Nasze Miśki - mystek - Mitsubishi Mirage Turbo '89
Hubeeert - 07-10-2012, 16:10
danino88 napisał/a: | Cytat: | 6,200s filmu a 100km/h w 14,200s, czyli wynik 8s do setki |
zobacz jeszcze jakie masz przekłamanie licznika |
Założenie felg i opon z Galanta E33A zlikwidowało u mnie przekłamanie.
Słabo przyspiesza. A na dwójce ciągnij wyżej.
mystek - 07-10-2012, 19:44
#Danino - nie wiem właśnie jakie są seryjne kółka Mirage'a. Tzn felga to na pewno 14', ale na jakiej oponie? Nie wiem.
Znalazłem taki artykuł, który chyba najbardziej zbliża się do rzeczywistości, a nie katalogi mówiące o 6,9s czy 7,4s do setki, co tak na chłopski rozum jest nierealne przy takich danych katalogowych (135KM/190Nm w samochodzie o masie 1150kg).
http://roadraceengineerin...ag=mirage-turbo
It was the Mitsubishi Mirage Turbo. From the factory, it packed a 135 hp, 1.6 liter, four-cylinder engine that spun to an earth-shattering 7000 rpm redline. Burdened with only 2,545 lbs of mass, 65 percent of which hangs menacingly over its front wheels, the Mirage was capable of a class-demolishing 7.8-second, 0 to 60 sprint. The scrappy Mitsu continued to embarrass the competition through the quarter-mile with a 15.9-second run at a retina,-detaching 87 mph.
Saqu - 08-10-2012, 16:24
Wojciech Bogacz napisał/a: | Nieźle... musiałbym zdrowo butować swojemu Galantowi, żeby jako tako się utrzymać z tyłu... A i tak by brakło pewnie 1s... Ciekawe jakby było przy większych prędkościach... ale pewnie też nieciekawie hehe. |
to coś nie bangla u Ciebie w takim razie
danino88 - 08-10-2012, 21:09
Cytat: | #Danino - nie wiem właśnie jakie są seryjne kółka Mirage'a. Tzn felga to na pewno 14', ale na jakiej oponie? Nie wiem. |
pomimo seryjnych kółek zobacz sobie prędkość według gpsu
Wojciech Bogacz - 08-10-2012, 22:10
Saqu napisał/a: | to coś nie bangla u Ciebie w takim razie |
Jak to nie ? Galant E88A ma niby 8,5s do setki czy coś w stym stylu... chociaż pewnie po jej przekroczeniu bym miał łatwiej bo większy moment obrotowy... ale czy na pewno ? Ja mam tylko 225Nm... ? Ile ma to wścieknięte turbodoładowane 1,6 ?
danino88 napisał/a: | pomimo seryjnych kółek zobacz sobie prędkość według gpsu |
Najlepiej na kilku urządzeniach z różnym oprogramowaniem... Jak będzie różnica to wyciągnij średnią... może będzie wtedy coś łatwiej stwierdzić...
Bo u mnie np. w Lancerze przy kołach 14 (oryginalnie mają być 15) jak się ma na liczniku 100km/h to rzeczywiście jest 88km/h więc różnica ogromna.
Różnica jest też po deszczu na światłach... pierwsze 100m jest moje )) Chyba, że to inne 4WD....
mystek - 08-10-2012, 22:56
#Danino - GPS właśnie nie dużo przekłamuje, z tego co kojarzę to przy prędkości licznikowej gdzieś 145-165km/h na gpsie wyskakiwało 140-160km/h odpowiednio
#Wojtek - "tylko" 225Nm? u mnie 150KM/190Nm/1150kg wagi. Jak Gal wypada w statystykach?
Ja_good - 08-10-2012, 23:20
mystek napisał/a: | #Wojtek - "tylko" 225Nm? u mnie 150KM/190Nm/1150kg wagi. Jak Gal wypada w statystykach? |
i w galu naped powyzej 100 wiecej przeszkadza niz pomaga
Wojciech Bogacz - 08-10-2012, 23:50
mystek napisał/a: | "tylko" 225Nm? u mnie 150KM/190Nm/1150kg wagi. Jak Gal wypada w statystykach? |
No - troszkę może zaniżyłem z tym 225Nm... dokładnie ma być 227 Nm )) Przy 1520kg wagi... do tego ten moment jest tak "na oko" granicach 3700 rpm... Do 2000 nie ma nic... potem jest nadzieja..., przy 3000 to już brzmi jak solidna obietnica a przy 4000 rpm już wiadomo, że było warto czekać
Ogolnie jednak E88A to jest taki może nieco niegrzeczny Galant ale mimo wszystko dupowóz - chociaz jak chodzi o imprezy to wolałbym Sigmę... (mniej się rozlewa....). Mirage Turbo za to, jest takim młodzieżowym sprzętem do "wyżycia się" i zaszokowania sąsiadów a także wpędzenia w kompleksy właścicieli co nie jednego dość zrywnego sedana (czy kombi....). Ma to swój urok i pewnie jak się uda to też tego spróuję kiedyś ale jakoś tak szalony sedan 4WD to jest coś co mnie urzekło...
Saqu - 09-10-2012, 16:52
Wojciech Bogacz napisał/a: | Do 2000 nie ma nic... potem jest nadzieja..., |
to z takich obrotów jak ruszasz to co się dziwić, że słabo jedzie przy starcie od świateł do świateł , but do odciny strzał ze sprzęgła i jedzie
Hubeeert - 09-10-2012, 16:58
mystek napisał/a: | u mnie 150KM/190Nm/1150kg wagi. | 135KM przy 6000
191 Nm przy 3000 - 3500 (zależy od źródła)
Saqu - 09-10-2012, 21:02
to ktoś sobie parę koniów dodał
Ja_good - 09-10-2012, 23:32
Saqu napisał/a: | to ktoś sobie parę koniów dodał |
taki wykres z hamowni dostal, to tyle podaje...
Saqu - 10-10-2012, 00:33
aaa zapomniałem o tej hamowni...
mystek - 10-10-2012, 13:22
No no, ponoć tamta hamownia zaniża jeszcze (w stosunku do innej popularnej hamownii w Krakowie, tj Detech)... dlatego Hondziarze tam nie jeżdżą . Generalnie wniosek dla mnie po hamowni jest taki, że jest to zdrowa seria, mimo poboru oleju i znikającego gdzieś płynu chłodniczego (nie, nie ucieka do komory, gdzieś się ulatnia powolutku, nawet mimo wymiany chłodnicy). Mniejsza z tym, bo i tak brakuje mocy, a rozwój blokuje brak funduszy.
#Bogacz - w Twoim Galu udręką jest masa, 1500kg to spooooro, ale za to w zimie nie ma sobie równych napęd na 4 koła, no chyba, że ktoś porusza się pojazdem gąsienicowym . Tak czy siak liczę kiedyś na małą mitsumaniakową potyczkę, jednak 4x4 daje sporo. Z Browarowym Coltem EVO już raz jechałem ze startu zatrzymanego... nie chcę mówić jaka była różnica między nami, ale liczyłem ją w ilości TIRów, które by między nas weszły
Hubeeert - 10-10-2012, 13:45
Nie ma to jak dupohamownia.
Skoro Nm masz jka w serii to skąd więcej mocy? Źle przeliczniki wprowadzili papraki i stąd te wyniki.
Masz serię.
Zdejmij głowicę. I tak Cię to nie minie bo bierze olej a przynajmniej wymienisz uszczelniacze i uszczelki oraz pozbędziesz się starych nagarów.
Proste przepisy na upgrade.
1. Wydech - od turbo downpipe 2,5 cala potem 2 cale, przelot i ja zalecam kata.
2. IC - długi i wąski custom pod belkę zderzaka,
3. Głowica z 4G67 lub 4G63 razem z punktem 4
4. Turbo z Eclipse.
|
|
|