To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Powrót po latach do Gala;)

eremita - 22-07-2015, 22:02

robertdg napisał/a:
eremita napisał/a:
Mi brakuje ori szyber dachu :P Ale jest nadzieja że się pojawi :lol:
To już będziesz miał inną podsufitkę tez w zamszyk pójdzie :P
https://www.youtube.com/w...XrY63gDh-A&hd=1


Hehe dokładnie :)

jacek11 - 22-07-2015, 22:10

Świetnie wygląda.Warto pokusić się na taką zamianę 8)
tresorex - 22-07-2015, 22:35

Super wyszło :)
Hugo - 22-07-2015, 23:09

Jasne skóry idealnie pasują do ciemnego lakieru auta.
sveno - 23-07-2015, 06:53

eremita napisał/a:
Tomii napisał/a:
Ha, pieknie wyszło, do tego dał bym jeszcze mało praktyczne beżowe dywaniki :)


No właśnie się nad tym zastanawiam :P
miałem i wyleciały szybciej niż wleciały. Nie polecam.

Wnętrze super, tylko to drewno... :twisted:

Tomii - 23-07-2015, 08:24

eremita napisał/a:


Mi brakuje ori szyber dachu :P Ale jest nadzieja że się pojawi :lol:


o to to :)

tylko jak chcesz to zrobić ? będziesz przekładał cały dach ?

mjsystem - 23-07-2015, 09:42

Fajnie, fajnie. :thumbright:
Fragu - 23-07-2015, 09:49

Fajnie to wygląda, dobra robota ! :)
eremita - 23-07-2015, 10:57

Tomii napisał/a:
tylko jak chcesz to zrobić ? będziesz przekładał cały dach ?


Na cieńcie słupków bym się nie porwał. Sam dokładnie nie wiem jak to będzie ale podobno się da :mrgreen:
Z tego co wiem trzeba wyciąć dziurę i dospawać jakieś mocowania szybra :P



Przy przekładce na podłogę została położona jakaś wygłuszająca pianka, na tylne nadkola maty APP i też ta pianka.
Kabel od Cb poszedł pod dywan a Cb zamontowałem w miejscu półeczki pod radiem.

jacek11 - 23-07-2015, 11:21

eremita napisał/a:
Przy przekładce na podłogę została położona jakaś wygłuszająca pianka, na tylne nadkola maty APP i też ta pianka.

Jaki efekt :?: :?:

eremita - 23-07-2015, 14:56

jacek11 napisał/a:
eremita napisał/a:
Przy przekładce na podłogę została położona jakaś wygłuszająca pianka, na tylne nadkola maty APP i też ta pianka.

Jaki efekt :?: :?:


Wydaje mi się że ciszej :) Ale jeszcze nie testowałem przy wyższych prędkościach :wink:

Tomii - 23-07-2015, 15:10

eremita napisał/a:
Tomii napisał/a:
tylko jak chcesz to zrobić ? będziesz przekładał cały dach ?


Na cieńcie słupków bym się nie porwał. Sam dokładnie nie wiem jak to będzie ale podobno się da :mrgreen:
Z tego co wiem trzeba wyciąć dziurę i dospawać jakieś mocowania szybra :P





jeżeli ma to być ori szyber to łatwo nie będzie, blacha dachu w koło szyberdachu jest zagięta do środka i tworzy miejsce styku z uszczelką okna.

eremita - 23-07-2015, 15:12

Tomii napisał/a:
jeżeli ma to być ori szyber


Albo taki albo wcale:P

mkm - 23-07-2015, 15:23

Ponieważ zawsze chciałem szyberdach w Colcie mam temat rozpoznany 8)
Jak chce się uniwersalny to "zero" kłopotów.
Wycina się dziurę w istniejącym poszyciu, tnie sie podsufitkę i montuje kompletny szyber na dostarczonej uszczelce.
Minusem jest to, że taki szyber "nie wygląda" - nie jest profilowany pod krzywiznę dachu, nie jest "na równo" (odrobinę wystaje), ma brzydką "grubą" uszczelkę.
Z reguły (choć są podobno wyjątki), jest to dach uchylany.

Jak chcemy oryginał to najprościej jest zdobyć cały dach cięty po słupkach (blacharz sam sobie rozwierca jak chce, a samo poszycie nie deformuje się w transporcie), żeby były szyny, wzmocnienia( w Colcie - dwie małe "blaszki") i podsufitka (która bardzo się różni).

Sama wymiana dachu to rozwiercenie a następnie przyspawanie samego poszycia dachu.

Wymiana dość kłopotliwa zwłaszcza we fragmentach przy szybach - tam blacha jest zgrzewana na zakładkę.
Same szyby należy wyciąć - dodatkowe koszty.
No i znalezienie dobrego dawcy.

Dach nie może być "po przygodach", nie może być zbytnio naprężony (choćby przez przeszłość powypadkową), bo przy przekładaniu dachu pojawią się kłopoty i w najlepszym przypadku skończy się na "tonie" szpachli lub będą kłopoty ze szczelnością.

robertdg - 23-07-2015, 17:57

mkm napisał/a:
Wymiana dość kłopotliwa zwłaszcza we fragmentach przy szybach - tam blacha jest zgrzewana na zakładkę.
W galancie na zakładke poszycie dachu jest zamontowane z kazdej strony z tym, że pod listwami dachowymi dodatkowo jest tam masa uszczelniająca.
mkm napisał/a:
Dach nie może być "po przygodach", nie może być zbytnio naprężony (choćby przez przeszłość powypadkową), bo przy przekładaniu dachu pojawią się kłopoty i w najlepszym przypadku skończy się na "tonie" szpachli lub będą kłopoty ze szczelnością.
Choćby nie wiem jak idealny był to potrzebuje jeszcze doświadczonego fachowca co by po spawaniu nie pościagało blachy :P
Pamiętać nalezy, że dach najlepiej poza oczywistym szybrem i podsufitką mieć w komplecie także ze sterownikiem i wiązką :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group