Nasze Miśki - "EVO byłem, ale przytyłem - Wasiowe O1T
W@sio - 04-06-2018, 22:04
Rafał, dokładnie ten sam model mam na colt'cie
Hugo - 04-06-2018, 22:04
Fatalne te felgi. Rant w ogóle nie pasuje do Outka.
AidsD - 06-06-2018, 08:11
Do spejsa by podeszły
W@sio - 06-06-2018, 08:18
Cytuję sam siebie z tematu upgrade'owania hebli w O1T:
Cytat: | Test day 1... przez pierwsze 50km nic się nie działo, staram się dość delikatnie obchodzić z hamucami. Jak zaleca producent po montażu należy wykonać kilka hamowań 50-0 celem dotarcia klocków do tarcz. Zrobiłem 3 hamowania 80-10... a potem już normalne użytkowanie.
Po około 50km po manewrze zawracania przez chwilę prawa tarcza zaczęła leciutko trzeć o blaszkę (ślizg klocków). Skąd wiem, że to akurat blaszka? została malutka ryska na obwodzie tarczy
Trwało to kilka sekund i zastanawiam się czy jest sens znów rozbierać układ i podginać blaszkę
Polatam tak kilka dni celem ułożenia tarcz itp i zrobię test hamowania z większej prędkości. Póki co jest na prawdę spoko - tzn jest lepiej niż na poprzednich tarczach... ale i tak daleko do CZT |
Dodam tutaj, że nic nie piszczy, nić nie wyje, hamuje cicho i jest okay
W@sio - 06-06-2018, 08:21
AidsD napisał/a: | Do spejsa by podeszły |
Jak chcesz to podam Ci numer telefonu do Łukasza. Kupił je z myślą o montażu w lancerze CS i okazało się, że z tyłu musiał by rolować ranty nadkoli... Zrezygnował, bo po wakacjach będzie zmieniał auto. Tak czy inaczej fele są na sprzedaż
W@sio - 18-06-2018, 13:01
Póki co tarcze sprawdzają się rewelacyjnie... Nie piszczą, nie wyją, nie kwiczą jak zarzynana świnia... co prawda jeszcze nie robiłem testu hamowania z wyższych szybkości... ale moze dzisiaj go zrobię
Twardy - 18-06-2018, 20:09
W@sio napisał/a: | Póki co tarcze sprawdzają się rewelacyjnie... co prawda jeszcze nie robiłem testu hamowania z wyższych szybkości... ale moze dzisiaj go zrobię |
Tylko na autobahnie w Niemczech takie testy
staszq2 - 18-06-2018, 20:39
Twardy napisał/a: |
W@sio napisał/a:
Póki co tarcze sprawdzają się rewelacyjnie... co prawda jeszcze nie robiłem testu hamowania z wyższych szybkości... ale moze dzisiaj go zrobię
Tylko na autobahnie w Niemczech takie testy |
Panie nikt tu w PL nie przekracza 140km\h zawsze wszyscy jeździmy na zachód w powyższej sprawie ja przy teście StopTecha bym w innym wypadku w ciągu godziny nazbierał hipotetycznie co najmniej 200 pkt. więc tylko autobahn
AidsD - 19-06-2018, 13:10
staszq2 napisał/a: | zawsze wszyscy jeździmy na zachód w powyższej sprawie |
Naturlich
Piotrek_crx - 20-06-2018, 20:55
Cześć,
Miałem takie tarcze od Rottingera w TypeR i powiem że dawały rade, w połączeniu z klockiem Ferrodo było na prawde dobrze Nigdy nie słyszałem żadnego wycia czy huczenia podczas hamowania, może klocek nieodpowiedniej twardości był zastosowany...
W@asio, sam się przymierzam do zmiany tarcz w moim OT1 i pytanie czy te tarcze z ASX podchodzą P&P czy jakaś żeźba z jarzmami itp?
W@sio - 20-06-2018, 23:00
Hejka. Rzeźby dużej nie ma. Trzeba podszlifować nadlewki jarzm - okolo 1mm... Wrzucałem zdjęcia do tematu o upgrade hamulców w o1t
W@sio - 12-07-2018, 15:46
Testowałem autko z użyciem apki torqe pro i pomiar pokazał 287,4 HP... Może pokazał by i więcej aaaale było boom!
Niby te silikonowe łączniki i kolana od fmic.pl są zbrojone, niby testowane na 10 bar... A tu trzasnął...
Twardy - 12-07-2018, 16:37
W@sio napisał/a: | Testowałem autko z użyciem apki torqe pro i pomiar pokazał 287,4 HP... Może pokazał by i więcej aaaale było boom!
Niby te silikonowe łączniki i kolana od fmic.pl są zbrojone, niby testowane na 10 bar... A tu trzasnął...
Image |
Odeślij im i poproś o wymianę na lepszy model
Bzyk_R1 - 12-07-2018, 18:45
Pękła od strony barana. Wróć do bandażu Piotrze bo pewnie się upiekła.
W@sio - 12-07-2018, 19:31
Odziwo nie ma śladu by się cokolwiek topiło, czy piekło. Co ciekawe, na IC z evki egt mi spadło o 100 stopni przy WOT
|
|
|