Nasze Miśki - LEGNUM Vr4
kochajj - 30-12-2009, 17:42
ostatnio misiek dostał prezent pod choinke:
- nowy podnośnik
- pompa WALBRO HP255
robertdg - 30-12-2009, 19:29
kochajj, bez problemu miesci Ci sie pod 2-u kolumnówke bo jak ja swoim podjezdzam pod 2-u kolumnówke to musze dżwigać zaba przod i tył aby podstawić łąpy do podnoszenia, bo bez tego zabiegu lapy celuja w polowie wysokości progu
kochajj - 30-12-2009, 19:55
podnośnik który mam ma łapy od wysokości 95mm od posadzki...
robertdg - 30-12-2009, 20:05
no to moze i moj by sie na styk zmiescil, co za firma podnosnika, mechaniczny z zabezpieczeniem linkowym?
swinks_UK - 30-12-2009, 20:10
Tomek, pompy Walbro (jak i TRE) są odrobinę "za krótkie". Musisz docisnąć ją na max. by o-ring się uszczelnił, to wtedy zobaczysz, że jakieś 2mm jest rozjazd na blasze mocującej na wkręt. Wystarczy rozwiercić dziurkę (przesunąć) i gra gitara.
kochajj - 30-12-2009, 20:17
jak opuszcze lapy do podłogi to brakuje z 10cm do progu...
dane podnosnika;
- maksymalna wysokość podnoszenia: 1900mm
- minimalna wysokość ramion: 90mm
- 2 siłowniki hydrauliczne
- pełne sterowanie elektryczne
- elektromagnetyczne zabezpieczenia
- udzwig do 3,5t
- czujniki krancowe
kochajj - 30-12-2009, 20:20
swinks_UK napisał/a: | Tomek, pompy Walbro (jak i TRE) są odrobinę "za krótkie". Musisz docisnąć ją na max. by o-ring się uszczelnił, to wtedy zobaczysz, że jakieś 2mm jest rozjazd na blasze mocującej na wkręt. Wystarczy rozwiercić dziurkę (przesunąć) i gra gitara. |
jest inne rozwiązanie... dolna guma od ori pompy i wszystko gra...
fj_mike - 30-12-2009, 21:25
Samochód bajka! Mam nadzieję go zobaczyć pod koniec sierpnia
swinks_UK - 30-12-2009, 21:41
kochajj napisał/a: |
jest inne rozwiązanie... dolna guma od ori pompy i wszystko gra... |
Hmm.. u mnie w TRE o-ring z oryginalnej pompy był "za duży" (szyjka mniejsza), więc musiałem nawiercać i przesuwać docisk. Widać w Walbro jest łatwiej.
kochajj - 30-12-2009, 22:01
walbro wszystko pieknie pasuje p&p... teraz idzie do mnie regolator paliwa SARD,a... po wymianie pompy afr przy 0,9 bara skoczyło z 11,3 na 10,3... wyzsze cisnienie na listwie...
swinks_UK - 30-12-2009, 22:35
To elegancko, jest z czego ująć
Ja czekam właśnie na Aeromotive. Kupione ale w drodze z usa. Póki co mój szmelc ledwo chodzi.
kochajj - 31-12-2009, 14:57
na początek odejme paliwa:
600 rpm 0%
1000 rpm 0%
1500 rpm -2%
2000 rpm -5%
2500 rpm -6%
3000 rpm -8%
3500 rpm -10%
4000 rpm -10%
4500 rpm -10%
5000 rpm -10%
5500 rpm -10%
6000 rpm -10%
6500 rpm -7%
7000 rpm -5%
optymalne afr jakie chce uzyskac to 12,00... jesli egt nie dojdzie do 900'C to przyspiesze zaplon co 1' tak aby uzyskac egt na poziomie 900-950... są tacy ktorzy twierdzą, ze lepiej afr zostawic na poziomie 11 i przyspieszyc zaplon o 3' ponoc efekt lepszy... tylko knocka trzeba monitorowac ... ale jak sie nawet pojawi to kolejnym etapem bedzie wtrysk metanolu ...
Anonymous - 31-12-2009, 16:20
kochajj, nie wiem o czym do mnie mowisz ale mi sie podoba
kochajj - 31-12-2009, 16:27
juz tłumacze:
AFR - AIR FUEL RATIO - stosunek powietrze paliwo
EGT - EXCHAUST GAS TEMP - temperatura spalin
chodzi o to ze przy AFR >12,5 dla silników turbodoładowanych zaczyna sie robić biednie z paliwem... najlepszą moc uzyskuje sie wlasnie przy okolo 12,5 wyzej zaczyna strasznie rosnąć EGT i pojawia się zabujca silników czyli spalanie stukowe... mozna troszeczke przeskoczyc ta granice stosujac wtrysk metanolu z wodą, co zmniejsza bardzo EGT i spalanie stukowe ( zwieksza sie liczba oktanowa paliwa)
EGT jeśli wzrasta do około 1000'C mamy duza szanse ze tłoki się roztopią... są to dwa podstawowe parametry przy kręceniu silników z którymi nie ma zartów
kochajj - 13-01-2010, 20:19
Troszkę zimno się zrobiło i mało dłubałem przy autku, ale w międzyczasie dodarły graty:
Właśnie doszedł FPR - Regulator ciśnienia paliwa :(SARD - limited ed.)
wskoczyły również zimniejsze świeczki (7)
czekam jeszcze na wtrysk metanolu
a jak zrobi sie cieplej to wypróbuje taki oto wosk: (ciekawe czy to prawda co wypisują o carnaubie ktoś już próbował ?????
|
|
|