Chcę kupić Lancera! - Mitsubishi Lancer Ralliart
mouseman - 13-10-2020, 14:03
grzesiopol napisał/a: | na rynek ameryki też jest to samo, jest chłodnica. Inność specyfikacji raczej jest w wyposażeniu typu środek niż zasadniczych komponentach typu silnik, napęd. Chociaż właśnie poza europą był dostępny silnik 2.0 z napędem na 4 koła ale i on stanowił odrębną wersję produktu na takie rynki które tego potrzebowały.
Europa to w ogóle taki region, że nie potrzebuje ani napędu na 4 koła, większych silników itd. itp. |
Racja aczkolwiek idąc doświadczeniami z evo VIII, IX gdzie na USA nie miała pełnego S-AWC czy też 3000GT VR4 na USA były mniejsze turbiny oraz czasami skrzynia 5 biegowa ,trzeba uważać przy dyskusjach bo obie strony mogą mieć racje
BTW. uważam że akurat RA na EU został pokrzywdzony, bo nie można było mieć szyberdachu w USA był dostępny, BA nawet fotele RECARO było opcją !!!
HUGIO - 13-10-2020, 14:39
mouseman napisał/a: | bo nie można było mieć szyberdachu |
W przypadku sedana pewnie dałoby się zrobić jakiś przeszczep z wersji USA. Widziałem jakiś czas temu na którejś grupie fb informację, że ktoś zlecił firmie zrobienie szyberdachu w SB i mu to niby zrobili, ale nie było żadnych zdjęć na potwierdzenie (zwłaszcza jak wygląda podsufitka), ani wzmianki jak wtedy wygląda sztywność dachu podczas wypadku.
Również o ile mnie pamięć nie myli kiedyś było tu zapytanie w dziale zakupu o ogłoszenie SB (chyba z Emitarów) i tam był szyberdach, ale nie wiem, czy w oryginalny, czy ,,samoróbka".
W obu przypadkach piszę o wersjach zwykłych (nie RA), ale w kwestii dachu raczej nie ma różnic.
mouseman - 13-10-2020, 14:43
Jestem wielki fanem okna w dachu ale szlifierki bym nie przyłożył
HUGIO - 13-10-2020, 14:58
Mnie kiedyś zaciekawiły te uniwersalne szyberdachy/przełożenie z innego modelu Mitsu, ale poległem na szukaniu jakiejś konkretnej wzmianki jak wygląda sprawa legalności i samej homologacji takiego "doposażenia". Doszedłem do wniosku, że to pewnie jak z foliami przyciemniającymi na lamy: przegląd przejdzie, policja puści, a ubezpieczyciel .
mouseman - 13-10-2020, 15:14
HUGIO napisał/a: | ale poległem na szukaniu |
i dobrze. W 3000GT kiedyś montowano takie peryferyjne rozwiązania w nowych autach.
http://gtcarlot.com/data/...76/Sunroof.html
Dzisiaj jest z tym mega kłopot szczególnie jeżeli chodzi o korozje oraz dostęp do uszczelek. Brak odprowadzenia wody + brak zasłony przed słońcem i zamiast cieszyć to wkurza.
grzesiopol - 13-10-2020, 17:31
mouseman myślisz, że nie sprawdzałem RA i części w innych regionach?
Właśnie sprawdziłem: na rynek europejski dla RA LHD i zwykłe CX1A, CX3A i CX6A i LHD na rynek rosyjski i zwykłe CX3A były szyberdachy dla RA RHD nie było. Mowa o RA Sportback.
Ewentualnie można wstawić jakiegoś szybra lepszej marki. Co do homologacji to nie dajmy się wariować. Wklejam jak to wygląda, zobaczcie sami jaka jest różnica w dachu i wzmocnieniu.
Widać, że większą rolę wzmocnienia przejął stelaż szybra
[ Dodano: 13-10-2020, 17:49 ]
HUGIO napisał/a: | przełożenie z innego modelu Mitsu | raczej niemożliwe z uwagi na krzywizne dachu, musiałbyś brać z Lancera, wtedy masz resztę czyli podsufitkę blache dachu. Różnica między Sportbackiem a sedanem jest z tego co widze tylko w dachu i podsufitce, reszta jest ta sama.
mouseman - 13-10-2020, 17:50
grzesiopol napisał/a: | mouseman myślisz, że nie sprawdzałem RA i części w innych regionach? |
Kurcze, tutaj posłużę się praktyką 5 lat przeglądając aukcje, nigdy Lancera CX nie widziałem ze szyberdachem, przewidzianego na rynek Europejski (pomijam Rosję . Wersje USA jak najbardziej.
grzesiopol - 13-10-2020, 17:55
Nie CX ale RA https://www.autoscout24.p...ldtsrc=listPage
Wiesz co ja jak kupowałem poprzedniego Lancera to nie wiedziałem, że Lancer posiada szyber. Może z uwagi na klimatyzacje szyberdachy wychodzą z mody, może też i kwestia bezpieczeństwa, trudno powiedzieć. Na otomoto tylko dwa sedany z szybrem.
mouseman - 13-10-2020, 18:03
KANADA Import, Zoll und Steuer bezahlt,
Jak dobrze pamiętam Niemiecki prospekt na Elbentrefen nie było takiej opcji jak szyberdach...
USA, Kanada miały prawie wszystkie...
W Polsce czy też w Niemczech RA były tylko głownie wersje full, a na Szwajcarie były "biedy GS czy jakoś tak" w szmacie, bez keyless. Te wiadomości tylko i wyłącznie na bazie wieloletniej obserwacji RA
grzesiopol - 13-10-2020, 20:02
O to ja trafiłem full opcje, jakieś dziwne miała oznaczenie GR ale do tej pory nie wiem o co chodzi, pocieszam się, że to specyfikacja EVO. Nie mogłem nigdzie znaleźć materiałów jak oni to katalogują, tokyo mi mówił, że w pewnym okresie wychodziły w podobnej specyfikacji jak EVO, tj chodzi mi o elektryke, p&p z EVO X.
mouseman - 13-10-2020, 21:14
Tak z ciekawości EVOX z SST oznaczone jako MR było jakby wyżej klasyfikowane niż GSR (z manualną skrzynią).
Wyposażenie MR było kompletne: Rockford z MMCS, keyless, pół skóry- pół alkantara, bixenon.
Podobnie było z RA:
GS - szmatki na siedzeniach, brak keylessa, brak rockforda lub rockford bez MMCS.
MR = MR z EVO oprócz Recaro
Mazin89 - 13-10-2020, 22:16
mouseman napisał/a: | GS - szmatki na siedzeniach |
A te szmatki to nie jest czasem alcantara?
mouseman - 13-10-2020, 22:30
Cytat: | A te szmatki to nie jest czasem alcantara? |
Raczej nie. Ten sam materiał jest na boczkach i podłokietniku, jak to Zachar określił nawet gąbki brak
Krzyzak - 14-10-2020, 09:13
HUGIO napisał/a: | Mnie kiedyś zaciekawiły te uniwersalne szyberdachy/przełożenie z innego modelu Mitsu | dach ma inną konstrukcję w takich przypadkach - dodatkowe profile są, przynajmniej w przypadku Mitsu z lat 90
no i odpływy wody są dołożone
krzychu - 14-10-2020, 11:42
Nie będzie odkrywcze, że najlepiej by było dostać jakiegoś Lancera (przecież nie musi być koniecznie RA) rozbitego z szyberdachem (pewnie jakiś przypłynłą z USA i został skasowany). Wyciąc szyberdach z kawałekim dachu (żeby od razu był szablon do cięcia) i oczywiście wymontować instalację i najlepiej jeszcze podsufitkę.
Dach ciąć oczywiście nożycami do blachy takimi co wycina taki cienki pasek blachy.
|
|
|