, jak to jest z silnikiem 2.4 8v z E16
dostalem taki od kolegi Kamilek
mowi ze powinnien rozważyć hybryde dół 2.4 i góra 2.0 16v , ponoć identyczne uszczelki głowicy
wiec w takim razie gdzie 2.4 litry są? tłoki wieksze? wał?
i sens takiej hybrydy? korzyść mocy?
kamilek - 01-07-2017, 21:05
Właśnie sobie przypomniałem, że kiedyś zakładałem taki temat na Forum, nawet go znalazłem:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73807
Trzeba samemu pokombinować, i kto wie, może coś ciekawego z tego wyjdzie
|
|
|