To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - mystek - Mitsubishi Mirage Turbo '89

Hubeeert - 07-10-2012, 16:10

danino88 napisał/a:
Cytat:
6,200s filmu a 100km/h w 14,200s, czyli wynik 8s do setki


zobacz jeszcze jakie masz przekłamanie licznika :)

Założenie felg i opon z Galanta E33A zlikwidowało u mnie przekłamanie.
Słabo przyspiesza. A na dwójce ciągnij wyżej.

mystek - 07-10-2012, 19:44

#Danino - nie wiem właśnie jakie są seryjne kółka Mirage'a. Tzn felga to na pewno 14', ale na jakiej oponie? Nie wiem.

Znalazłem taki artykuł, który chyba najbardziej zbliża się do rzeczywistości, a nie katalogi mówiące o 6,9s czy 7,4s do setki, co tak na chłopski rozum jest nierealne przy takich danych katalogowych (135KM/190Nm w samochodzie o masie 1150kg).

http://roadraceengineerin...ag=mirage-turbo

It was the Mitsubishi Mirage Turbo. From the factory, it packed a 135 hp, 1.6 liter, four-cylinder engine that spun to an earth-shattering 7000 rpm redline. Burdened with only 2,545 lbs of mass, 65 percent of which hangs menacingly over its front wheels, the Mirage was capable of a class-demolishing 7.8-second, 0 to 60 sprint. The scrappy Mitsu continued to embarrass the competition through the quarter-mile with a 15.9-second run at a retina,-detaching 87 mph.

Saqu - 08-10-2012, 16:24

Wojciech Bogacz napisał/a:
Nieźle... musiałbym zdrowo butować swojemu Galantowi, żeby jako tako się utrzymać z tyłu... A i tak by brakło pewnie 1s... Ciekawe jakby było przy większych prędkościach... ale pewnie też nieciekawie hehe.


to coś nie bangla u Ciebie w takim razie :P

danino88 - 08-10-2012, 21:09

Cytat:
#Danino - nie wiem właśnie jakie są seryjne kółka Mirage'a. Tzn felga to na pewno 14', ale na jakiej oponie? Nie wiem.


pomimo seryjnych kółek zobacz sobie prędkość według gpsu ;)

Wojciech Bogacz - 08-10-2012, 22:10

Saqu napisał/a:
to coś nie bangla u Ciebie w takim razie

Jak to nie ? Galant E88A ma niby 8,5s do setki czy coś w stym stylu... chociaż pewnie po jej przekroczeniu bym miał łatwiej bo większy moment obrotowy... ale czy na pewno ? Ja mam tylko 225Nm... ? Ile ma to wścieknięte turbodoładowane 1,6 ?
danino88 napisał/a:
pomimo seryjnych kółek zobacz sobie prędkość według gpsu

Najlepiej na kilku urządzeniach z różnym oprogramowaniem... Jak będzie różnica to wyciągnij średnią... może będzie wtedy coś łatwiej stwierdzić...
Bo u mnie np. w Lancerze przy kołach 14 (oryginalnie mają być 15) jak się ma na liczniku 100km/h to rzeczywiście jest 88km/h więc różnica ogromna.

Różnica jest też po deszczu na światłach... pierwsze 100m jest moje :) )) Chyba, że to inne 4WD....

mystek - 08-10-2012, 22:56

#Danino - GPS właśnie nie dużo przekłamuje, z tego co kojarzę to przy prędkości licznikowej gdzieś 145-165km/h na gpsie wyskakiwało 140-160km/h odpowiednio

#Wojtek - "tylko" 225Nm? :D u mnie 150KM/190Nm/1150kg wagi. Jak Gal wypada w statystykach?

Ja_good - 08-10-2012, 23:20

mystek napisał/a:
#Wojtek - "tylko" 225Nm? u mnie 150KM/190Nm/1150kg wagi. Jak Gal wypada w statystykach?

i w galu naped powyzej 100 wiecej przeszkadza niz pomaga :wink:

Wojciech Bogacz - 08-10-2012, 23:50

mystek napisał/a:
"tylko" 225Nm? u mnie 150KM/190Nm/1150kg wagi. Jak Gal wypada w statystykach?

No - troszkę może zaniżyłem z tym 225Nm... dokładnie ma być 227 Nm :) )) Przy 1520kg wagi... do tego ten moment jest tak "na oko" granicach 3700 rpm... Do 2000 nie ma nic... potem jest nadzieja..., przy 3000 to już brzmi jak solidna obietnica a przy 4000 rpm już wiadomo, że było warto czekać :)

Ogolnie jednak E88A to jest taki może nieco niegrzeczny Galant ale mimo wszystko dupowóz - chociaz jak chodzi o imprezy to wolałbym Sigmę... (mniej się rozlewa....). Mirage Turbo za to, jest takim młodzieżowym sprzętem do "wyżycia się" i zaszokowania sąsiadów a także wpędzenia w kompleksy właścicieli co nie jednego dość zrywnego sedana (czy kombi....). Ma to swój urok i pewnie jak się uda to też tego spróuję kiedyś ale jakoś tak szalony sedan 4WD to jest coś co mnie urzekło...

Saqu - 09-10-2012, 16:52

Wojciech Bogacz napisał/a:
Do 2000 nie ma nic... potem jest nadzieja...,


to z takich obrotów jak ruszasz to co się dziwić, że słabo jedzie przy starcie od świateł do świateł :D , but do odciny strzał ze sprzęgła i jedzie :P

Hubeeert - 09-10-2012, 16:58

mystek napisał/a:
u mnie 150KM/190Nm/1150kg wagi.
135KM przy 6000
191 Nm przy 3000 - 3500 (zależy od źródła)

Saqu - 09-10-2012, 21:02

to ktoś sobie parę koniów dodał :P
Ja_good - 09-10-2012, 23:32

Saqu napisał/a:
to ktoś sobie parę koniów dodał :P

taki wykres z hamowni dostal, to tyle podaje...

Saqu - 10-10-2012, 00:33

aaa zapomniałem o tej hamowni...
mystek - 10-10-2012, 13:22

No no, ponoć tamta hamownia zaniża jeszcze (w stosunku do innej popularnej hamownii w Krakowie, tj Detech)... dlatego Hondziarze tam nie jeżdżą :lol: . Generalnie wniosek dla mnie po hamowni jest taki, że jest to zdrowa seria, mimo poboru oleju i znikającego gdzieś płynu chłodniczego (nie, nie ucieka do komory, gdzieś się ulatnia powolutku, nawet mimo wymiany chłodnicy). Mniejsza z tym, bo i tak brakuje mocy, a rozwój blokuje brak funduszy.

#Bogacz - w Twoim Galu udręką jest masa, 1500kg to spooooro, ale za to w zimie nie ma sobie równych napęd na 4 koła, no chyba, że ktoś porusza się pojazdem gąsienicowym :lol: . Tak czy siak liczę kiedyś na małą mitsumaniakową potyczkę, jednak 4x4 daje sporo. Z Browarowym Coltem EVO już raz jechałem ze startu zatrzymanego... nie chcę mówić jaka była różnica między nami, ale liczyłem ją w ilości TIRów, które by między nas weszły :biggrin:

Hubeeert - 10-10-2012, 13:45

Nie ma to jak dupohamownia.
Skoro Nm masz jka w serii to skąd więcej mocy? Źle przeliczniki wprowadzili papraki i stąd te wyniki.
Masz serię.

Zdejmij głowicę. I tak Cię to nie minie bo bierze olej a przynajmniej wymienisz uszczelniacze i uszczelki oraz pozbędziesz się starych nagarów.

Proste przepisy na upgrade.
1. Wydech - od turbo downpipe 2,5 cala potem 2 cale, przelot i ja zalecam kata.
2. IC - długi i wąski custom pod belkę zderzaka,
3. Głowica z 4G67 lub 4G63 razem z punktem 4
4. Turbo z Eclipse.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group