[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
KaWu - 27-12-2010, 20:49
kpawel napisał/a: | Lepiej od razu zainwestować w coś lepszego np.
- Hana H2000 czerwone |
Zolar napisał/a: | jestem już pewny że będą to Stag 300 plus i czerwone Hany |
Tutaj bylbym ostrozny czy aby czerwona H sie nada.
One sa do mocy na cylinder i do pojemnosci. Trzeba uwazac jak sie dobiera z reduktorem.
Najpierw wybierz reduktor i zobacz jaki masz zakres regulacji cisnienia i zaplanuj wybor Hany.
Zolar - 28-12-2010, 00:21
Czyli w kwestii reduktora kierować się raczej w stronę KME Silver lub AC R01? Czy ten problem z puszczeniem gazu do układu chłodzenia w MJ3 jest nagminny?
malina_drizzt - 03-01-2011, 19:31
Przyszedł czas na zatrucie mojego miśka.
Gazownik w Tomaszowie Lubelskim proponuje mi coś takiego
sterownik V-tech
reduktor Zavoli zeta s
wtryski Magic jet
Twierdzi że już zakładał coś takiego w galancie 2.5 i działa bardzo dobrze.
Cena 2600zł, za dopłatą mogę mieć inny reduktor, ale podobno ten daje radę, podobnie z wtryskami, na życzenie mogę mieć matrixy, ale gazownik twierdzi, że magic jet są bardziej odporne na brudny gaz.
Na instalacjach znam się kiepsko więc czekam na opinie i dobre rady
KaWu - 03-01-2011, 19:42
Napewno Matrixy sa lepsze od MJ ale zarowno drozsze.
Zarowno MJ i Matrixy sa czule na brudny gaz.
Jak nie lejesz brudnego gazu i wymieniasz filtry co 10kkm to nie powinno byc problemu z nimi.
Reduktor powinien dac u Ciebie rade. Jest to stary i sprawdzony Zavoli.
Co do sterownika nie wypowiadam sie bo nie znam.
Zobacz kto to serwisuje, zeby nie bylo, ze bedziesz mial 1 punkt w okolicy i za przeglad np. kasuja 200zl.
malina_drizzt - 03-01-2011, 19:48
W okolicy nikt nie robi przeglądów więc i tak 70-100km muszę pokonać, a o cenę zapytam.
Ogólnie dają dwa lata gwarancji, nie wiem tylko jak sprawuje się ten tajemniczy V-tech, w internecie praktycznie brak opinii.
KaWu - 03-01-2011, 19:56
Zapytaj co ten sterownik oferuje ... To podstawowa rzecz instalacji.
jacekxx - 03-01-2011, 19:58
A u kogo w Tomaszowie będziesz zakładał ten gaz?
malina_drizzt - 03-01-2011, 19:59
Znalazłem coś takiego http://www.gaz-auto.com.p...d=113&Itemid=92
gazownik mówił, że ma chodzić jak na benzynie.
[ Dodano: 03-01-2011, 21:50 ]
Trochę dalej w innym zakładzie koledze zaproponowali w cenie 3 tys.
sterownik stag 300
reduktor KME Gold
wtryski Hana (dobierają konkretnie pod auto)
zawór pod klapką i butla w kole.
KoraX - 04-01-2011, 22:42
Witam,
Dopadło i mnie z tym gazowaniem po roku jeżdżenia ... i od miesiąca jeżdżę na LPG.
... A że "najlepszy" gazownik w W-chu bawi się głównie w BRC to też takie rozwiązanie jest u mnie - kompletny zestaw BRC full sequent.
Trochę naczytałem się tych negatywnych opinii o BRC przy silniku 2.5, ale na razie po przejechaniu 2000 km muszę przyznać że jest jak najbardziej OK. Radzi sobie doskonale przy ostrym przyspieszaniu. Spalanie w mieście (korkach) i prawie cały czas pod górki (przy ostatnich mrozach dochodzących do -20 stopni) - 13,5 litra ... a ostatnio "na trasie" przy spokojnej jeździe ze Słupcy do W-cha spalił ok 10.5 litra/100km, czym mnie bardzo pozytywnie zaskoczył.
Butla 47 litrów w kole zmieściła się wyśmienicie (no i oczywiście "wlew we wlewie")
Cena 3900 PLN.
Także jak widać zależy wszystko od auta/kondycji silnika no i przede wszystkim instalatora.
(pamiętam jak mówił że przewody są fi8 "elastyczne" zamiast fi6 miedzianych. No i reduktor do 120KW (na moje życznie, bo chciał mi wstawić do 300 KM )
Pozdro 600
malina_drizzt - 04-01-2011, 22:59
jacekxx napisał/a: | A u kogo w Tomaszowie będziesz zakładał ten gaz? |
Chyba zrezygnuję z Tomaszowa. Dzwoniłem dzisiaj do Zamościa i w cenie 3000zł proponują:
sterownik stag 300
reduktor KME Gold
wtryski Hana (dobierają konkretnie pod auto)
zawór pod klapką i butla w kole.
sampler - 05-01-2011, 07:23
KoraX napisał/a: | Witam,
Dopadło i mnie z tym gazowaniem po roku jeżdżenia ... i od miesiąca jeżdżę na LPG.
... A że "najlepszy" gazownik w W-chu bawi się głównie w BRC to też takie rozwiązanie jest u mnie - kompletny zestaw BRC full sequent.
Trochę naczytałem się tych negatywnych opinii o BRC przy silniku 2.5, ale na razie po przejechaniu 2000 km muszę przyznać że jest jak najbardziej OK. Radzi sobie doskonale przy ostrym przyspieszaniu. Spalanie w mieście (korkach) i prawie cały czas pod górki (przy ostatnich mrozach dochodzących do -20 stopni) - 13,5 litra ... a ostatnio "na trasie" przy spokojnej jeździe ze Słupcy do W-cha spalił ok 10.5 litra/100km, czym mnie bardzo pozytywnie zaskoczył.
Butla 47 litrów w kole zmieściła się wyśmienicie (no i oczywiście "wlew we wlewie")
Cena 3900 PLN.
Także jak widać zależy wszystko od auta/kondycji silnika no i przede wszystkim instalatora.
(pamiętam jak mówił że przewody są fi8 "elastyczne" zamiast fi6 miedzianych. No i reduktor do 120KW (na moje życznie, bo chciał mi wstawić do 300 KM )
Pozdro 600 |
Napisz jaki masz dokladnie reduktor i jakie wtryskiwacze bo akurat BRC z tym silnikiem idzie na limicie. No i sprawdz czy nie bierze benzynki przy duzym obciazeniu.
Tomek - 05-01-2011, 09:14
ja mam ten słabszy reduktor BRC i daje rade
nie przelacza na benzyne, ale tez i powyzej 5 tysiecy rzadko jezdze
do normalnej jazdy wystarczy
roznica w cenie przy montazu jest 350-400
jakbym sam zakladal, to bym zalozyl mocniejszy (chyba do 190 KM)
czachor11111 - 05-01-2011, 16:16
witam.mam gaz esgi2 wtryski MJ i reduktor do niby 200 km(nazwy nie pamietam).chodzi mi o to czy to normalne ze przy bucie tak pod odcinke przezuca mi na bnzyne?zadko mi sie to zdaza ale zauwazylem za jak troche przekopie misia to i w baku paliwa ubywa
KaWu - 05-01-2011, 19:43
czachor11111 napisał/a: | .chodzi mi o to czy to normalne ze przy bucie tak pod odcinke przezuca mi na bnzyne?zadko mi sie to zdaza ale zauwazylem za jak troche przekopie misia to i w baku paliwa ubywa |
To raczej nie jest normalne.
Chyba ze masz obnizony programowo-nizszy prog przelaczania.
pipi_ja - 05-01-2011, 22:17
Może mieć ustawione żeby się przełączał. U mnie np jest na 6tys. Po przekroczeniu przełącza się na benzynę.
|
|
|