Nasze Miśki - The Fart - Mała angielska historia motoryzacji by Swinks
tomasek - 27-06-2011, 23:19
A dużo roboty aby zaadoptować fotele z FTO do Gala
Maretzky85 - 27-06-2011, 23:22
swinks_UK, może jakies poduchy ?
Żółte wtyczki mi się tylko z poduchami kojarzą, szczególnie jak są z zabezpieczeniem.
fj_mike - 27-06-2011, 23:37
swinks_UK napisał/a: | zielona 2 pinowa wtyczka z cienkimi kabelkami (niebieski i brązowy) - od czego to może być??? |
Ogrzewanie
swinks_UK - 27-06-2011, 23:45
Maretzky85 napisał/a: | swinks_UK, może jakies poduchy ?
Żółte wtyczki mi się tylko z poduchami kojarzą, szczególnie jak są z zabezpieczeniem. |
W tych fotelach nie ma poduch, dokładnie sprawdziłem.
Wtyczki koloru zielonego.
swinks_UK - 27-06-2011, 23:47
fj_mike napisał/a: | swinks_UK napisał/a: | zielona 2 pinowa wtyczka z cienkimi kabelkami (niebieski i brązowy) - od czego to może być??? |
Ogrzewanie |
Eee, no co ty?? Żarty sobie robisz? Na takich marnych kabelkach? Nie wierzę...
swinks_UK - 28-06-2011, 10:17
tomasek6 napisał/a: | A dużo roboty aby zaadoptować fotele z FTO do Gala |
Nie dużo, ale tak z pół dnia trzeba zmarnować.
Potrzebujesz dorobić dwie łapy na szyny by złapać rozstaw, i jedną szynę przełożyć z fotela Galanta do fotela FTO.
Narzędzia to: wiertarka, gumówka, nitownica i jak masz opcję to spawara MIG.
Jak będę miał wiecej czasu to opiszę w dziale "Galant/Legnum VR4" co i jak.
Póki co moim zdaniem do celów rajdowych fotele z FTO są znacznie lepsze niż Recaro. No i są 2 razy lżejsze i 4 razy tańsze.
tomasek - 28-06-2011, 19:54
Wielkie dzięki,możliwe że się skuszę na przeróbkę
fj_mike - 28-06-2011, 21:06
swinks_UK napisał/a: | Eee, no co ty?? Żarty sobie robisz? Na takich marnych kabelkach? Nie wierzę... |
Zielony zazwyczaj jest do ogrzewania.
Inna możliwość to światełko na nogi
swinks_UK - 28-06-2011, 22:56
fj_mike napisał/a: |
Zielony zazwyczaj jest do ogrzewania.
Inna możliwość to światełko na nogi |
Światełka tam na pewno nie ma. Jest coś pod spodem co wygląda jak 10cm wiatrak
W sobotę porównam sobie z Recaro z Legnuma może zagadka sie wyjaśni.
Dalej nie wiem jak się uruchamia podnóżek. Może to zasilanie do niego.
Trudno, zestaw przełączników i przekaźników już zamówiony, może w weekend dam radę na serio zrobić instalację.
Póki co jutro musze podnieść w fotelu kierowcy tylny zewnętrzny róg (od strony drzwi), bo podłoga w vr4 nie ma idealnie płaskiego profilu, i o ile sanki w fotelach z FTO były tak samo profilowane (pochyłe w jedną stronę) co ori z vr4, to te Recaro już niestety mają płaskie sanki i teraz fotel jest odrobinę krzywo. Głupio sę siedzi
deejay - 28-06-2011, 23:27
Tomek zderzaczek dzisiaj dotarł do mnie , po weekendzie zabieram się za niego .
Ps; Był klejony w trzech miejscach
swinks_UK - 28-06-2011, 23:39
Wiem.
Mój obecny też nie jest lepszy
deejay - 28-06-2011, 23:40
Ale wrażenie robi pozytywne , jest spoko
swinks_UK - 28-06-2011, 23:45
U mnie spód jest zmasakrowany przez ciągłe wyrywanie go o krawężniki, poza tym sam wiesz
boogie uk - 29-06-2011, 18:36
Cześć , po rozmowie z bratem zielona wtyczka to kontrolka pasów , nie bedzie działac w galancie , siedzenia nie bedą działac w 100% sprawnie bo brakuje im sterownika od opla tak to zrozumiałem .
swinks_UK - 29-06-2011, 18:48
Dzięki Andrzej.
Co to wtyczki pasów sobaczę jak to jest skonstruowane, muszę rozebrać zapinkę pasów i dokłądnie zobaczyć. W Galancie jest prosto - na zasadzie zwierania i rozwierania obwodu. Myślę, że to jest do obejścia jakoś. Ewentualnie zamienię zapinki pasów
Co do centralki Opla, to wyczytałem na forum, że to jest do ogrzewania foteli, jeśli takie jest. W tych co mam jest blok kontrolny pod siedziskiem z którego wychodzą 4 przewody do różnych części fotela, m.in. do siłowników. Na ten blok podaję zasilanie przez wtyczkę z 2 grubymi kablami i to działa.
Same fotele są poza szynami identyczne z tymi z Ralliarta w VR4, więc mechanizmy foteli muszą być te same.
Jak pisałem, w sobotę będę się pastwił nad Ralliartowymi Recaro i sobie dokładnie porównam.
|
|
|