To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Alternator

tresorex - 23-05-2017, 10:04

Górą. Na forum jest moja instrukcja wymiany krok po kroku. Poszukaj
Krzyzak - 23-05-2017, 13:24

Górą łatwiej (przy stalowych sankach tylko górą przy aluminiowych da się dołem, ale nie jest to wygodne) - ale i tak trzeba zdjać koło i osłonę, żeby odkręcić śrubę na dole.
Ewcia80 - 23-05-2017, 13:37

Wczoraj wstawilam auto do warsztatu który zajmuje się alternatora mi i rozrusznikami bo od niedzieli siadł mi ładowanie i mi się pokazywała juz czarna kropka czyli nie doładowany aku.dzisiaj zadzwonili ze juz zrobiony .wymienili regulator napięcia.możliwe ze to się zepsuło?

[ Dodano: 23-05-2017, 16:09 ]
Czy regulator jest razem w komplecie ze szczotkami?

Krzyzak - 23-05-2017, 16:49

Ewcia80 napisał/a:
Czy regulator jest razem w komplecie ze szczotkami?
tak, ale da się szczotki wymienić osobno
Ewcia80 - 23-05-2017, 17:07

Mam nadzieje ze sprawdzili tez szczotki .bo jak założyli nowy regulator a szczotek nie wymienili na nowe pomimo zużycia po 190tys km to lipa.chyba ze założyli komplet regulator plus szczotki

[ Dodano: 24-05-2017, 09:39 ]
Własnie odebralam auto z naprawy.Tak jak pisałam wczesniej do wymiany byl regulator napiecia.ładowanie jest teraz.Na wolnych jest 12,8 a po przekroczeniu 1000 obr./min jest 14,2.Ale zauwazylam dziwną sprawe.Otoz kiedy auto jest na P i wchodze na np.1500obr./min ladowanie jest 14,2 i kiedy puszczam gaz i obroty schodzą do jalowych to przy okolo 900obr./min na 1 sekunde równicześnie zapalają sie i zaraz gasną dwie ikonki:czerwona bateria oraz ta po prawej skrajna pomarńczowa olejarka.Co to moze byc?

Krzyzak - 24-05-2017, 09:48

Ewcia80 napisał/a:
Co to moze byc?

1. chinski zamiennik regulatora jest D.D.
2. kiepska masa na dolnej srubie altka

Ewcia80 - 24-05-2017, 09:51

Krzyzak w serwisie powiedzieli bo sie pytalam ze zalozyli najlepszy zamiennik jaki jest dostepny na rynku.A jesli regulator jest ok to moze być zle zmasowana ta sruba dolna tak?I co mają zrobić?Lepiej dokrecić?
Hugo - 24-05-2017, 10:23

Ewcia80 napisał/a:
kiedy puszczam gaz i obroty schodzą do jalowych to przy okolo 900obr./min na 1 sekunde równicześnie zapalają sie i zaraz gasną dwie ikonki:czerwona bateria oraz ta po prawej skrajna pomarńczowa olejarka.Co to moze byc?
Standard po wymianie regulatora na badziew. Tylko sprawna używka lub nowy oryginał wchodzi w grę.
Ewcia80 - 24-05-2017, 10:32

Ale jak jest ładowanie ok ale tak się będzie zapalac czasami to nie rozladuje się aku?

[ Dodano: 24-05-2017, 11:25 ]
Jutro jadę znowu do serwisu.niech sprawdzają.a ktoś robił patent z regulatorem od np.poloneza na zewnątrz?

Krzyzak - 24-05-2017, 14:23

Ewcia80 napisał/a:
Lepiej dokrecić?
tak, ale z wyczuciem - a jak jest dokręcona to pkt. 1 i post Hugo
Ewcia80 - 24-05-2017, 14:39

A skąd wziąć pewny używany ori regulator?
Hugo - 24-05-2017, 15:15

Ewcia80 napisał/a:
A skąd wziąć pewny używany ori regulator?
Raczej nie kupisz. Tylko cały nowy lub używany oryginalny alternator.
Bizi78 - 24-05-2017, 15:29

Nowy ori regulator to kosz około 1400zł a cały alternator 100A ori 2800zł :wink: .
Ewcia80 - 24-05-2017, 16:21

No to nieźle ceny.zobaczymy jutro.mam nadzieje ze to jednak masa

[ Dodano: 26-05-2017, 07:21 ]
Hejka.No wieć byłam wczoraj na niby poprawe ladowania altka.Jak przyjechalam to mechanik ktory wymienial regulator mowil coś o tym ze u mnie są jakieś 4 piny.Nie wiem o co chodzi.Zrobil tak że teraz na wolnych jest tak miedzy 13,5 a 14,1 a powyzej 1000 obr.jest 14,2V.Cp mogl zrobić?Mam nadzieje że nie zrobil nić co w krotkim czasie rozwali mi instalacje?

Krzyzak - 26-05-2017, 09:50

odciął jeden kabel - ten od sterowania przez ECU


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group