To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

m6riano - 11-01-2011, 23:01

No więc właśnie...140 kW to ok.190KM zgadza się?
ZAVOLI S jest do 250kW czyli ok 350 KM
"100ZETA/S
Use: suitable for vehicles with catalyst, fuel injection
First stage regulation pressure: 1.4 bars
Version ZETA/S: up to 250 KW"

KaWu - 12-01-2011, 09:00

Powiem tak: doswiadczalnie N wystarczy do 2 litrowki. Sam mam nawet taki u siebie. Sa to stare sprawdzone reduktory.
Co do silnika 2.5 na pewno N bedzie juz za slaby przy ostrzejszej jezdzie. Ja bym wymienil.

To co podaja producenci to jedno-zycie weryfikuje. Kiedys widzialem Alaske w Galancie 4G63 i wlasciciel mowil ze do spokojnej jazdy mu wystarczy :) A niektorzy sprzedawcy podaja ze obsluzy 150KM.
Alaska to mi siadala nawet w silniku 4G92 113KM . Wystarczylo wcisnac pedal mocno przy przyspieszaniu. Na spokojna jazde byla stykowo.

sampler - 12-01-2011, 09:24

trzeba pamietac ze dane podawane przez producentow za bardzo zawyzone i lepiej dac spory naddatek niz pozniej ma zabraknac
Anonymous - 12-01-2011, 09:52

KaWu napisał/a:
Powiem tak: doswiadczalnie N wystarczy do 2 litrowki. Sam mam nawet taki u siebie. Sa to stare sprawdzone reduktory.
Co do silnika 2.5 na pewno N bedzie juz za slaby przy ostrzejszej jezdzie. Ja bym wymienil.


Kupiłem Galanta już z gazem i zauważyłem, że coś jest nie tak. Powyżej 5000 obrotów kiedy samochód jedzie na gazie lekko przerywa i szarpie, czego na benzynie nie ma. Chyba trzeba będzie wymienić reduktor...

zbir - 12-01-2011, 15:10

fredfm napisał/a:






macie więcej fotek takich instalacji? gdzie dokładnie się wwiercić żeby było dobrze i wogóle jak te wtryskiwacze tam sie zmieściły?


Poniżej daje fotke mojej instalacji (ANLERO Nova SGIS). Mam wątpliwości co do tego montażu i zastanawiam się czy go nie poprawić. Wprawdzie wwiercili sie niby przy samym dole kolektora , ale wtryskiwacze zamontowali poziomo, osłona silnika już sie nie mieści a przewody od wtryskiwaczy 1 i 6 wyszły dłuższe o ok. 6 cm od pozostałych...

napiszcie co o tym myślicie. Auto chodzi ok tylko czasem na jedynce czy dwójce gdy jade równą prędkością to potrafi nagle pojedynczo szarpnąć.


Sticker - 12-01-2011, 15:55

Po pierwsze listwy wtryskiwaczy powinny być podłączone osobnymi przewodami. Przed listwami powinien być trójnik i rozdzielić gaz na dwie listwy a same listwy powinny być połączone kompensacją.
Po drugie wszystkie wężyki od wtryskiwaczy powinny być równe.
Niestety masz listwy i ciężko jest podejść bliżej kolektora - przy pojedyńczych wtryskach można wtryskiwacz umieścić bardzo blisko wkrętki w kolektorze.

m6riano - 13-01-2011, 06:57

No więc okazało się że jednak musze zmienić reduktor, ten który mam: DT REVO ELEKTRONIK jest juz tak zasyfiony itd.itp że nie nadaje sie do użytku.
i teraz pytanie.
który z nich będzie pasował:
http://www.speedgaz.com.p.../d_t_gas_system
lub ew. ten:
http://allegro.pl/revo-sg...1410424232.html
pytam bo różnica w cenie jest znaczna.

wybór padł na Revo SGI Reduktor 205 KM za 130 zł ;-)

KaWu - 14-01-2011, 08:42

m6riano napisał/a:
wybór padł na Revo


Nie pomoge, pierwszy raz w zyciu widze reduktor Revo :oops:
Jakie miales spadki na tym starym :?:

zbir, uzupelniajac kolege Sticker, ktory b. dobrze napisal (ja bym pojechal poprawic instalacje jak jest na gwarancji) - Mozesz miec ubogo na tym najdluzszych wezykach. Ze o reakcji na pedal gazu nie wspomne. Przerabialem wezyki z 25cm na 3-4 cm i byla zauwazalna duza roznica w kulturze pracy i reakcji.
zbir napisał/a:
wtryskiwacze zamontowali poziomo

To chyba Raile. Tez nie za dobra pozycja. Najlepiej stawiac je w pionie. Beda sie zabrudzac i zacierac, Pewnie kalibrujesz co wymiana filtrow :?: Bo maja inne wydatki-dawki :?:

zbir - 14-01-2011, 15:02

dzięki za rady. Na razie nastukałem 30 tys km i pare razy musiałem odwiedzić gazownika bo auto z czasem zaczynało gorzej chodzić (tzn. zaczynał dławić sie przy ruszaniu i szarpał przy małych ruchach przepustnicy na biegach 1/2/3 ). Coś tam wtedy potytrał (nie wiem co) i od jakiegoś czasu jest w miare ok.

Mam to jeszcze na gwarancji ....

m6riano - 14-01-2011, 19:11

Na starym zrobiłem jakieś 120-130tys. i ogólnie wszystko byłoby oki gdyby nie to że od czasu do czasu musiałem czyścić elektrozawór bo zbierał syf, po za tym wszystko elegancko chodziło, dosłownie raz w roku byłem u gazownika na serwis, czyli głównie czyszczenie tego EZ no i podpięcie pod kompa.
KaWu - 14-01-2011, 20:39

m6riano napisał/a:
ki gdyby nie to że od czasu do czasu musiałem czyścić elektrozawór bo zbierał syf,


pewnie cewka byla z boku albo z dolu :?:

m6riano - 14-01-2011, 20:44

z boku...z tyłu był filtr fazy płynnej ale na serwisie go chyba nie wymieniali no i nikt mi tez nie powiedział że sie go wymienia...więc wymieniałem tylko filtr lotny...;-)
KaWu - 14-01-2011, 20:47

m6riano napisał/a:
z boku...


to masz przyczyne zasyfiania sie elektrozaworu :D

Anonymous - 14-01-2011, 20:48

Właśnie, taki OT - jakie filtry i w jakiej częstotliwości trzeba wymieniać w przypadku instalacji gazowej (mowa o sekwencji oczywiście).
robertdg - 14-01-2011, 20:59

kuzi, w TG dobrze i tanio zakupisz odpowiednie filtry :-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group