To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Mitsubishi Trójmiasto - Pomorskie - Warsztaty w Trójmieście (zbiorczy)

pardziak - 10-10-2013, 09:57

mam szybkie pytanie gdzie w okolicach trójmiasta mogę sprawdzić auto przed sprzedażą... chcę kupić Outka II na Kowalach i może wiecie gdzie jechać żeby mnie nie zrobili w balona :)
Krzyzak - 10-10-2013, 11:04

znasz nazwisko właściciela? - bo od jednego takiego co go znam to bym serdecznie odradzał ;)
pardziak - 10-10-2013, 11:51

nazwiska nie znam .. chodzi o to auto

http://otomoto.pl/mitsubi...-C30766885.html

a czemu odradzał??

Krzyzak - 10-10-2013, 12:39

tego nie znam
a ten, o którym myślę odradzałbym, bo znam właściciela ;)

pardziak - 10-10-2013, 13:01

A jakiego znasz może podeślij linka... Czy auta nie znasz to gdzie w 3m go sprawdzać?
Krzyzak - 10-10-2013, 14:27

Nie wiem czy ten o którym myślę jest w ogóle na sprzedaż - nie śledzę tematu.
A gdzie bym sprawdzał to pewnie serwis, gdzie był robiony. Ogłoszenie wygląda dość uczciwie.

pardziak - 11-10-2013, 00:15

niestety totalna klapa... auto bezwypadek chyba w snach ... niebity to był chyba tylko właściciel... praktycznie całe malowane (mgliste tłumaczenie o cieniowaniu) miernik pokazywał od 180- 380 miejscami... trafiały się miejsca 80... tu też pytanie czy faktycznie dach jest aluminiowy bo miernik nie dawał żadnej wartości...

mega duże ognisko rdzy na masce, na tylnym słupku.... tylna podłużnica zaczyna rdzewieć... częściowo brak zabezpieczenia antykorozyjnego...liczne wgniotki na masce... rysa na prawych tylnych drzwiach...

autko zmęczone życiem...

brak prawego ksenona... co więcej jak zapala się światła to włącza się lewy xenon i prawe światło pozycyjne lewe się nie włącza:) lewy reflektor zupełnie nowy... prawy stary i zmęczony życiem... oryginalne śruby na pasie przednim zostały zastąpione przez jakieś inne dziwne śruby... mokro pod silnikiem, płyta pod silnikiem montowana na to co było pod ręką... poci się tylny napęd... sprzęgło na totalnym wykończeniu...

sprzedający handlarz a nie prywatny ... na moje uwagi powiedział że stan auta adekwatny do ceny... jak chcę lepsze to muszę dołożyć z 5000 a że w Polsce i tak nie znajdę nie malowanego... jak powiedziałem o malowaniu całego auta to najpierw powiedział że mam czujnik z du..py... przytachał swój i wyszło to samo to powiedział no i co... udowodnił mi pan tylko że auto było malowane wielkie mi co... na to że zderzak jest opuszczony to powiedział że trzeba walnąć mocniej i wskoczy na miejsce...

generalnie arogancki, chamski itp... na każde wadu reagował agresją a to że mierzę mega dokładnie to moja wada i że tak się nie robi i najlepiej żebym sobie już poszedł...chociaż mówiłem że jadę ponad 300 km koleś miał to w głębokim poważaniu

NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! auto ma blachy TK.....

Lipa - 01-01-2014, 20:15

Zna ktoś kogoś kto okleja auta w trójmieście? Potrzebuję machnąć dach w moim galu w carbon :roll:


U kogo można dostać naklejki klubowe?Bo galanta mam już ponad 6 lat a naklejek niet :finga:

irekmiecz - 01-01-2014, 21:08

Kolega był już umówiony na jakieś oklejanie http://www.colorchange.pl/kontakt.html a czy doszło do i z jakim skutkiem to nie wiem.
uho - 02-01-2014, 20:58

http://oklejanie-auta.pl/
Lipa - 04-01-2014, 12:35

Dzięki za odpowiedzi i za PW :!:

Naklejki już zamówione, co do oklejenia dachu carbonem:

- www.aplikatorzy.pl - 800zł

- www.colorchange.pl - 550zł

- www.oklejanie-auta.pl - 490zł

Pozdro!

daboss - 24-01-2014, 19:58

Poszukuję firmy (najlepiej okolice przymorza, żabianki i oliwy - ale jak się nie da, to coś innego) zajmującej się regeneracją alternatorów. Ma ktoś jakiś namiar?
kostekseb - 05-02-2014, 12:45
Temat postu: Dobry mechanik do Galanta
Jak w tytule, poszukuje dobrego mechanika do mojego Galanta 2.5 99r. ;) takiego, który dobrze zna się na tym modelu i jest uczciwy. Polecacie kogoś?
daboss - 05-02-2014, 12:55
Temat postu: Elektromechanik Gdańsk
Potrzebuję elektromechanika, który mógłby rozwiązać mój problem z ładowaniem. Mam dwa alternatory, oba sprawne, a ładowanie jest na poziomie 15,4V. Słyszałem, że może być coś z ECU, ale nie mam zielonego pojęcia o co chodzi - chciałbym, żeby zajął się tym profesjonalista i nie zdarł ze mnie fury kasy.
MichuGdy - 09-02-2014, 20:32

Pierwsza czynność do sprawdzenia:

sprawdź, czy na terminalu S wtyczki wchodzącej do alternatora jest podawane +12V od akumulatora. Często jest to najgrubszy przewód na wtyczce od alternatora.

Tutaj przykład:
http://wilbo666.pbworks.c..._Alt_S_Wire.png

Gdy jest przerwany ten przewód, ustawiane jest właśnie napięcie powyżej 15V.

Pozdrawiam.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group