Nasze Miśki - FAT_EVO
Phobox - 01-11-2019, 10:16
Ostatnio cisza. Ale nie znaczy że nic nie robione .
Zostały wymienione wszystkie płyty: dyfer, skrzynia biegów, skrzynia transferowa, olej silnikowy.
Uszczelniłem też połączenie skrzyni transferowej ze skrzynią biegów.
Wymieniłem wał napędowy bo miał za dużo luzów.
Dołożyłem BlowOff. Miałem z HKS (ala ), ale jak dobrze wiecie jest z nimi czasem problem że auto gaśnie, więc wsadziłem hybrydowy.
Odnowiłem również lampy bo były dość mocno zmatowione.
Jeszcze czeka mnie odnowienie lakieru przed zimą.
Korozja dopadła parę elementów i trzeba to usunąć.
Bzyk_R1 - 01-11-2019, 14:53
Jakie oleje wybrałeś do tych przekładni? Napisz wszystko co tam wlałeś wszędzie.
Phobox - 02-11-2019, 11:06
Silnik: MOTUL 5W40
Skrzynia biegów: Valvoline 75W-90 GL4
Skrzynia transferowa i dyfer: MOTUL 90 GL5
Wał napędowy: Driveshaft Parts
Uszczelnienia skrzyni transferowej OEM: MD727944, MR980100.
cerutti - 02-11-2019, 13:27
Pytałeś się w polskich firmach o kolektor wydechowy takiego typu jak masz założony jakie były by koszty wykonania???
wałek - 03-11-2019, 06:32
Pewnie koło 2000, przy jednej sztuce, przy jakiejś partii może trochę mniej
Phobox - 04-11-2019, 10:32
cerutti, w sumie to pytałem tylko w miejscu gdzie zakładałem ten kolektor.
Koleś był bardzo zainteresowany, ale powiedział że jak by miał zrobić jeden to średnio się by to opłacało bo najpierw musiał by zrobić szablon.
Z tego co pamiętam (ale nie na 100%) mówił coś o kwocie 2000-2500k.
mkm - 05-11-2019, 04:46
Phobox napisał/a: | jak by miał zrobić jeden to średnio się by to opłacało bo najpierw musiał by zrobić szablon. |
I jak coś takiego słyszysz to życzysz mu wszystkiego dobrehgo i nie wracasz do fantasty.
Jakbyś chciał ilości hurtowe to byś sobie za 1/4 ceny u chińczyka zamówił.
Druga sprawa, że 2 - 2.5tys złotych to kwota spora więc nie wiem o jakim szablonie człowiek bzdurzył.
Trzeba mu było powiedzieć, że w zamian za wyspawanie kolektora użyczysz mu swój "na wzór" to sobie szablon zrobi...
Bezczelność ludzka nie zna granic.
Mnie za kolektor w Krakowie w poleconym warsztacie krzyknęli 1000-2000zł w zależności od wyboru rur (materiał, grubość ścianek) i metody "zakręcania rur" czyli gięcie lub kolanka
Na szczęście dało się pospawać stary
Chevaller - 21-11-2019, 22:01
[quote="Phobox"]
Jesteś w stanie mi pomóc z przerobieniem kierownicy od Evo ? Jestem z Katowic i potrzebna pomoc w miarę na miejscu
Phobox - 05-01-2020, 17:22 Temat postu: For Sale! Bo kilku głębszych i postanowieniach noworocznych postanowiłem i sprzedaję mojego miśka.
Ciężko będzie mi się z nim rozstać ponieważ daje mi super frajdę z jazdy i spełnia praktycznie wszystkie wymogi jeśli chodzi o auto.
No ale, priorytety...
Oferta dla naprawdę zainteresowanych, nie śpieszy mi się ze sprzedażą (oferty za 18k proszę sobie odpuścić , wolał bym go zrzucić z hołdy)
W ostatnim czasie wsadziłem prawie 4k w naprawy blacharskie:
(przednia maska, tylna klapa, nadkola, zderzaki).
za około 15k trzeba wymienić rozrząd, reszta w opisie aukcji.
Edit.
bambel15 - 26-01-2020, 13:31
Czemu sprzedajesz? Co byłoby do zrobienia oprócz rozrządu?
Phobox - 08-05-2020, 10:43
Dla chętnych oferta dalej aktualna.
Gdybyście chcieli zakupić miśka albo znacie kogoś kto się zastanawia nad zakupem to podrzucajcie mu link:
Edit.
Cena jak najbardziej do negocjacji, ale oczywiście w miarę rozsądku.
Ostatnio świeżo zrobiony przegląd oraz homologacja butli LPG.
|
|
|