[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
czachor11111 - 05-01-2011, 23:25
no ja własnie tak mam ze jak kopne do odciecia na gazie (a w taka pogode to nie problem bo slisko) to jak odpuszcze gaz to slysze jak mi przeskakuje sowrotem na gaz.czyli to mozna tak ustawic zeby nie przeskakiwało na benzyne?
KaWu - 06-01-2011, 10:36
czachor11111, mozna, ale jak Ci spada cisnienie to nie tedy droga ...
Tomek - 09-01-2011, 15:36
wczoraj przy okazji przeglądu gazu zagadałem gościa o wymiane reduktowa na Genius Max (a mam Genius) i powiedział, że przy 160 KM nie ma żadnego sensu, bo różnicy nie będzie
mówił, że dopiero przy 175-180 KM jest różnica miedzy tymi reduktorami
a w sumie dziwnie postepuje, bo miałby klienta na wymiane, a tak to nie ma
[ Dodano: 09-01-2011, 15:40 ]
i co mnie jeszcze zdziwiło to powiedział mi cene 500 zł za reduktor+100 za robote, a wczesniej slyszalem kwoty w granicach 900 zl, tak samo chodza na allegro
KoraX - 09-01-2011, 22:11
sampler napisał/a: | KoraX napisał/a: | Witam,
Dopadło i mnie z tym gazowaniem po roku jeżdżenia ... i od miesiąca jeżdżę na LPG.
... A że "najlepszy" gazownik w W-chu bawi się głównie w BRC to też takie rozwiązanie jest u mnie - kompletny zestaw BRC full sequent.
Trochę naczytałem się tych negatywnych opinii o BRC przy silniku 2.5, ale na razie po przejechaniu 2000 km muszę przyznać że jest jak najbardziej OK. Radzi sobie doskonale przy ostrym przyspieszaniu. Spalanie w mieście (korkach) i prawie cały czas pod górki (przy ostatnich mrozach dochodzących do -20 stopni) - 13,5 litra ... a ostatnio "na trasie" przy spokojnej jeździe ze Słupcy do W-cha spalił ok 10.5 litra/100km, czym mnie bardzo pozytywnie zaskoczył.
Butla 47 litrów w kole zmieściła się wyśmienicie (no i oczywiście "wlew we wlewie")
Cena 3900 PLN.
Także jak widać zależy wszystko od auta/kondycji silnika no i przede wszystkim instalatora.
(pamiętam jak mówił że przewody są fi8 "elastyczne" zamiast fi6 miedzianych. No i reduktor do 120KW (na moje życznie, bo chciał mi wstawić do 300 KM )
Pozdro 600 |
Napisz jaki masz dokladnie reduktor i jakie wtryskiwacze bo akurat BRC z tym silnikiem idzie na limicie. No i sprawdz czy nie bierze benzynki przy duzym obciazeniu. |
Mam Geniusa MB + pomarańczowe wtryski na listwie (chyba pomarańczowe, choć ten kolor podchodziłby mi bardziej już pod czerwony )
... Nie zauważyłem przełączania a przyznam się że przegoniłem go trochę po autostradzie A2, co prawda nie do odcinki ale powyżej 5 tys miałem na pewno na 2 i 3 biegu.
Inne pytanie to ile z tych 120KW zostało po tych 10 latach
No więc na razie hula i jest OK (jedynie denerwuje mnie to częste tankowanie)
m6riano - 09-01-2011, 22:15
Jaki polecacie reduktor do 2.0?
bo chyba będę musiał wymienić bo zaraz po zgaszeniu silnika i odpaleniu po jakichś 5-10 minutach zrzuca na benzyne i jest problem z przełączeniem z powrotem na gaz
KaWu - 10-01-2011, 15:02
m6riano napisał/a: | Jaki polecacie reduktor do 2.0?
bo chyba będę musiał wymienić bo zaraz po zgaszeniu silnika i odpaleniu po jakichś 5-10 minutach zrzuca na benzyne i jest problem z przełączeniem z powrotem na gaz |
np. Zavoli
m6riano - 10-01-2011, 16:38
taki do 136 km wystarczy czy musi być nieco zapasu?
http://allegro.pl/nowy-re...1396499162.html
czy:
http://allegro.pl/redukto...1387384464.html
KaWu - 10-01-2011, 20:12
m6riano, pierwszy nie nada sie do twojej instalacji.
Ten tak. Mozesz tez wziasc S'ke . Te same pieniadze.
m6riano - 11-01-2011, 01:51
KaWu napisał/a: | m6riano, pierwszy nie nada sie do twojej instalacji.
Ten tak. Mozesz tez wziasc S'ke . Te same pieniadze. |
jakiś link?
QwiateQ - 11-01-2011, 17:16
m6riano napisał/a: | jakiś link? |
http://allegro.pl/zavoli-...1396499181.html
różnica jest wyłącznie w sprężynie a raczej w dwóch, a przynajmniej tak było
m6riano - 11-01-2011, 18:11
"Reduktor tego typu przeznaczony jest do samochodów, których moc nie przekracza 250KM.
Poniżej mocy 150KM można stosować model ZETA N."
mam 136 km więc o co kaman?
Anonymous - 11-01-2011, 19:18
Ja w 2.5V6 (163KM) mam zainstalowany reduktor Zavoli Zeta N. Czy powinienem go zmienić na Zeta S?
m6riano - 11-01-2011, 20:02
Po co skoro "ENKA" jest do 190 km?
Anonymous - 11-01-2011, 22:30
m6riano napisał/a: | Po co skoro "ENKA" jest do 190 km? |
Reduktor tego typu przeznaczony jest do samochodów, których moc nie przekracza 150KM.
Powyżej tej mocy powinno się stosować model ZETA S (250KM)
QwiateQ - 11-01-2011, 22:35
kuzi napisał/a: | Reduktor tego typu przeznaczony jest do samochodów, których moc nie przekracza 150KM |
wg strony producenta nie 150 a 140 i nie KM a kW
http://www.zavoli.com/pro...7&id=14&lang=en
ogólnie sporne te info. obserwuję temat i ciekawi mnie czy stosować zeta N
|
|
|