To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - PowerWagon II

Seichan - 14-10-2014, 22:44

Widzisz, organizacja pracy leży w gestii Twojego pracodawcy. Jeśli on nie jest w stanie zapewnić Ci odpowiedniej przerwy, a Ty nie chcesz tego egzekwować (via PIP - ale znam realia polskiego rynku pracy, więc rozumiem, że jest to chybiony pomysł), to niestety masz obowiązek dostosować swój czas pracy tak, aby dobro zakładu pracy - czytaj: zadowolenie klientów, stało przez Twoimi potrzebami.

Tyle w temacie prawa pracy i obowiązków pracowniczych i pracodawcy.

EOT - to temat o moim chrześniaku PWII, więc dyskusja może być kontynuowana w jakimś innym wątku, na pewno nie tutaj.

wyderka - 14-10-2014, 22:46

spoko następnym razem wyjmę kulę wróżki i będę zamawiał obiad żebym sobie zjadł spokojnie w tych 15 minutach :roll:
robertdg - 14-10-2014, 22:47

To zalezy od ludzi, chcesz zjeśc w spokoju to poproś o zastepstwo albo przesuń termin posiłku po kiego się wnerwiać podczas mamlania, jeszcze sobie krzywde człowiek zrobi
Seichan - 14-10-2014, 22:52

EOT et pax inter pares, Panowie ;)
Jogurt - 14-10-2014, 22:57

wyderka, to tak na przyszłość :wink:
https://www.youtube.com/watch?v=B0F2OK9gwOQ

wyderka - 14-10-2014, 23:02

Jogurt napisał/a:
wyderka, to tak na przyszłość :wink:
https://www.youtube.com/watch?v=B0F2OK9gwOQ


żeby to takie łatwe było :P (przynajmniej w moim miejscu pracy) kto pracował z góralami ten wie :P

MarioS - 10-11-2014, 00:23

A ja dodam że rozumiem Jogurt'a, pomimo że nie lubię sztywnych zasad w pracy. W tym przypadku to nie sklep spożywczy, z ciuchami, przemysłowy czy jakiś market itp. gdzie klientów pełno prędzej czy później. To salon jest i serwis- przedstawicielstwo marki w branży motoryzacyjnej. Do tego nie dystrybutora części tylko całych samochodów i ich gwarancyjnego i pogwarancyjnego serwisu. Im droższy produkt się sprzedaje, a samochody są jednymi z najdroższych produktów dla indywidualnego klienta- tym większą kulturą i klasą powinien cechować się sprzedawca. A w tej specjalizacji nigdy nie było i nie ma nadmiernego obrotu- powinno się szanować każdego klienta. Takie są pisane i nie pisane zasady rzetelnych handlowców salonów moto na świecie, a to że w tym kraju bywa często inaczej- pozostawię bez komentarza.

PS. Dla odmiany. Kupowałem tam swego czasu talerze nad sprężyny przednie (ściągnęli mi w kilka dni z centrali europejskiej) i wtedy sprzedawca był OK :)

Jogurt - 14-02-2015, 18:06

Wystarczyło zaparkować na kilka godzin pod wieżowcem i jakiś ''miszcz kierownicy'' zostawił autograf, za to zapomniał zostawić nr telefonu :evil:

Tomii - 14-02-2015, 18:28

Jogurt napisał/a:
Wystarczyło zaparkować na kilka godzin pod wieżowcem i jakiś ''miszcz kierownicy'' zostawił autograf, za to zapomniał zostawić nr telefonu :evil:
[url=http://i2.fmix.pl/fm...cie.jpg]Obrazek[/URL]


ręce opadają :|

eremita - 15-02-2015, 09:46

Jogurt napisał/a:
Wystarczyło zaparkować na kilka godzin pod wieżowcem i jakiś ''miszcz kierownicy'' zostawił autograf, za to zapomniał zostawić nr telefonu :evil:
[url=http://i2.fmix.pl/fm...cie.jpg]Obrazek[/URL]


Najgorsze ze to już chyba standard :evil:

londolut - 15-02-2015, 12:33

Nie lubię :?
mjsystem - 15-02-2015, 15:58

No pacz, że jak tak mam to musiałeś tak samo? :P
Wszyc - 15-02-2015, 19:39

ważne że wszyscy cali :P
Jogurt - 03-02-2016, 19:42

202900km Wymiana: oliwy Valvo 5W40 + knecht 230 + kopułka BP + palec BP + demontaż i mycie kolektora i przepustnicy. Od dwóch miesięcy Gal jeździ codziennie. Dla niego to nowość, bo jeździł raz w miesiącu :mrgreen: Było jeszcze jasno więc go umyłem, usyfiony był nieziemsko. Pozatym nic ciekawego, jeździ, a rdza robi swoje.


Jogurt - 22-10-2016, 20:19

Zapomniałem kiedy był zmieniany olej i zmieniłem dzisiaj, niech ma. 207400km. Valvoline 5W40 + Knecht oc230. W lipcu zmieniłem tylne hamulce bo zwichrowało jedną tarczę. Tarcze Brembo, klocki Ferodo. Zrobiłem serwis klimy + filtr pp Denso.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group